بازدید 3598

شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین

کد خبر: ۱۱۷۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴ 01 May 2023

مردی در سبزوار وقتی صحنه مزاحمت پسران شیطان صفت به دختر جوانی را دید در دفاع از دختر با مزاحمان درگیر شد و به شهادت رسید.

به گزارش ایران، در گرگ و میش هشتم اردیبهشت ماه، مرد جوانی در سبزوار به دنبال فرزند خود برای بردنش به خانه می رود که در همین هنگام شاهد درگیری 2 اوباش با یک دختر جوان می شود که به صورت وحشیانه‌ای درحال به کشاندن دختر در خیابان با زور و اجبار بودند.

مرد برای لحظه‌ای دختر نوجوان خود را تصور می کند که روزی همسن این دختر جوان شده و ممکن است برای او نیز چنین مزاحمتی به وجود بیاید بنابراین در اقدامی فداکارانه برای نجات این دختر جلو رفته و با این اراذل و اوباش درگیر می شود.

اوباشی که بارها سوابق متعدد کیفری دارند و گویا مجازات های پیشین برای آنها درس عبرت نبوده است ، حالا قمه به دست شروع به آسیب زدن به این مرد می کنند که متأسفانه در ضربات پی در پی از پشت و جلو، این مرد جوانمرد سبزواری جان خود را از دست می دهد .

بازپرس بعد از این قتل ناگوار با حضور پلیس جنایی، تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده که با اقدامات اطلاعاتی مناسب بسرعت و در کمتر از ۱۰ ساعت عاملان قتل شناسایی و در حالی که در مخفیگاهشان آماده برای فرار می شدند به اتهام مشارکت در قتل عمد دستگیر شدند.

مادر حمیدرضا الداغی درباره  به قتل رساندن فرزندش مویه کنان می گوید: بچه ام رفت. بچه ام را چاقو چاقو کردند اما باز از دفاع کردن از آن دختر دست نکشید. حقش این نبود...

بنا به این گزارش حمید رضا الداغی معمار و طراح ساختمان بود ودختری 15 ساله داشت. شب حادثه دخترش برای درس خواندن به خانه دوستش رفته بود و مرد  فداکار وقتی سراغش می رود این حادثه رخ می دهد .  پلیس دو پسر شرور را بازداشت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی