بازدید 4670

واکنش چین به خبر حمله پهپادی اوکراین به کرملین

«مائو نینگ» سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که طرف‌های بحران اوکراین باید از اقداماتی که می‌تواند منجر به تشدید بیشتر تنش شود، اجتناب کنند.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ 04 May 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه چین به انتشار خبر حمله پهپادی اوکراین به کاخ کرملین روسیه واکنش نشان داد.

«مائو نینگ» سخنگوی وزارت امور خارج چین در نشست خبری در پکن درباره این حادثه گفت: موضع چین در قبال بحران اوکراین ثابت و روشن است و همه طرف‌ها باید از اقداماتی که می‌تواند منجر به تشدید بیشتر شود اجتناب کنند.

گفتنی است که سرویس مطبوعاتی کرملین گزارش داده بود که رژیم کی یف در شب سوم ماه مه تلاش کرد با هواپیماهای بدون سرنشین محل اقامت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کرملین را بمباران کند اما این حمله ناکام ماند و خنثی شد. این حمله تلفات جانی و خسارت ماده‌ی هم در پی نداشت.

«دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت ملی روسیه نیز روز چهارشنبه گفت پس از حمله تروریستی امروز، هیچ گزینه‌ای جز حذف فیزیکی زلنسکی و دار و دسته‌اش وجود ندارد».

این خبر در حالی است که دولت اوکراین هرگونه مشارکت در حملات پهپادی علیه خاک روسیه را تکذیب کرده و مدعی شده است که این حمله توسط خود روسیه طراحی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم