بازدید 1430

داخل دولت، طناب‌کشی راه انداختند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: دولت سیزدهم چند دولت در دولت است و اعضای کابینه در ۲۰ ماه گذشته دائم داشتند با هم طناب کشی می‌کردند.
کد خبر: ۱۱۷۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹ 18 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از نامه نیوز، هدایت الله خادمی درباره تأثیر تغییرات اعضای کابینه بر اوضاع اقتصادی کشور گفت: متأسفانه این دولت و مجلس به نظام لطمه اساسی زدند، چون با تصمیمات شان مردم را ناراضی می‌کنند.‌ای کاش همه اعضای کابینه عوض می‌شدند، وقتی دولتمردان ناتوان هستند چرا باید ایستاد تا ۴ سال زمان مسئولیت شان تمام شود.

وی با بیان اینکه تغییرات کابینه معلوم نیست براساس کیفیت و کارایی باشد، افزود: دایره دوستان آقای رئیسی آنقدر تنگ و فاقد افراد کارآمد است که گفته می‌شود هر کس دیگری هم بیاید نه تنها وضع بهتر نمی‌شود که حتی شاید بدتر هم بشود. با این اوصاف معتقدم در مجموع اتفاق خاصی نمی‌افتد.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم چند دولت در دولت است و اعضای کابینه در ۲۰ ماه گذشته دائم داشتند با هم طناب کشی می‌کردند تا دایره نفوذ و قدرت خود را افزایش دهند. نمونه روشنش آن است یک معاون سعی می‌کند وزارتخانه‌های بیشتری را تحت نظر خود بیاورد یا یک وزیر سعی می‌کند وزیر دیگر را از میدان به در کند و فردی نزدیک به خود را در رأس آن وزارتخانه قرار دهد. در واقع اعضای کابینه به خاطر منافع شخصی و گروهی داخل دولت طناب کشی راه انداختند.

نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: گرچه همه اعضای کابینه دولت سیزدهم ناکارآمد هستند، ولی متوجه نمی‌شویم به عنوان مثال وقتی وزیر جهاد کشاورزی برکنار می‌شود به دلیل ناکارآمدی اش بوده است یا یکی از معاونان رئیس جمهور می‌خواهد نیروی نزدیک به خود را در رأس آن وزارتخانه قرار دهد، چون اگر علت برکناری، ناکارآمدی است پس چرا رئیس جمهور وزیر صمت را برکنار نکرد.

وی افزود: اگر می‌خواهیم شعار «رشد تولید و مهار تورم» تحقق شود، از همین ماه نخست سال باید آثارش را مشاهده کنیم نه آنکه همچنان می‌بینیم هر روز بر میزان گرانی‌ها افزوده می‌شود. اگر دولت‌ها ۴۰ درصد شعار‌های سال را محقق کرده بودند امروز کره جنوبی بودیم.

فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: اگر مسئولان دولتی ۲ سال آینده را نیز با همین فرمان پیش بروند، حتی برجام هم احیا شود باز نرخ تورم افزایشی خواهد بود و تولید کشور بیشتر صدمه خواهد خورد؛ نتیجه آن می‌شود که بیکاری افزایش پیدا می‌کند. امیدواریم آن‌ها منافع ملی اصل قرار دهند، برای مردم کار کنند و کشور را از این دردسر‌ها نجات دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار