بازدید 5124
۳

اخذ ویزای چین

شرکت نیل گشت روز دارای 17 سال سابقه در زمینه اخذ ویزای چین سعی دارد در این مقاله، اطلاعات کاربردی و مفیدی برای گرفتن ویزای چین در اختیارتان قرار دهد.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 02 May 2023

همانطور که همه ما می‌دانیم یکی از مهمترین مراحل روند اداری برای سفر به هر کشوری، گرفتن ویزای آن کشور است. سفارتخانه کشورهای مختلف برای صدور ویزا، قوانینی متفاوت با دیگر کشورها دارند. سفارتخانه کشور چین هم، قوانینی مشخص و جدیدی را در سال 2023، برای صدور ویزای چین اعلام کرده است. شرکت نیل گشت روز دارای 17 سال سابقه در زمینه اخذ ویزای چین سعی دارد در این مقاله، اطلاعات کاربردی و مفیدی برای گرفتن ویزای چین در اختیارتان قرار دهد.

ویزای کشور چین به ۳ دسته ویزای دیپلماتیک، ویزای تجاری و ویزای توریستی تقسیم شده که ما در اینجا به نحوه دریافت ویزای توریستی (نوع L) می پردازیم. جهت اخذ ویزای توریستی چین، متقاضی نیازمند به دریافت دعوتنامه توریستی بوده که در واقع آن شرکت اسپانسر متقاضی جهت ورود به چین می باشد.

اخذ ویزای چین

ویزای توریستی چین:

جهت اخذ ویزای توریستی انفرادی، روال کار بدین صورت است که شرکت مسافرتی نیل گشت روز دارای دفتر ثبت شده در کشور چین، دعوتنامه و آیتینری سفر را برای شما فراهم نموده و نماینده این شرکت، دعوتنامه را به همراه مدارک زیر و نامه تمکن مالی لاتین برای هر نفر، جهت اخذ ویزای چین به سفارت ارائه خواهد داد. ویزاهای توریستی انفرادی داخل پاسپورت ثبت می شوند و معمولا با دریافت آن در یک بازه زمانی سه ماهه اجازه ورود به چین را خواهید داشت و بوسیله آن خواهید توانست ۳۰ روز در چین اقامت داشته باشید. (چنانچه مسافر تاکنون جهت انجام پروسه انگشت نگاری به سفارت مراجعه نکرده باشد، مسافر در روز تعیین شده از طرف سفارت چین، موظف به حضور در سفارت جهت انگشت نگاری می باشد.)

مدارک لازم جهت اخذ ویزای چین 2023:

  • دعوتنامه و آیتینری سفر
  • اصل و کپی پاسپورت
  • بلیط سفر
  • بیمه مسافرتی
  • وچر هتل
  • عکس 6*4 ( چاپی و دیجیتالی)
  • فرم سفارت
  • اخذ نوبت از سفارت چین
  • تمکن مالی (برای کسب اطلاعات بیشتر از مبلغ تمکن مالی کلیک کنید)

پشتیبانی فروش و خدمات

اخذ ویزای چین، اقامت در هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره به همراه صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، گشت های شهری و ترانسفر بین شهرهای مقصد از جمله خدماتی است که توسط نیل گشت روز به مسافران عزیز ارائه داده خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات اخذ ویزای چین، بلیط، رزرو هتل و دریافت خدمات سفر به چین با شماره 02143390000 تماس بگیرید! نیل گشت روز در تمام ساعات اداری آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
الان دقیقا اون قسمت تمکن مالی چی باید کلیک کنیم؟
بزرگواری که این مطلب رو نوشتن حتما میدونن که لاتین زبان روم باستان است و تمکن مالی که سفارت نیاز داره از طرف بانک به زبان انگلیسی صادر میشه . . . . چرا باید یک چیزی که اشتباه هست رو بهش پا فشاری کنیم که بعضا در فرمهای مختلف ارگانهای دولتی و خصوصی به این موضوع کاملا اشتباه پافشاری میشه و اصرار دارن که بنویسن فرم به فارسی و لاتین پر شود . . . . جالب اینجاست که کسی هم نمیره یه گشت ساده توی گوگل بزنه که انگلیسی و لاتین با هم فرق داره. . . .
هوی هوی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار