بازدید 3830

کوراش آسیا: دو نقره و یک برنز برای ایران

کد خبر: ۱۱۷۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ 28 April 2023

در ادامه روز نخست رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا، مجید وحید بریمانلو با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره رسید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ رقابت‌های دوازدهمین دوره کوراش قهرمانی آسیا از صبح امروز (جمعه 8 – اردیبهشت 1402) به میزبانی شهر هانگژو چین آغاز شد.

مجیدوحید بریمانلو پس از استراحت در دور نخست، در مرحله دوم به مصاف گالاسن ژاموسو از چین رفت و مقتدرانه مقابل این ورزشکار به برتری رسید. وی در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف خیراندیش از تاجیکستان رفت و ضمن کسب برتری مقابل این کوراش‌کار راهی دیدار نهایی وزن 66- کیلوگرم شد.

کوراش آسیا: دو نقره و یک برنز برای ایران

نماینده کشورمان در فینال به مصاف امان شوکریف ازبکستانی رفت و با قبول شکست مقابل این ورزشکار به مدال نقره این پیکارها دست یافت.

پیش از این و در رقابت‌های صبح امروز فاطمه برمکی در وزن 87+ کیلوگرم به مدال نقره و دنیا آقایی در وزن 70- کیلوگرم کوراش زنان ایران به مدال برنز دست یافته بودند.

فاطمه برمکی در رقابت‌های وزن 87+ کیلوگرم که به صورت دوره‌ای برگزار شد، ابتدا در نخستین بازی مقابل نماینده هند به برتری رسید و در ادامه مقابل نماینده قدرتمند چین شکست خورد. او در آخرین دیدار خود به مصاف نماینده ازبکستان رفت و ضمن برتری مقابل این حریف به مقام دوم دسته وزنی 87+ دست پیدا کرد و صاحب گردن‌آویز نقره شد.

در رقابت‌های وزن 70- کیلوگرم نیز دنیا آقایی پس از استراحت در دور نخست، در مرحله دوم به مصاف کوربانوا از ترکمستان رفت و با برتری به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. نماینده کشورمان در این مرحله بازی را به سالیکوا قزاقستانی واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

در دیگر رقابت امروز نیز هدیه یزدانی در وزن 63- کیلوگرم زنان پس از استراحت در دور نخست به مصاف "کادیربرگانوف" از ازبکستان رفت و با پذیرش شکست از این ورزشکار حذف شد.

در رقابت‌های مردان و در وزن 100+ کیلوگرم نیز فرزین شاهباز در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد، اما در مرحله بعدی با شکست مقابل تجنوف از ترکمستان از پیکارها کنار رفت.

دوازدهمین دوره رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا که حکم تست ایونت بازی‌های آسیایی 2023 هانگژو چین را نیز دارد، طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت ماه در این شهر پیگیری خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی