بازدید 3851

آتش‌سوزی مهیب در ازمیر ترکیه

منابع خبری پنجشنبه شب از وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک آپارتمان در ازمیر ترکیه خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ 28 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، آتش سوزی مهیبی در یک آپارتمان لوکس در منطقه «نارلیدره» ازمیر واقع در غرب ترکیه روی داده است.

بر اساس این گزارش، همزمان با وقوع آتش سوزی صدای چند انفجار در داخل این آپارتمان به وقوع پیوسته است و نیروهای امداد و نجات و آتش نشانی به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفاء حریق کردند.

«یاووز سلیم کوشگر» فرماندار ازمیر که به محل حادثه رفته بود گفت که علت حادثه هنوز مشخص نیست و تلاش‌ها برای جلوگیری از سرایت آتش سوزی به ساختمان‌های مجاور ادامه دارد.

«تونچ سویر»، شهردار ازمیر نیز با بیان اینکه آتش نشانان با تمام توان در حال اطفاء حریق هستند، گفت که نمای بیرونی ساختمان دارای روکش چوبی است، تیم‌های ما در تلاش هستند تا از گسترش آن جلوگیری کنند.

همچنین گزارش شده است که دفتر دادستان عمومی ازمیر تحقیقات قضایی در مورد آتش سوزی را آغاز کرده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث اضطراری ترکیه (آفاد) نیز اعلام کرد که تاکنون هیچ آماری در مورد زخمی‌ها یا تلفات آتش سوزی گزارش نشده است.

آفاد افزوده است: تا این لحظه گزارشی درباره زخمی‌ها و تلفات جانی احتمالی این آتش سوزی وجود ندارد.

از سوی دیگر رسانه‌های ترکیه به نقل از مقامات محلی گزارش دادند، پیش از گسترش آتش سوزی آپارتمان تخلیه شده و شماری از ترس خود را از بالکن این آپارتمان ۸ طبقه به پائین پرت کردند و آسیب دیدند.

حدود یک ماه پیش نیز در اثر آتش سوزی در یکی از هتل‌های منطقه «بندیک» استانبول دو نفر جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها