بازدید 3098
۲

افزایش محبوبیت ترامپ پس از حضور در دادگاه منهتن

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده برای اولین بار پس از دستگیری در معرض آزمون محبوبیت عمومی قرار گرفت و نتایج یک نظرسنجی حکایت از افزایش محبوبیت وی پس از حضور در دادگاه کیفری منهتن دارد.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 14 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از نیوزویک، ترامپ قرار است اولین حضور بزرگ خود را در انظار عمومی پس از برگزاری دادگاه تاریخی‌اش با انجام یک سخنرانی در مجمع انجمن ملی تفنگ آمریکا (NRA) برگزار کند.

ترامپ یکی از سخنرانان اصلی مجمع سالانه این انجمن است که در روز جمعه در مرکز کنوانسیون ایندیانا در ایندیاناپولیس برگزار خواهد شد.

علاوه بر ترامپ، از دیگر چهره‌های برجسته جمهوری‌خواه که در این مجمع سخنرانی خواهند کرد می‌توان به مایک پنس معاون رئیس‌جمهور سابق، اریک هولکامب فرماندار ایندیانا و جیم جردن نماینده اوهایو اشاره کرد.

نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی و ویوک راماسوامی که یک فرد کارآفرین است و هر دو در رقابت برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه ریاست جمهوری برای انتخابات ۲۰۲۴ به ترامپ پیوسته‌اند نیز قرار است در این مراسم سخنرانی کنند.

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا نیز که انتظار می‌رود قصد نامزدی خود در انتخابات سال ۲۰۲۴ را تائید کند و مدت‌هاست بزرگ‌ترین چالش ترامپ محسوب می‌شود نیز در این مجمع از طریق ویدئوکنفرانس سخنرانی خواهد کرد.

چندین نظرسنجی نشان می‌دهد که مسائل حقوقی ترامپ مانع از شانس پیروزی وی در انتخابات سال ۲۰۲۴ نخواهد شد.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ ایپسوس که در آستانه دستگیری وی منتشر شد، ۴۸ درصد از رای دهندگان جمهوری‌خواه گفتند که می‌خواهند ترامپ نامزد ریاست جمهوری حزب‌شان در سال ۲۰۲۴ باشد که ۴ درصد بیشتر از ۴۴ درصدی است که او در نظرسنجی ۱۴ تا ۲۰ مارس و پیش از انتشار خبر صدور کیفرخواست بر علیه وی، دریافت کرده بود.

نظرسنجی وینتروپ که در ۱۲ آوریل منتشر شد نیز نشان می‌دهد که نامزدی ترامپ در انتخابات سال ۲۰۲۴ از حمایت قوی در کارولینای جنوبی برخوردار است. در این نظرسنجی، ترامپ، هیلی را در ایالت خودش با اختلافی دو رقمی شکست داد.

این نظرسنجی نشان داد که ترامپ از حمایت ۴۱ درصد از رأی‌دهندگان جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی برای نامزدی بعدی ریاست جمهوری برخوردار است و دیسانتیس با ۲۰ درصد در رتبه دوم و هیلی با ۱۸ درصد در رتبه سوم قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خبر بد برای اقلیت داخلی . هیولا پشت در ایستاده ، از حالا به فکر باشید تا دیر نشده .
به این دادگاه ها میگن پرونده سازی
همه هم می دونن که به خاطر احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا این سناریوها چیده شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی