بازدید 2450

وقوع انفجارهای مهیب در پایتخت سودان

منابع محلی از وقوع انفجارهای مهیب در اطراف مقر فرماندهی ارتش سودان و تشدید درگیری‌ها با سلاح سنگین در محوطه کاخ ریاس‌جمهوری این کشور در خارطوم خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ 04 May 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از الجزیره، همزمان با بیستمین روز جنگ داخلی در سودان، منابع محلی از شنیده شدن انفجارهای مهیب و برخاستن ستون‌های دود از مناطق اطراف مقر فرماندهی ارتش این کشور در مرکز خارطوم خبر دادند.

این منابع همچنین از تشدید درگیری‌ها با سلاح سنگین بین ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع در اطراف کاخ ریاست‌جمهوری این کشور در خارطوم خبر دادند.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که با وجود اعلام توافق اولیه برای تمدید آتش بس که رعایت نشد، درگیری‌ها و انفجارها در حومه شمالی خارطوم ادامه دارد.

این تحولات در حالی است ارتش سودان صبح امروز پنج شنبه نیروهای واکنش سریع را به تلاش برای حمله به مقرهای فرماندهی ارتش در خارطوم متهم کرد. نیروهای واکنش سریع نیز ضمن متهم کردن ارتش به نقض آتش‌بس، اعلام کردند که ارتش به مقرهای آنها حمله هوایی کرده است.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که پدافند هوایی نیروهای واکنش سریع به سمت جنگنده‌های ارتش سودان در منطقه «خارطوم بحری» تیراندازی کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی