بازدید 3709
۴
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خطاب به موجران:

اجاره خانه ها با قیمت مناسب مشمول مالیات نمی شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از عزم شورای مسکن استان تهران برای شناسایی واحدهای خالی خبر داد و گفت: به صرف و صلاح موجران است که خانه هایشان را اجاره بدهند.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ 29 April 2023


به گزارش تابناک به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خطاب به صاحبان خانه‌های خالی در شهر تهران و ۴۸ شهر استان تهران گفت: دولت مصمم است برای ساماندهی بازار اجاره خانه‌های خالی را شناسایی کند و در این راه از آمار شهرداری‌ها، سامانه جامع املاک و اسکان، دستگاه‌های خدمات رسان و.... استفاده می‌کند و پس از شناسایی قانون مالیات بر خانه‌های خالی و مالیات بر خانه‌های لوکس اعمال خواهد شد.

وی افزود: مقرر است شهرداری‌های استان تهران آمار شهرهای خود را به استاندار ارائه کنند و استاندار تهران پای این موضوع ضرب الاجل ده روزه در نظر گرفته است.

محبت خواه در پایان تصریح کرد: دولت در بودجه سال جاری خود اخذ مالیات از خانه‌های خالی را پیش بینی کرده است و موجران به نفعشان است که خانه‌های خود را هرچه سریع‌تر اجاره بدهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
بزرگترین فاجعه در بحث مسکن رخ داده و دولت مشکل خودرو هست ... مردم عادی دیگر مسکن هم نمی توانند حتی اجاره کنند ... چه برسد بخرند ....
ایران 4 فصل با این همه منابع زیر زمینی و زمنی و نیروهای انسانی و .... نباید این همه افراد دلال در این کشور داشته باشیم که منجر به افزایش قیمت برای همه مردم می شود و زندگی را هر روز به مردم سخت و سخت تر می کند ... باید در سامانه ای کلیه افرادی که فاقد شغل مناسب هستند ثبت نام کنند تا دولت بتواند آن ها را با توجه مدارک و سوابق کار در بخش های مختلف کشور به خدمت بگیرد یا به بخش خصوصی معرفی کند 
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
اگر مشکل دلالی بود فقط در چند بخش افزایش قیمت می شد آن هم خیلی محدود در شرایطی که همه کالاها و خدمات با سرعت در حال افزایش قیمت هستند مشکل کاهش ارزش پول کشور است که مقصر آن خود دولت است
مالیات از خانه های خالی در کشورهایی اجرا می شود که زمین و بخش مهمی از هزینه ساخت دولتی است در ایران دولت یک ریال هم برای ساخت و زمین خانه ها کمک نمی کند و همراه با شهرداری ها فقط از ساخت و سازها با انواع مالیات ها و عوارض درآمد کسب می کنند حالا از خانه ای که دولت کوچکترین سهمی در ساخت و زمین آن ندارد مالیات می گیرد!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی