بازدید 2161
۱

جمع‌آوری ۶۰۰۰ نفر در طرح نوروزی مبارزه با موادمخدر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از دستگیری ۳۸۱۸ خرده فروش مواد مخدر در تهران بزرگ از ۱۵ اسفند گذشته تا ۱۵ فروردین‌ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 07 April 2023

به گزارش «تابناک»، مصطفی هادی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: از ۱۵ اسفند گذشته تا ۱۵ فروردین‌ماه ستاد مبارزه با مواد مخدر طرحی تحت عنوان طرح نوروزی جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در تهران اجرا کرده است.

به گفته وی، طی این یک ماه در قالب اجرای طرح نوروزی در تهران بزرگ، پلیس موفق به جمع‌آوری ۵۹۷۷ نفر شده است که از این تعداد ۲۹۰۱ نفر مشمول نگهداری در مراکز ماده ۱۶ بوده‌اند؛ به عبارتی دیگر ۴۹ درصد در این یک ماه وارد مراکز ماده ۱۶ شده‌اند و ۵۱ درصد دیگر به دلایل مختلف مشمول نگهداری در این مراکز نبوده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران همچنین اعلام کرد که طی ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه نیز ۳۸۱۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این چه نوع جمع آوری معتادان متجاهر است؟
اوایل دی ماه 1401 معتادان متجاهر که تعدادشان به چند ده نفر می رسید در پارک بعد از پل بسیج بطرف بزرگراه بعثت غرب را مدتی جمع آوری کردند و از ایام عید مجدد تجمع معتادان زیاد شده و کسی کار به کار آنها ندارد و روی چمن زن و مرد در هم لول می خورند جلو چشم مردم مشغول مصرف انواع مواد مخدر هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست