بازدید 3309
۸

تذکر شورای رقابت به خودرویی‌ها

شورای رقابت در نامه‌ای خطاب به سازمان حمایت و همچنین وزارت صمت بر این نکته تاکید کرد که افزایش قیمت محصولات مغایر با فرمول شورا مجاز نیست.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ 19 April 2023

به گزارش تابناک، شورای رقابت در نامه‌ای با امضای محمود دودانگه، نایب رئیس این شورا خطاب به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین رونوشت به معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت بر این نکته تاکید کرد که هرگونه رویه‌های مغایر با دستورالعمل ۵۴۳ و مصوبات این شورا از جمله تعیین یا افزایش قیمت محصولات خودروسازان توسط ایشان مجاز نیست.

تذکر شورای رقابت به خودرویی‌ها

در این راستا، سپهر دادجوی توکلی با اشاره به تعیین میزان افزایش قیمت محصولات داخلی خودروسازان توسط شورای رقابت عنوان کرد: هنوز میزان افزایش قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت تعیین تکلیف نشده است و در این میان برخی شرکت‌ها در افزایش قیمت خودروهای مونتاژی پیش دستی کرده و قبل از دستورالعمل شورا اقدام به افزایش قیمت این محصولات کرده‌اند. درحالی که این اقدام مجاز نیست.

وی ادامه داد: افزایش قیمت باید طبق فرمول باشد و باید تا زمانی که شورای رقابت قیمت خودروهای مونتاژی را اعلام می‌کند، صبر کنند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
خخخخخخخخخخخخخخ خــــــــــــــــــ
تذکر!
چی ؟
بله؟ هان؟ مگه داریم !
شورای رقابت اگه صلاحیت داشت که می‌تونست وجه اضافه‌ای که مخابرات از مشترکین گرفته بود رو به اون‌ها پس بده. فقط بلده تذکر بده.
دعوای زرگری نخ نما
شورای رقابت و وزارت صمت و خوردرو سازها همه با هم همدست این دزدی آشکار هستن.
جالبه که هیچ طرفی مسئولیت افزایش قیمت خودرو رو گردن نمیگیره . توپ رو انداختن تو زمین خریدار و آخر سر هم خریدار به افزایش قیمت محکوم میشه . نظر شخصی من این هست که مثل مسکن و دلار ، این افزایش سرسام آور قیمت خودرو تقصیر بانک هاست . بانک ها برای سرپا ماندن و گریز از سقوط دارن تو خودرو هم سفته بازی میکنن . وگرنه هر عقل سلیمی میدونه که تو کشوری که افتصادش ورشکسته هست چطور بانک ها می تونن سود دهی داشته باشن ؟
همنجور که اسم کچل ها زفعلی هست اسم این شورا هم شده رقابت
روزی گذشت پادشهی از گذرگهی
بعضی ها فکر کردن خودرو هم مثل نان و بنزینه که دولت با یارانه بهشون بده. قیمت کارخانه خودرو اگه شورای رقابت نبود الان ضربدر ۳ میشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار