بازدید 6210

جذب ۷۵ هزار معلم در سال جدید

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با تمهیدات و پیگیری‌های انجام شده از مجموع دانشگاه فرهنگیان و استخدامی‌های جدید ۷۵ هزار معلم در سال تحصیلی جدید به مجموعه آموزش و پرورش افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ 05 May 2023

به گزارش «تابناک»، رضامراد صحرایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تمام زیرساخت‌ها در دانشگاه فرهنگیان به عنوان دانشگاه معلم‌پرور باید تقویت شود.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان تا ۲۰۰ هزار دانشجومعلم افزود: متاسفانه در حال حاضر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان ۵۰ هزار دانشجو است و بدون تقویت و توسعه زیرساخت‌های موجود مانند خوابگاه، فضای آموزشی‌ و... ۱۰۰ هزار دانشجو را در آن گنجانده‌ایم.

صحرایی سرانه آموزشی در کشور را بسیار پایین اعلام کرد و توضیح داد: در سال تحصیلی جاری درصد قابل توجهی از مدارس کشور با کلاس‌های بالای جمعیت ۴۰ دانش‌آموز تحصیل می‌کنند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: همچنین ۳۰ درصد مدارس کشور نیاز به مرمت و بازسازی دارد که در حال پیگیری رفع مشکلات در این حوزه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز استخدام معلم در آموزش و پرورش جهت جبران بخشی از کمبودها از مجموع دانشگاه فرهنگیان و استخدامی‌های جدید ۷۵ هزار معلم در سال تحصیلی جدید به مجموعه افزوده خواهد شد.

صحرایی تاکید کرد: از آنجایی که تعلیم و تربیت نسل آینده وابسته به آموزش و پرورش است، تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات در این حوزه خواهیم کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
فقط حرف
سلام ،بجای استخدام معلم از نیروهای سرباز با مدرک تحصیلی دکتری وکارشناسی ارشد در رشته های مورد نیاز آموزش وپرورش بصورت امریه با تعهد ۵ ساله بدون الزام به استخدام وبا گرفتن تعهد برای مناطق محروم استفاده کنید .
خدا
ازتان نگذره بابت تبعیض برای حقوق
انشاءالله که 50هزار نفر از طریق کنکور سراسری جذب شوند
75هزار نفر آشنا پرسنل آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس،با این سوالات سخت در آزمون استخدامی کسی نمره نمیاره
با سلام و درود آقای وزیر لطفا با ای تبعیض قائل شدنتون شیرازه کشور ایران و بهم نزن خواهشا کم دیگه اسم دانشگاه فرهنگیان و بیاره
سلام تثرو خدا در آزمون دبیری به مسئولین بگین رشته حقوق هم لحاظ کنن تورو خدا
اره ن مدرسم دیدم با پذیرش سالهای قبل دانشجو معلمان واسه دستشویی تو صف واسه حمام تو صف ...احساس حقارت با خوابگاههای ۳۵نفر شبیه پادگان !!!
تا زیر ساخت درست نشود فقط شعار.
چرا تکلیف نهضتیهای بعد از۹۲ رو مشخص نمی‌کنید.
خدا جای حق نشسته.بالاخره خدایی هم هست که حق ما رو بگیره.خستمون کردین.
با سلام به جای نیروی جدید که هنوز امکانتش اماده نیست از فارغ التحصیلا استفاده کنید چرا ۵۰۰۰۰۰نفر شرکت کننده دیگه چی بشن بدون کار بمونن تا بچه های امروز برن اموزش ببینن بعد استخدام بشن حیفه بخدا انقدر کارشناس و ارشد خوب داریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار