بازدید 39156

مهلت بارگذاری مدارک رتبه بندی در حال اتمام است

طبق اعلام مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، سامانه وزارت آموزش و پرورش برای بارگذاری مستندات رتبه‌بندی برای ۱۰ استان از روز ۱۸ فروردین فعال شده و تا چهارم اردیبهشت ماه باز است.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 19 April 2023

مهلت بارگذاری مدارک رتبه بندی در حال اتمام است

به گزارش تابناک به نقل از ایمنا– مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که مرحله دوم بررسی نتایج رتبه‌بندی و بارگذاری مدارک و مستندات از روز گذشته، هجدهم فروردین ماه تا روز چهارم اردیبهشت به مدت ۱۰ روز کاری برای استان‌های تهران، شهرستان‌های‌تهران، مرکزی، خراسان‌رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، خراسان شمالی و خراسان‌جنوبی فعال است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که بارگذاری مستندات برای سایر استان‌ها در روزهای آتی فعال و از کانال اطلاع‌رسانی مرکز به اطلاع همکاران خواهد رسید.

فرهنگیان در استان‌های مذکور می‌توانند با مراجعه به درگاه my.medu.ir از قسمت نتایج رتبه‌بندی نسبت به بارگذاری مدارک در بندهای مورد اعتراض خود اقدام کنند.

همچنین ۱۹ فروردین محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش نیز درباره آخرین وضعیت رسیدگی به اعتراضات معلمان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ۹۳۳ هزار و ۵۰۸ همکار شاغل و بازنشسته ما مشمول رتبه‌بندی بودند و رتبه‌بندی برایشان اجرا شده است. از این میزان حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد معلمان نسبت به رتبه خودشان اعتراض داشتند، تاکنون اعلام احکام و دریافت اعتراضات انجام شده بود و از ۱۹ فروردین نیز رسیدگی به اعتراضات آغاز می‌شود، دسته‌بندی اعتراضات متفاوت است؛ به طوری که برخی فرهنگیان نسبت به رتبه خود معترض هستند و برخی دیگر نیز نسبت به نحوه رسیدگی و عده‌ای دیگر معتقدند نتوانسته‌اند مستندات را بارگذاری کنند، در این زمان رسیدگی به تمام فرایند انجام کار در اختیار همکاران قرار گرفته و می‌توانند نسبت به هر بخشی که احساس می‌کنند، حقشان تضییع شده اعتراض خود را اعلام کنند.

بررسی بیش از ۵۴ میلیون سند رتبه‌بندی معلمان

رضا مراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در این زمینه اظهار کرد: اولین جلسه خود را برای درک بیشتر مسائل آموزش و پرورش و معلمان به تشکل‌های فرهنگیان اختصاص داده‌ام، زیرا می‌دانم تشکل‌ها با کف مدرسه و معلمان ارتباط نزدیکی دارند.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های وزیر پیشین آموزش و پرورش که در یک سال و نیم گذشته زحمت‌های زیادی برای نظام تعلیم و تربیت کشیدند، افزود: یکی از افتخاراتم تحصیل در دانشسرای تربیت معلم و خدمت به عنوان معلم در نظام تعلیم و تربیت کشور است و سطوح مختلف معلمی را طی کرده‌ام، به همین دلیل آموزش و پرورش را به خوبی می‌شناسم و آموزش و پرورش را دوست دارم و به دلیل همین شناخت و دوست داشتن بود که مسئولیت سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را با مشکلات بزرگی که این دستگاه عظیم پیش رو دارد، پذیرفتم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دستگاه تعلیم و تربیت یکی از بزرگترین دستگاه‌های کشور است و کسی که عهده دار این دستگاه را بر عهده می‌گیرد، مسئولیت بسیار سنگینی خواهد داشت، اضافه کرد: یکی از وظایف تشکل‌ها امید دادن است. بن مایع و ذات انقلاب، امید دادن است و مادامامی که انسان امید داشته است به خواسته‌های خود خواهد رسید، رابطه بین امکانات و پیشرفت، یک به یک نیست، اما رابطه بین امید و پیشرفت یک به یک است، لذا آموزش و پرورش ما به امید نیاز دارد. ممکن است، جایی امکانات باشد، اما بدون امید با وجود امکانات نیز به خواسته‌ها نخواهیم رسید، لذا امید مهم‌ترین نکته‌ای است که باید بر آن تاکید نمائیم و در این راستا باید دستاوردهای انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت بیان شود.

باید شأن معلم حفظ شود و مسائل معیشتی آنان را حل کنیم

وی ادامه داد: معلمی مسئولیت سنگینی است و دارای جایگاه ویژه ای است، نباید شأن معلم به فهم دیگران مرتبط شود، شأن معلم مربوط به مأموریت معلم است، لذا نباید شأن معلم به حقوق و دریافتی معلم متصل شود، بنابراین باید به عنوان متولی نظام تعلیم و تربیت شأن معلمان را حفظ و مسائل معیشتی آنان را حل کنیم و باید رسالت خود را ایجاد و ارتقای شأن معلم بدانیم.

صحرایی با بیان اینکه امام علی (ع) می‌فرمایند، جهل ریشه هر مصیبت و بلایی است و در جایی دیگر می‌فرمایند درد بی درمان جهل است، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات ما ناشی از جهل است، معلمان مسئولیت رسالت و آگاهی مردم را برعهده دارند، لذا معلمان مسئولیت و جایگاه خاصی دارند، زیرا معلم بر جهل نور می‌تاباند و به همین علت پیکان همه حملات دشمنان به سمت مدرسه است.

وی با بیان اینکه مدرسه و معلم جایگاه ویژه‌ای در حکمرانی آموزش و پرورش دارند، گفت: حکمرانی آموزش و پرورش فقط از خیابان سپهبد قرنی تهران میسر نمی‌شود، حکمرانی با خرد جمعی به نتیجه می‌رسد. حکمرانی در آموزش و پروش بدون مشارکت معلمان و خانواده‌ها و شنیدن صدای آنها به سرمنزل مقصود نمی‌رسد. باید مشکلات نظام تعلیم و تربیت از نگاه مدرسه بررسی شود و از جایگاه مدرسه برای آن راه حل ارائه شود، زیرا اگر معلمان همراهی نکنند، هیچ برنامه‌ای قابلیت اجرایی سازی پیدا نخواهد کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: نظام پیشرفت هر کشور در مدرسه شکل می‌گیرد و بر این اساس باید مدارسی را طراحی نمائیم که پیشرفت کشور را رقم می‌زند. وزیری خوب است که آموزش و پرورش را به مساله اول آن کشور تبدیل نماید و هر کشوری که مساله اول آن آموزش و پرورش باشد، پیشرفت خواهد یافت، زیرا بذر پیشرفت در مدرسه کاشته خواهد شد.

وی در مورد اجرایی سازی سند تحول بیان کرد: مدرسه قرارگاه تحول است، لذا اجرایی سازی سند تحول باید مستقیماً از داخل مدرسه شروع شود. به دلیل اینکه برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش از ستاد و ادارات شروع می‌شود، معلمان از برنامه‌ها بی اطلاع هستند و بر این اساس آغاز هر برنامه تحولی باید از مدرسه باشد.

یکی از مسائل فوری و جاری آموزش و پرورش رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی است

صحرایی با اشاره به اینکه یکی از مسائل فوری و جاری آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان است، اظهار کرد: دولت گذشته به دلیل مشکلاتی که رتبه بندی داشت و ما با آن مواجه هستیم، رتبه بندی معلمان را به مدت ۳ سال اجرایی نکرد، اما وجود اعضای جوان در شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم باعث شد تا همت کافی برای اجرای رتبه بندی ایجاد شود.

وی ادامه داد: بیش از ۵۴ میلیون سند در حوزه رتبه بندی معلمان بررسی شد که این مقدار سند آمار بسیار زیادی است و نشان از کار بزرگی است که در اجرای قانون رتبه بندی معلمان انجام شد.

هدف در بررسی اعتراضات رتبه بندی کمک به معلمان از طریق مسیرهای قانونی است

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تبیین سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش در مورد رتبه بندی معلمان در سه مسیر، اظهار کرد: رسیدگی به اعتراضات معلمان درباره رتبه‌های اعلام شده یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش است که در این مسیر نیز هدف، کمک به معلمان در کسب رتبه‌های خود البته بر اساس قانون خواهد بود، کارگروه نظارت تشکیل خواهد شد تا ویژگی‌های متعارف رتبه‌ها مشخص شود و با هدف صحت‌سنجی و اعتبار بخشی، رتبه‌ها سنجیده خواهد شد تا کیفیت رتبه‌بندی افزایش یابد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی رتبه بندی بهبود کیفیت مدارس است، لذا باید مسیر رشد معلم را ترسیم کنیم، آموزش‌های خاصی برای توسعه شایستگی‌های معلمی باید برگزار شود و معلم باید دائم به روز شود. دانش آموزان ما تغییرات بسیاری را تجربه می‌کنند، لذا باید برای به روزآوری معلمان در راستای هدایت نسل تلاش کنیم و تا زمانی که این کارها را انجام ندهیم، تحول اتفاق نخواهد افتاد.

صحرایی با بیان اینکه تشکل‌ها در تدوین برنامه هفتم توسعه، به آموزش و پرورش کمک کنند، اظهار کرد: برنامه‌های جاری نباید با سندهای بالادستی ابلاغی نظام به آموزش و پرورش، مغایرت داشته باشد.

وی اظهار کرد: اگر با هم کار کنیم، تکثیر می‌شویم و باید اصلی‌ترین دغدغه ما نظام تعلیم و تربیت باشد، به ویژه به کودکان و نوجوانان که در دوره‌ای زندگی می‌کنند که سرعت تغییرات زیاد است، لذا باید به آنها کمک کنیم که در این دنیای به سرعت در حال تغییر مسیر رشد صحیح خود را پیدا کنند.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷۲
سلام
اکثر فرهنگیان بدلیل عدم آگاهی کافی موارد اعتراض را اشتباه ثبت کرده اند لطف کنید سامانه اعتراض را دوباره فعال کنید تا حقی ضایع نشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
بیشتر آنها ترسیدن همان رتبه پایین هم پس بگیرم که اعتراض نزدن
بااين همه اعتراضات معلمان بازم حرف حرف خودتون هست بارگذاری مدارک چراسابقه معیارنیست پس معلم بادوسال سابقهچرا رتبه۳ بابیست سال رتبه یک لطفا ارزیاباتون رو بررسی کنیدببینیدچه شون هست چرا آخه من معوقه نگرفتم حقم بود مناها دادید به معلم کم سابقه
برای من هنوز کارنامه نیومده....
اول اعلام می کنید ۹ اردیبهشت الان ۴ شد .درضمن به تعطیلات جمعه و روز عیدفطر این روزها تقارن پیدا کرده است .لطفا درک‌کنید .با ۷۶۰ امتیاز کل و سی سال سابقه که رتبه یک دادید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
کارنامه من هنوز نیومده
سلام
واقعا باید گل گرفت آموزش و پرورش را مگر معلمان ارزشیابی سالانه نداشتن
این بار گذاری ها دیگر چه صیغه ای است که هر دفعه معلمان را به سخره می گیرند ، چرا دوایر دولتی دیگر اینطور نیستند ؟ مگر نه اینکه آنها کارمند هستند ؟
پس معلوم است این جنگ روانی علیه معلمان است که دائما با روح و روان آنها بازی میکنند تا تمرکز روی تربیت بچه ها نداشته باشند پس باید برای معلمان کشور گریست .
لطفا سامانه اعتراض را دوباره فعال کنید
با سلام من سوالی از وزیر محترم داشتم مگر قانون رتبه‌بندی در سال 1400تصویب نشده؟پس چرا به ماکه در مهر ۱۴۰۱بازنشسته شده ایم مزایای رتبه بندی نصف تعلق گرفته است ؟
با سلام لطفا سامانه را دوباره برای ثبت اعتراض باز کنید چون ما همگی بلد نبودیم و وزارتخانه هم راهنمایی کامل و جامع از فرهنگیان نکرد ...اگر سامانه را جهت اعتراض باز نکنید حقمون ضایع میشه و در پیشگاه خداوند قابل بخشش نیست ممنون
چرا معلم ها رو مجبور به انجام کنااه کردید همه مدارک در پروندته هیت چرا اکثرا مفاله را خریداری کرده اند لطفا امتیاز مقاله رو پاییو بیاورید واین امتیاز رو برای دفه بعد بگذارید تا معلم خودش به فکر نوشتن نقاله وتایید ان توسط مفام های مربوطه شود نه بدون تایید مقاله رو پذیرفتید
معلم :دانش آموزان عزیزم فرزندان گلم میانگین اعداد ۴؛۴؛۴؛۲؛۴ میشه=۳.۶
وزیر :معلمای ذلیل م کارمندای خلم میانگین اعداد ۴؛۴؛۴؛۲؛۴ میشه =۲
این است دست پخت وزیر دانشگاه امام صادقی... در مورد رتبه بندی .
افتضاحی که صدا و سیما هم جرات پیگیری ندارد..
باسلام ، آقای صحرایی وزیرمحترم پس چرادرموردهمکارانیکه کارنامه رتبه بندی آنها قابل رویت نیست صحبتی نمی فرمایید .
سلام لطفااگرامکان داردسامانه اعتراض فعال گردد ماگروهی ازمعلمان گزینه اعتراض رااشتباهی درج کرده ایم
گزیه اعتراض بازشود
با سلام
ممنون از جناب دکتر صحرایی بابت دیدگاه مثبتی که نسبت به فرهنگیان دارد و همچنین ایده های خوبی که ارائه می‌دهند، انشالله در عمل هم آن را پیاده کنند و فقط در حد حرف نباشد.
فقط نکته بسیار مهمی که فعلا دغدغه تمام فرهنگیان عزیز شده همین بحث رتبه بندی هست که بدون اطلاع از نحوه ی بارگذاری مدارک و اینکه دقیقا چه مدرکی را کجا بخواهند بارگذاری کنند، باعث شده همکاران بنده و خود بنده نتونیم به رتبه ی دلخواه که حق ما بوده برسیم و حق ما تضییع شده است.
از طرفی این شیوه رتبه بندی را کاملا غلط میدانم، زیرا اگر قرار بود رتبه بندی با این شیوه صورت میگرفت باید طرح مساله را حداقل 30 سال پیش می کردند، تا همکارانم بدانند قرار هست روزگاری با داشتن چنین مدارکی شان و منزلت آنها ارزیابی شود و. برای چنین روزی خود را آماده می کردند.
امیدوارم شیوه نامه ی جدیدی طراحی شود که حق همه ی همکاران با توجه به زحماتی که در آموزش و پرورش این سرزمین می‌کشند کاملا حفظ شود، هر کس به اندازه ی زحمتی که برای سیستم انجام داده به رتبه واقعی دست یابد.
با تشکر از وزیر پیشین بابت طرح مساله و زحماتی که در این رابطه کشیدند و همچنین جناب دکتر صحرایی که قبول مسولیت کردند، انشالله که شما هم با تلاش مضاعف بتوانید جایگاه و نام معلم را در این سرزمین به عنوان دغدغه ی بزرگ هر مملکتی به چالش بکشید و همکاران بنده هم تمام دغدغه شان رشد و تعالی همه ی دانش آموزان باشد تا بتوانیم سرزمینی مقتدر با افراد آگاه را به این مرز و بوم تحویل بدهیم و تحریم و امثال آن برای کشور ما معنایی نداشته باشد. انشالله
سلام .طاعات وعبادات همه مقبول درگه حق .بنده هم با رتبه ای که بهم به ناحق دادند.اعتــــراض کردم چون بابیش از۲۲سال خدمت در بدترین مناطق بلوچستان لطف کردن رتبه دو/۲ را برای بنده اعمل سلیقه کردند.این در صورتی هست که همکار خودمه وبنده معلمش بودم ،رتبه سه/۳بهش دادن.نمی دونم چطور بررسی کردن که معرم که ۱۰سال سابقه نداره رتبش از ما بیشتره.بعدش اعتراض کردم درتمام قسمت ها اما الان قسمتی که من بیشتر اونجا اعتراض کردم رو باز نمیکنه..خدا از باعث وبانی این اعمال سلیقه ها نگذره.
معلم برای تامین زندگی شغل دوم دارن مثل رانندگی و مسافر کشی .... روزگار زندگی برای یک زندگی آبرومند برای معلمان سخت شده ...
اکثر قریب به اتفاق فرهنگیان نسبت به این قانون وطرز اجرای آن اعتراض دارند .این قانون یکی از بدترین ضربه ها رو بهآپ زد
کسانی که این طرح آبکی و کشکی را در مورد رتبه بندی معلمان تصویب نموده‌اند به علت وادار کردن معلمان به تقلب و ریاکاری و اینکه خلوص نیت معلمین در طول سی سال خدمت را زیر سوال برده اند و حقوق معلمین با سابقه کار بالا را تضییع نموده اند باید هر چه زودتر در دادگاه صالحه ای محاکمه و به اشد مجازات برسند .
سلام لطفا درمورد معلمین بازنشسته ۱۴۰۰نیز درخصوص رتبه بندی بازنگری ورسیدگی بعمل آید تا از رتبه مربوطه برابر عدالت بهره مند شوند.
سلام درمورد معلمین بازنشسته هم که مدارک خودرا بار گذاری درسامانه نموده و تایید اولیه زده شده نیز بازبینی د بازنگری ورسیدگی گردد.
سلام
زمان معوقات باقی مانده رتبه‌بندی معلمان را اعلام ‌نید ،
معلم بازنشسته سال 1400 با رتبه عالی تمام کما تقدیرنامه ارزشیابی 100 چرا فاقد رتبه اعلام کنید ویک ریالی از رتبه بندی شامل حال نشده است این است عدالت واقعا فاتع همه معلمین وقشر زحمت کش را خواندید وکام معلمین را تلخ کردید دوسال است بازنشست شدیم ذخیره مرخصی های مان را پرداخت نکردید وآرامش را از معلمین وخانواده فرهنگیان گرفتید کام معلمین را تلخ واسم معلمین را به مسخره گرفتن صدا می‌زنند رتبه بندی این چه مسخره بازی است را انداختن مگر ما چندبار در طول خدمت رتبه ومدارک میگیریم مگر ما رتبه عالی نگرفتیم خیلی دارید شتابان باعجله صمیم گیری می کنید اعصاب وروان فرهنگیان خواندید
سلام،متاسفانه رتبه بندی خوب اجرا نشد،قبلا فرهنگیان ازنظرحقوق ومزایاباسایرکارمندان اختلاف فاحش داشتندحالابااینکاربین خودشون اختلاف ایجادشد.من با۳۰ سال سابقه شدم رتبه ۲،همکارم با۱۰سال سابقه رتبه ی ۴،ارزیابان بااینکارجهنم رارایگان براخودشون خریدند.
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
دقیقا همینطوره و بین معلمان کینه و اختلاف ایجاد شده
سلام چرا هر روز زمان بارگذاری اسناد راتغییر می دهید اول که نوشتید تا نهم اردیبهشت دوباره اعلام کردید پنجم دوباره اینجا اعلام می کنید چهارم آخه ۳۰ ۳۱ ۱، ۲ مدارس تعطیله فکر معلم رانمی کنید
اگه شما به فکر فرهنگیان بودین در رتبه بندی فقط سابقه ومدرک وگواهی ضمن خدمت رو در نظر می گرفتین
باسلام
لطفا ب همکارانی تایید زده اند امکان اعتراض داشته باشند
ارزیابی شما بدرد نمیخوره چون همه این کاغذ بازی ها دروغ بود
یکی ازمسایل مهم ،فرصت کم وعدم توجیه همکاران درباب رتبه بندی است تقاضا داریم یک فرصت دیگرایجادکنند وسامان اعتراض را بازکنندتا اشتباهات رفع شود ممنون
خداوند میفرمایند
اگر کسی حق شما را ضایع کند قطعا در روز جزا از بار گناهان شما کم میشور و به او داده میشود
خوشحال هستم که اگر این دنیا مسئولان کارنابلد حق بتده را ضایع کردند و در نزد خانواده شرمنده/روز جزایی هست
سلام
یه بار دیگه اگه زمان اعتراض رو تمدید می کردن ،خوب میشد،بعضی واقعا یا کامل نکردن یا اکثر اشتباه ثبت کردن.
رتبه بندی عادلانه نیست این طرح را جمع کنید
جمع کنین بابا خودتون نمیدونین چکار میکنین خووووووب ارزیابی کردین معلمای کم سابقه اکثرا ۳ و ۴شدن اونوقت سابقه دارها ۱ یا ۲ شدن .....واقعا خجالت نمی کشین
لطفا سامانه اعتراض رو دوباره فعال کنید،چون ما توجیه نبودیم و شایستگی هارو اشتباهی اعتراض زدیم و الان برای بارگذاری شایستگیها بالا نیومده واسه من،لطفا دوباره فعال کنید
مگرقبلااعلام نکرده بودید۹اردیبهشت؟لطفابه حرفی که می زنید عمل کنید.
سلام وعرض ادب تمنا دارم فرصت اعتراض را تمدید کنید من با ۱۸ سابقه رتبه ۱ شدم بخاطر اینکه نمی دونستم کجا بار گذاری کنم ممنون
باسلام واقعا دیگه حالمون از رتبه بندی و اضافه شدن حقوق به هم می خورد.به داد این معلم‌های زحمتکش برسید .آنها جوانی و سلامتی خود. را گذاشتن و30سال با افتخار خدمت کردند حالا حق خودمان رو بهمون نمیدند.
باسلام واحترام
هدف از رتبه بندی معلمین ایجاد انگیزه بهتر وبیشتر برای ارتقای کیفیت آموزشی وتربیتی در مدارس هست لکن ارزیان گرامی در بررسی مدارک ومستندات چه بسا تنگ نظری نمودند و شاهد اعتراضات گسترده در مابین معلمین سراسر کشور بودیم حال ضمن تشکر از آقای دکتر صحرائی که امکان بارگذاری مجدد مدارک ومستندات را برای احقاق حق و حقوق معلمین مهیا نمودند امیدواریم حداقل رتبه های ۴یا ۵ برای معلمین بالای ۲۵ سال خدمت اختصاص داده شود تا یاس وناامیدی حاکم بر روحیات دیگر فرهنگیان مرتفع شود نه اینکه معلمی با سابقه بالای ۲۵ سال و حتی ۳۰ سال خدمت فاقد رتبه ویا در رتبه یک یا دو شوند و مورد تمسخر دیگران و تحقیر خانواده ها قرار گیرند در حالیکه باسوابق خدمتی درخشان وباانگیزه بالا وبا دریافت تقدرنامه های گوناگون از وزرا و روسای سازمان و مدیریت های منطقه به جهت تدریس موفق و درصدقبولی ممتاز در امتحانات نهایی و کلاس داری مطلوب و همکاری ومشارکت در تمام سطوح آموزشی وتربیتی همواره برای ارتقای کیفیت تعلیم وتربیت تلاش وکوشش نموده ایم لکن اکنون فاقد رتبه یا در رتبه یک و دو قرار گیریم قطعا چنین دیدگاه مسئولین محترم باعث افت شدید در روحیات معلمین وبی انگیزگی در تعلیم وتربیت فرزندان این کشور خواهدشد.
لکن منتظر بررسی وبازبینی نتایج اعتراضات هستیم.
همکاران عزیزم هدفشون از این کار فقط وفقط به سخره گرفتن شان وجایگاه معلم است وهیچ ، من وشما رو به دنبال برگه باطله وکاغذ بازی بفرستند وبه ریشمون هم بخندن، تا کی دولت ظلم به سر اید.
آیین نامه رتبه بندی برای معلمان با رتبه عالی غیر قانونی است، چرا که اینان با قانون قبلی رتبه بندی شده اند و باید با قانون جدید تطبیق داده شود که همه در رتبه ۵ خواهند بود . لطفا از کار های غیر قانونی دست بردارید!
با سلام وادب می دانیم شما به فکر ما معلمانید ولی ما نخواستیم این رتبه بندی را به زور ما را به بهشت نبرید ممنون از لطفتان که در...........
سلام برای افزایش حقوق معلم هزار تا مدرک می خوان تازه ظاهرا این افزایش در افزایش سالانه ثابت می مونه و تو بازنشستگی هم تاثیر نداره و از طرفی ادارات دیگه افزایش ۵۰ درصدی تحت عنوان فوق العاده ویژه دارن اینه عدالت
فقط شعار
تنها چیزی که تو این مملکت نیست اسلامه
ارزشیابی سالانه یک همکار از 30 شده 26 نظر اداره اموزش و پرورش و مدیر مدرسه که می شناختند و دادند .یعنی این معلم از 100درصد حدودا 90 درصد امتیاز داشته و کارکرد معلم بوده حالا تشویقی -ضمن خدمت و سنوات هم هیچ باید رتبه بشود فاقد رتبه یا یک.ملاک ها کاغذ بازی است
واقعا جای تأسف داره....با این کار هیچ شأن و احترامی برای همکاران نمونده..به عنوان نمونه یه تازه کار شده رتیه3ویه همکار با 30سال سابقه مثل خودم 1یا 2گرفته....,که ناخود آگاه ایجاد سرخوردگی وبی انگیزگی رو به همکاران منتقل می‌کنه.از همه بدتر فرهنگ ریا کاری وسند سازی را که رواج داشت رونق داد....یعنی به همه میگه چرا کار کنی ؟برو دنبال سند سازی وحقه بازی.....خدایی این چه کاری بود؟کی کارشناس این مسخره بازی بوده؟حالا اگر میگفتند از امسال به بعد اجرا میشه خوب میشد هضم کرد.نه من که 30سال رو رد کردم حالا برم دنبال کاغذ بازی؟به نظر من این کار افت انگیزه و آموزش رو به همراه خواهد داشت.چرا که تبعیض وبی عدالتی هر سازه ای رو نابود می‌کنه.
وقتی من معلم نمیتوانم نسبت به موارد اعتراض، بدلیل باز نشدن سامانه اعتراض مدارکی بارگذاری کنم ، چگونه ادعا میکنید که به تمام اعتراضات رسیدگی خواهم کرد
ای کاش ده مسولین مانند آقای وحیدی .حاجی پور .منادی داشتیم که حقیقت می گفتن این یک حقیقت تلخی است که برنامه بودجه در دوره میر کاظمی معلمان نابود کرد یکی از کارهایش برعلیه فرهنگیان همین عدم اجرای قانون فوق العاده ویژه ۵۰درصدی است که متاسفانه هیچکس بجز ایت ابر مرد ایران جناب وحیدی جرات گفتنش هم نداشت چون مسولین دیواری کوچکتر از معلمان ندیده برای فرهنگیان بودجه نیست افزایش برای دیگران نه بلکه برای معلمان تورم زاست واقع خنده داراست تمام کارمندان دولت بجز فرهنگیان از قانون فوقالعاده ویژه دوسال است برخوردارند امیدواریم جناب منظور صحرایی این ظلمی که وزیر وریس برنامه بودجه سابق بر معلمان تحمیل کردن با اجرای فوق العاده ویژه تا یکماه دیگر این ظلم جبران کنند بیشتر از این معلمان با چشم یک غریبه نبینند تا معلمان اینهمه احساس تنهایی نکنند
سلام طاعات قبول لطف کنید یه بار دیگه گزینه اعتراض فعال کنید اکثر همکارا توجیه نشده بودند اعتراض شون ثبت نکردن
سلام لطفا سامانه اعتراضات را دوباره بازکنیداعتراض اشتباهی ثبت شده است
خدا لعنت کنه کسانی که رتبه بندی رو این جور انجام دادن
جمع کنید این مسخره بازیهای تلختان را
شما فک میکنید با این روش فرهنگیان رو به حرکت و فعالیت وا میدارد
با این روش فقط کاغذ بازی ، دو رویی ، جعل و تقلب و در نهایت تنزل پایگاه اجتماعی معلمان رو فراهم کردید
بس کنید بیش از این ادامه ندهید
سلام
با توجه به تعطیلات ایام عید فطر و مشکلاتی که برای تهیه مدارک در این چند روز پایانی وجود دارد و ممکن است بعضی از همکاران فرصت کم بیارند و نتوانند مدارک لازم را تهیه کنند پس لطفاً تاریخ اتمام را همان تاریخ نهم اردیبهشت اعلام نمایید
رتبه واقعی دست من و کس دیگری نیست ارزیاب واقعی خداست چرا این مسخره بازی رو دارآوردید؟ تا کی نفهمی؟ چرا با یک قانون واضح رتبه بندی نمیکنید من بعد از ۳۲ سال مدارکی که داشتم و خیلی از آنها را گم کردم بدلیل اساس کسی و خیلیها هم مثل من یعنی یه عاقل تو این وزارت پیدا نمیشه ؟
سلام لطفا سامانه اعتراض را فعال کنید
سلام زمان اعتراض را تمدید کنید
لطف کنید گزینه ی اعتراض رو یه بار دیگه فعال کنید تا کسانی که
به اشتباه ثبت زدن دوباره بتونن اعتراض خودشون رو بزنن
باعرض ادب ...در کجای دنیا معلمین را اینطور ارزیابی می‌کنند .ما که تمام برنامه های آموزشی یمان تقلید از فلان کشور است اما این داستان رتبه بندی را از کجا آورده آید معلمان با همان شرایط استخدام وارزیایی هابی که در طول سال انجام میشود وسنوات خدمتش میبایست رتبه آن مشخص شود وبا این شیوه عمل کردن موجب شدین که معلمانی که کاری به زد و بند وتقلب نداشتند آنها را به اینکار وادار کردیم.پس بیش از این دیگه موجب آبروریزی معلم نشویم همان راه و رسم ارزشیابی وسنوات کفایت میکند
اول گفتید9اردیبهشت حالا شد4اردیبهشت؟!!!
9اردیبهشت حرف خودتونه
میخواهید کار مارا سخت کنید؟
با سلام وارادت لطفا کارنامه رو نشون بدین تا اعتراض کنیم وقتی کارنامه ندارم رتبه نمیدونم بعد ۳۰ سال سنوات چنده به چه اعتراض کنم مسخره مون کردین دیوانه شدیم از استرس ودلشوره به مولا روح وروانمان از یه روانی بهم ریخته تره تورا به مهدی زهرا بسه دیگه کم روح وروانمان داغون کنید
متاسفم برای نظام آموزش وپرورشی که نمیتونه نظام رتبه بندی صحیحی انجام بده
رتبه بندی ناعادلانه و ناحق ارزیابی شد خدا ازتون نگذره با ۲۰ سال سابقه و مدرک ارشد تربیتی رتبه ۱ شدم همکارای کم سابقه رتبه ۳ شدن
هیچ انگیزه ای برام نمونده توی کلاس دیگه حوصله دانش آموزان رو ندارم و باعث و بانی اش شما مسئول کار نابلد و ظالم هستین
الان هم که قسمت اعتراض رو فعال نمیکنید چراااا
الان
لطفا سامانه اعتراض را مجدد با کنید خیلی ها باز هم اشتباه کردند
رتبه بندی با این ملاکها از اساس اشتباهه
تو دین ما هست که کار خیر رو باید برای رضای خدا و با اخلاص انجام داد نمیدونم کی این ملاک رو گذاشته که نامه از خیریه بیار تا تو ارزیابی لحاظ بشه تو فیش حقوقی همکاران هر ماه برای امداد کسر میشه و زیر نظر خود اداره هست خوب‌اگه واقعا قصد امتیاز دادن دارید به همه باید بدین
متاسفانه به جای این که کیفیت تدریس و نحوه برخورد با دانش آموزان معیار باشه کتاب و مقاله ملاکه.ما معلمیم نه استاد دانشگاه
با سلام خواهشمندم برای جلوگیری از ضایع شدن حق همکاران ،اگر در مورد آیتمی که قابلیت بارگذاری ندارد ولی به مستندات وابسته است و شما به علت عدم اطلاع رسانی شما آگاهی نداشته و روی آن آیتم اعتراض نکرده است . اعتراض را برای آنها باز کنید . در غیر این صورت باعث نارضایتی شدید همکاران شده و.......
لطف کنید سامانه اعتراض را فعال کنید حداقل مدارک دانشسرا و تربیت معلم را تیک بزنیم .
سلام، لطفا زمان یک کمی بیشتر کنید چون ما اول بارگذاری به درستی یا نداشتیم دوما شما اعلام کردین دهاستان نوبت الذن هم تعطیلات بیش امدن مدارک نیاز به تایید مدیران وریس ادارت دارند
با سلام واحترام
لطفا توضیح دهید بر اساس چه معیاری معلم ۳۰ سال سابقه رتبه یک یا دو ویا حتی فاقد رتبه خورده ولی معلمین با دو یا سه سال سابقه رتبه چها ر گرفته اند
خدا رو در نظر بگیرید وخود را مدیون معلمین با سابقه وخانواده هایشان نکنید
ترفندها که معلمان جایگاهی بس باارزش داردند گفته ای بیش نیست و نخواهد بود جناب صحرایی چراکه اگر جایگاهی تابحال برای معلمان در مدنظر داشتید اول عدم محدودیت لحاظ مدر ک رو برایشان شرط بندی مبنی بر مرتبط با تدریس نکردید ،دوم معلمان باسابقه رو رتبه یک و دو ندادید .
ج
من با۳۱س سابقه رتبه ۲ شد ام اعتراض فقط قسمت شایستگیهای عمومی را زدم الان نمیتونم مستندات را بار گذاری کنم لطفا راهنمایی کنید واقعا این رتبه بندی عادلانه نیست
یه فرصت دیگه برای اعتراض باید بدین.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی