بازدید 4098
یحیی ۲۰دقیقه در کرمان ترسید

پرسپولیس بدون تلفات دربی، مستاجر صدر شد

پرسپولیس با وجود برد با اختلاف دو گل در کرمان، نیمی از نیمه دوم بازی با مس را با ترس و لرز گذراند. نزدیک بود شاگردان یحیی برد ساده را با تساوی عوض کنند
کد خبر: ۱۱۷۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 14 April 2023

تیم پرسپولیس با برد خارج خانه مقابل مس کرمان به استقبال دربی هفته بیست‌و‌هفتم رفت و برای ۲۴ساعت به صدر جدول لیگ صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌ پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر از ساعت 19:43 امشب (جمعه) در ورزشگاه امام علی کرمان با دبل مدافع خارجی خود مقابل تیم مس کرمانِ رده چهاردهمی پیروز شد.

 پیروزی سه بر یک شاگردان گل‌محمدی بدون محروم رقم خورد هرچند دقایق میانی نیمه دوم برای سرخپوشان با دلهره گذشت. پرسپولیس حالا پس از هفته‌ها بار دیگر به صدر جدول بازگشته و امیدوار است فرداشب دو تیم استقلال و سپاهان مقابل هوادار و مس رفسنجان امتیاز از دست بدهند.

پرسپولیسی‌ها با کسب سه امتیاز این بازی 54 امتیازی شدند و با حضور در صدر جدول، در انتظار نتیجه دیدار فردای استقلال و سپاهان مقابل رقبا خواهند بود. سپاهان و استقلال 52 امتیازی و در رده دوم و سوم جدول قرار دارند.

پرسپولیس بدون تلفات دربی، مستاجر صدر شد

ترکیب مس کرمان: آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، عارف رستمی، محمد قاسمی‌نژاد (80 - محمدصالح محمدی)، جورج برایم، علیرضا قادری، معین عباسیان (46 - حسین دوستدار)، رونان کوک، سیدمحمد ستاری، محمد امین کاظمیان و احمد نصیری.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی (70 - سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (83 - عیسی آل‌کثیر)، میلاد سرلک (90 - کمال کامیابی‌نیا)، مهدی عبدی (70 - لئاندرو پریرا)، وحید امیری، سعید صادقی (83 - امید عالیشاه) و گئورگی گولسیانی.

داور: کوپال ناظمی

گل اول پرسپولیس در دقیقه 22 توسط صادقی: بازی هجومی پرسپولیس جواب داد و صادقی گل اول را روی پاس اسماعیلی‌فر زد. صادقی پشت محوطه شش قدم ارسال زمینی را کنترل و با یک شوت محکم طاق دروازه شهدادنژاد را فرو ریخت.

گل دوم پرسپولیس در دقیقه 26 توسط گئورگی گولسیانی پنالتی: ضربه پنالتی پرسپولیسی‌ها را مدافع گلزن این تیم برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان مس وارد دروازه کرد.

گل اول مس کرمان در دقیقه 63 گل‌بخودی پورعلی‌گنجی: بازیکن مس روی توپ برگشتی، شوت سرکشی را راهی دروازه پرسپولیس کرد که توپ پس از برخورد به پای پورعلی گنجی تغییر جهت داد و وارد دروازه پرسپولیس شد.

گل سوم پرسپولیس در دقیقه 86 توسط گولسیانی پنالتی: گولسیانی برای بار دوم دروازه مس را از روی نقطه پنالتی باز کرد. ضربه ریسکی او به تیر عمودی دروازه خورد و به داخل دروازه چرخید.

 

لحظات حساس

دقیقه 3: اشتباه مدافعان مس می‌رفت تا کار دست تیم میزبان بدهد، اما شهداد‌نژاد توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 5: نفوذ دانیال اسماعیلی‌فر و پاس در عرض این بازیکن را مهدی عبدی از دست داد و توپ پس از برخورد به مدافعان مس راهی کرنر شد.

دقیقه 25: خطای شهدادنژاد روی مهدی عبدی را کوپال ناظمی خطای پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 35: مهدی ترابی فرصت تک به تک با شهدادنژاد را با بی‌دقتی از دست داد و توپ از کنار دروازه مس با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه 43: ضربه ایستگاهی معین عباسیان به شکلی خطرناک از کنار دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 45: مهدی عبدی بار دیگر یک فرصت خوب پرسپولیس را از دست داد و این بار ضربه این بازیکن از داخل محوطه جریمه به تیرک دروازه مسی‌ها برخورد کرد.

نیمه دوم

دقیقه 51: شوت سعید صادقی از راه دور با واکنش شهداد‌نژاد دور شد.

دقیقه 54: دانیال اسماعیلی‌فر روی ریباند ضربه ایستگاهی ترابی موفق شد دروازه مس را باز کند، اما این گل با پرچم کمک داور آفساید اعلام شد.

دقیقه 64: مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل خطا روی بازیکن مس کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 65: حملات خطرناک مسی‌ها در این لحظات دروازه پرسپولیس را تهدید کرد و این بار شوت سرکش قاسمی‌نژاد تیر دروازه بیرانوند را لرزاند و در ادامه مدافعان پرسپولیس توپ را برگشت دادند.

دقیقه 69: ضربه سر بسیار خطرناک کاظمیان بار دیگر با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 72: ارسال ترابی از روی یک ضربه ایستگاهی به تیر دروازه مس کرمان برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 74: لئاندرو پریرا در حالت بی‌تعادل و روی یک تکل قصد داشت تا دروازه مس را باز کند، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه شهدادنژاد راهی اوت شد.

دقیقه 81: ضربه بغل پای حسین دوستدار از پشت محوطه جریمه راهی به دروازه بیرانوند پیدا نکرد و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85: رونان کوک مدافع تیم مس با تکلی بلند عیسی آل‌کثیر را متوقف و دومین پنالتی را به پرسپولیس در این بازی هدیه کرد.

دقیقه 6+90: لئاندرو پریرا یک فرصت عالی را برای پرسپولیس از دست داد و ضربه بی‌دقت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 7+90: این بار نوبت عیسی آل کثیر دیگر مهاجم تعویضی پرسپولیس بود که موقعیت تک به تک با شهدادنژاد را از دست بدهد و ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان مس برگشت داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست