بازدید 4759
۳

دستگیری عاملان سنگ پرانی به خودروهای عبوری

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از دستگیری عاملان سنگ پرانی و تخریب خودروهای عبوری در عملیات ضربتی مأموران پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 07 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ وجیه الله عبدی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سنگ پرانی و تخریب خودروهای عبوری در محور قزوین-بوئین زهرا نرسیده به میدان امام رضا (ع)، بلافاصله مأموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد، شیشه و قسمت‌هایی از بدنه ۲ دستگاه کامیون باری و تریلی کشنده در اثر اصابت سنگ توسط افراد ناشناس تخریب شده و به همین دلیل هر دو خودرو در حاشیه جاده متوقف و موضوع به پلیس اطلاع داده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: رانندگان در اظهارات خود بیان داشتند که ۲ نفر ناشناس با سر و روی پوشیده اقدام به پرتاب سنگ به سمت خودروهای عبوری کرده و پس از توقف خودروها به سمت باغات همجوار جاده متواری شده‌اند.

سرهنگ عبدی با اشاره به اینکه طی هماهنگی انجام شده و عملیات ضربتی مأموران هر ۲ متهم در حال فرار از اراضی و باغات روستای حسین آباد شناسایی و دستگیر شدند. خاطرنشان کرد: محورهای مواصلاتی کشور یکی از امن ترین جاده‌های جهان برای تردد رانندگان می‌باشد و با هرگونه اقدامات هنجارشکنانه که موجبات به زحمت افتادن هموطنان و ایجاد مزاحمت برای آنها شود به شدت برخورد خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
درود بر نیروی انتظامی
مریض هستن
محورهای مواصلاتی کشور یکی از امن ترین جاده‌های جهان برای تردد رانندگان می‌باشد و با هرگونه اقدامات هنجارشکنانه که موجبات به زحمت افتادن هموطنان و ایجاد مزاحمت برای آنها شود به شدت برخورد خواهد شد.
..... خدا کی میشه ملت از این شعارهای مشمئز کننده مسئولین خلاص بشن؟!! چرا مسئولین ما بعد از هر جرم و جنایت و گند کاری شعار میدن؟؟؟ درستش اینه که هرجا جرم و جنایتی رخ داد اول داروغه و کلانتر محل رو توبیخ شدید بکنن و بعدش شدیداً از ملت عذرخواهی رسمی بکنن! اینکار رو بکنید و نتیجه ش رو ببینید! البته اگه راست میگید که پر واضحه که دروغ میگید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی