بازدید 8505
۶

اخراج یک هزار و ۸۷۲ مهاجر دیگر از ترکیه

ترکیه‌ یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یکهزار و ۸۷۲ مهاجر که آنها را «غیر قانونی» نامید، در یک هفته(۳۱ مارس تا ۶ آوریل / ۱۱ تا ۱۷ فروردین) از کشور اخراج کرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۴ 09 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری "آناتولی" ترکیه، براساس بیانیه اداره مهاجرت ترکیه، از افراد اخراج شده ۴۹۱ افغانستانی، ۴۱پاکستانی و یکهزار و ۳۴۰ تن دیگر از اتباع دیگر کشورها بودند.

اداره کل مهاجرت وابسته به وزارت کشور ترکیه اعلام کرد که در ۳۱ مارس تا ۶ آوریل ( ۱۱ تا ۱۷ فروردین) نیز، ۲ هزار و ۴۹۲ مهاجر غیر قانونی را در سراسر این کشور بازداشت کرده که شامل یکهزار و ۱۹ تن افغان، ۵۷ تن پاکستانی و یکهزار و ۴۱۶ تن از اتباع دیگر کشورها بودند که به نامشان اشاره نشده است.

براساس گزارش این اداره، مجموع مهاجران اخراج شده از آغاز سال ۲۰۲۳ میلادی تا ۶ آوریل (۱۷ فروردین ماه) به ۲۷ هزار و ۹۰۰ تن رسیده است.

اداره کل مهاجرت ترکیه در گزارش خود اعلام کرد که در سال گذشته حدود ۱۲۴ هزار و ۴۴۱ مهاجر را که از آنها به مهاجران "غیرقانونی" یاد کرده، از کشورش اخراج کرده است.

براساس گزارش این اداره، از این تعداد ۶۸ هزار و ۲۹۰ نفر افغانستانی، ۱۲ هزار و ۵۱۱ نفر پاکستانی و بقیه از کشورهای دیگر بوده‌اند که به نامشان اشاره نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
میفرسته ایران
وااااای چرا درهای ایران بازه
خوب کاری می کنندبهتره ازایرانم بندازن بیرون این افغانیاخیلی پرووشدن
سیاست یکی از کثیف ترین پدیده های ساخت دست بشره و کثیفتر از سیاست سیاستمداران هستند هیچ فرقی هم نمیکنه کدوم کشور تمام سیاستمداران جهان چون تمام خصلت‌های ضدارزش رو یکجا دارند مکار کذاب بی رحم نامرد و دیگر خصلت‌های رذیله
دروازه ه ایران بازه ..الان غرب مازندران کلا شدن افعانی
چرا‌ ایران اخراج نمی کند مها جران را باید همیشه در ایران بمانند
افغانی هر جا بره آخرش باید برگرده کشورش چون فرهنگ کشور های دیگر رو ندارن
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی