بازدید 2722
۳

کشته شدن ‌ده‌ها نیجریه‌ای در حمله راهزنان

به دنبال حمله راهزنان به یک روستا در مرکز نیجریه، ده‌ها نفر از شهروندان این کشور جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ 08 April 2023


به گزارش تابناک به نقل از فارس، یک مقام نیجریه‌ای خبر داد که دست‌کم ۴۶ غیرنظامی در حمله راهزنان در مرکز نیجریه کشته شده‌اند.

طبق گزارش امروز (شنبه) خبرگزاری «اسپوتنیک»، «باکو ایجی» فرماندار منطقه اوتوکبو گفت که این حمله بین روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در روستا «اوموجیدی» به وقوع پیوسته و ده‌ها غیرنظامی زخمی شده‌اند و دها تن دیگر از خانه‌های خود فرار کرده‌اند.

به گفته این مقام نیجریه‌ای، مهاجمان، حدود ساعت ۴:۱۵ عصر به وقت محلی، با حمله به روستا و مردم را هدف تیراندازی قرار دادند و ۴۶ نفر را کشتند. 

«بول هیمبا» مشار امنیتی فرمانده ایالت بنویه با «فاجعه‌بار و بسیار دردناک» خواندن این حمله، به خبرنگاران گفت: «شمار کشته‌ها، طبق اطلاعاتم، ۴۶ نفر بوده؛ اما احتمال دارد که مجموع کشته‌شدگان بیش از این‌ها باشد، زیرا همچنان برخی افراد جز مفقودشدگان هستند.»

حملات افراد مسلح در مناطق شمالی و مرکزی نیجریه اصلی‌ترین تهدید امنیتی در این کشور آفریقایی به شمار می‌رود؛ تهدیدی که ماه‌های گذشته به کشته و ربوده شدن ده‌ها نفر از شهروندان این کشور منجر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
چرا مسلمانان اونجا حشد نیجریه مسلمان تشکیل نمیدن؟؟
خدا به همه رحم کنه ...
راهزن از اسمش معلومه که چیکار میکنه. اونی که میاد و به روستا حمله میکنه که اسمش راهزن نیست! دزده. تروریسته. قاتله. راهزن چیه؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی