بازدید 5924
۴

پیام هسته‌ای، دلار را چند کانال عقب برد

برخی از فعالان بازار معتقدند که انتشار خبرهای جدید مبنی بر آغاز همکاری‌های ایران و آژانس بین‌المللی انرژی با نصب دوربین‌های آژانس در سایت‌های هسته‌ای ایران، در ریزش قیمت دلار در بازار ارز نقش داشته است.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ 03 May 2023

 

به گزارش تابناک از خبرآنلاین، گزارش ها از روند بازار ارز حاکی از دومین روز کاهش قیمت دلار است؛ به طوری که در دو روز گذشته قیمت دلار بیش از 2 هزار تومان ارزان شده است.

اخیرا لارنس نورمن، خبرنگار وال‌استریت ژورنال، در پیامی توییتری از نصب مجدد دوربین‌های آژانس انرژی اتمی در تاسیسات هسته‌ای ایران خبر داد. به عقیده تحلیلگران سیاسی- اقتصادی، بهبود روابط ایران و آژانس در حالت کلی می‌تواند به بهبود روابط خارجه کشور منجر شود.

در همین رابطه، سیامک قاسمی، اقتصاددان در تازه ترین یادداشت در توییتر نوشت: با دو توییت خبرنگار وال استریت ژورنال درباره نصب دوربین های آژانس اتمی، قیمت دلار در ایران دو هزار تومان بالا و پایین می شود.

وی عنوان می کند: در این دریای عدم قطعیت، نه فقط اقتصاد که نفس کشیدن هم به سیاست گره خورده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
درفاصله سالهای 94-97 قیمت دلار ثابت بود(3500-3700)(. یعنی اگر انیشتنی نبود این انرژی هسته ای رو کشف کنه دلار الان فوقش 5 هزاربود
بانک مرکزی به این خبر نگار پول داده تا این خبر رو بزنه تا چن روز تب دلار بخوابه.
اخبارت بصورت توی ذوق زننده ای ناقصه تابناک.
زمانی که دلار به شدت چندین و چند پله ای بالا رفت تحلیل و خبر نمیذاشتی الان که اومد پایین میزاری. با این حساب انتظار داری اخبار بالا رفتن رو از چه کسی بگیریم که الان متوجه اهمیت پایین اومدنش بشیم. نکنه اون نیمه اخبار رو واگذار کردی به شبکه های خارجی؟
کارت به صورت تابلو درسته تابناک جان:))
نصب مجدد دوربین‌های آژانس انرژی اتمی در تاسیسات هسته‌ای ایران .) الان این مجلسی که میخواست روحانی را بخاطر نظارت و دوربین اژانس زندان بندازه کجاست ؟!!! رئیسی قانون شکنی نکرده ؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی