بازدید 4681

خلق بدهی ۱۰۰میلیاردی جدید استقلال؛ اینبار یامگا؟

کد خبر: ۱۱۷۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ 26 April 2023

 باشگاه استقلال برای فرار از یک غرامت ۲ میلیون یورویی جدید دست و پا می‌زند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ درست در روزی که استقلالی‌ها سند واریز بدهی یک و نیم میلیون یورویی به حساب استراماچونی را برای فیفا ارسال کردند، یک بدهی مشابه و نجومی دیگر در حال خلق شدن است.

کوین یامگا، مدافع - هافبک فرانسوی آبی‌پوشان در نامه‌ای به باشگاه استقلال اخطار 10 روزه یا همان نوتیس داده بود که طبق پیگیری‌ها حقوق عقب‌افتاده این بازیکن که رقمی معادل 180 هزار یورو می‌شود، پرداخت نشده است.

در همین زمینه مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا روز جمعه که مهلت قانونی وجود دارد، مطالبات بازیکن ارزشمند آبی‌پوشان را پرداخت کنند یا با مدیر برنامه او توافقنامه کتبی جدیدی با مهلت پرداخت تازه بگیرند.

در صورتی که استقلال موفق به پرداخت این پول نشود، یامگا طبق قراردادش می‌تواند مطالبه دو میلیون یورویی بابت کل قرارداد خود داشته باشد، همان اقدامی که آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی انجام داد و بعداز دوسال پولش را با جریمه و سود گرفت.

البته رسانه رسمی باشگاه استقلال هم بیکار ننشست و یک خبر معمولی در این خصوص از زبان یامگا منتشر کرد که فعلا جو را آرام می‌کند اما همه چیز از شنبه پیش رو مشخص خواهد شد.

کوین یامگا، بازیکن استقلال در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه، شایعات مطرح شده در مورد فسخ قرارداد خود را تکذیب کرد: "مسایلی که امروز در خصوص قرارداد من منتشر شده، شایعه و گمانه زنی است و صحت ندارد و در حال حاضر من فقط روی ریکاوری و بهبود مصدومیتم تمرکز دارم."

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست