بازدید 3778

جذب نیرو در شهرداری تهران تنها با فراخوان و آزمون

عضو شورای شهر تهران اعلام کرد که در حوزه منابع انسانی شهرداری موظف است که از سال‌جاری جذب را کاملا قانونمند انحام دهد، بگونه ای که طی فراخوان و آزمون برای جذب نیروهای حتی قراردادی اقدام کند.
کد خبر: ۱۱۷۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 22 April 2023

به گزارش «تابناک»، ناصر امانی در گفت وگو با ایسنا، در مورد اولویت‌هایش در شورای شهر تهران در سال‌جاری با بیان اینکه ملاک عمل ما، برنامه چهارساله توسعه شهرداری تهران است، گفت: مبارزه با آلودگی هوا،‌ روان سازی ترافیک، حل مشکل بافت فرسوده و رفع معضل آسیب های اجتماعی چهار اولویت برنامه چهارم شهرداری تهران است و بودجه ۱۴۰۲ شهرداری نیز در همین راستا تصویب شده است.

 وی با بیان اینکه شورای شهر تهران ده هزار میلیارد تومان از همه مأموریت‌های شهرداری تهران  کم کرده و آن را به بودجه حمل و نقل اضافه کرده است، تأکید کرد: توسعه حمل و نقل موجب استقبال شهروندان از حمل ونقل عمومی شده و در نتیجه روان سازی ترافیک و کاهش معضل آلودگی هوا را به دنبال دارد و در تلاش هستیم که تا این هرم ۷۰-۳۰  که شهروندان تهرانی ۷۰ درصد از خوردوی شخصی و تنها ۳۰ درصد از حمل و نقل عمومی بهره می برند را کم کم معکوس کنیم تا شاهد استفاده بیشتر مردم از حمل و نقل عمومی باشیم. برهمین اساس بنده با افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی مخالف بودم، چراکه معتقدم نباید با افزایش بلیت انگیزه مردم در استفاده از حمل و نقل عمومی را کاهش داد.

امانی با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر بر همه مسائل شهرداری نظارت می کنم؛ اما به صورت ویژه بر حسن اجرای بودجه، نظارت خواهم داشت، افزود: در سال گذشته در حوزه تشکیلات و منابع انسانی برای اولین بار تشکیلات ابلاغی شهرداری را در شورا بررسی کرده که مصوبه شورا را اخذ کرد، چراکه براساس قانون، تشکیلات شهرداری باید به تأیید سازمان امور استخدامی و تصویب شورای شهر برسد و  این موضوع را  دنبال می‌کنیم که مابقی ساختارها نیز در شورا تصویب شود. 

وی ادامه داد: در حوزه منابع انسانی نیز شهرداری را موظف کردیم از سال‌جاری جذب در شهرداری را باید کاملا قانونمند کند، بگونه ای که طی فراخوان و آزمون برای جذب نیروهای حتی قراردادی اقدام کند و آئین نامه آن نیز می بایست به تصویب شورا برسد و همچنین آزمون استخدامی با کسب مجوز از سازمان امور استخدامی برگزار شود، ضمن اینکه کمک ویژه به بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۲ کردیم که حق مسکن آنها برابر با شاغلین تعیین شود و برحسن اجرای این موارد نظارت می کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
داماد شهردار هم در آِزمون انشالله شركت مي كنند . كلا دادماد براي نظام هزيته داشته . خودتون ليست كنيد داماد هارا . البته به دليل دختر دوست بودن پدران ايراني است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
ولی من داماد یک مسئول در استانمون و یک فرد با ارتباطات زیاد هستم. قضیه برعکس شد!! هر چند که ارتباط خوبی هستش. اما از نقش مادرزن غافل نشید! چون دقیقا بنده از این بخش ترکش خوردم و به حق واقعیم با توجه به رزومه عالی نرسیدم جه برسه به رانت. شاید شوخی به نظر برسه ولی واقعا این اتفاق افتاد!!!!!
شهرداری حیاط خلوت خیلی از ارگانهای خاص است. بسیاری از افراد با لابی و نسبت خویشاوندی پستها را دوقبضه کرده اند
مگه شهرداری دیگه جایی برای آزمون و... گذاشته
یه عالمه نیروی مازاد داره، قبل از آزمون لطفا مشخص کنید هر کارمند از چه طریقی جذب شده؟
قبل از هرگونه جذبی ، لطفاً تکلیف بیکارالدوله های شهرداری را مشخص کنید که بالاترین وظیفه اشان انداختن دستها در جیبهای مبارک و چرخیدن در محوطه ها است !
اگر همین یک ‌کار رو بدون پارتی بازی انجام دادید من قول می دم خدا تمام گناهان گذشته تان را ببخشد . اگر تونستید ...
بادرود لطفا به اقای امانی عضو انجمن شهر بفرمایید که به اقای زاکانی یاد اوری شوند حضرت اقا فرمودند امسال سال-/ مهار تورم ورشدتولید-/ باشد ولی ظاهرا اقای شهردار جای رشد و مهار را اشتباه کرده اند به همین دلیل ازاول فروردین معاینه فنی اتومبیل را صد در صد اضافه کردند و مساله بعد اینکه کسانی که درمحدوده طرح ترافیک هستند چطوری باید از این بیست روزی که عنایت کرده اند حق استفاده از اتومبیل شخصی خودمان را داده اند استفاده کنیم. با تشکر و سپاس
تیتر درست این است
جذب نیرو در شهرداری تهران تنها با فراخوان اقوام
دروغه .همش پارتی بازیه
همه شهرداریهای کشور باید اینجوری بشه
فقط در سال گذشته حدود چهار هزار نفر بدون رعایت ضوابط جذب شهرداری شدند
بعد از اینکه تمام فک و فامیلشون استخدام کردند
به همین خیال باش که با آزمون استخدام انجام بشه.
مسئول دفتر شورای شهر لازم ندارن؟ بهم همون 20-30 تومن بده بسمه.
مسئولین از حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا بفهمند چرا کسی رغبت سوار شدن مترو، بی آر تی و اتوبوس را ندارند : ازدحام مسافر ، دیر رسیدن بعلت شلوغی مسافر ، چروک شدن و کثیف شدن پوشش و لباس بعلت شلوغی و ازدحام ، مسافرگیری گوسفندی مسافرین در حمل و نقل عمومی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان