بازدید 5074

آمریکا به کل تیم ملی والیبال ایران ویزا می‌دهد؟

سابقه وزارت خارجه ایالات متحده و سفارتخانه‌های آمریکا در کارشکنی صدور ویزا برای تیم‌های ورزشی ایران، باعث ایجاد تردید و حساسیت نزد مدیران و رسانه‌های ورزشی در ایران شده است. 
کد خبر: ۱۱۶۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ 04 April 2023

ملی‌پوشان والیبال ایران برای دریافت روادید آمریکا به ترکیه سفر می‌کنند.

تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان، قهرمانی مردان آسیا در ایران، بازی‌های آسیایی در چین و رقابت‌های انتخابی المپیک مردان در برزیل شرکت می‌کند.

با توجه به میزبانی آمریکا در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در شهر آناهایم و با در نظر گرفتن شرایط خاص روادید آمریکا، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در جلسه‌ای با فابیو آزودو مدیر اجرایی فدراسیون جهانی والیبال و مسئولین فدراسیون والیبال آمریکا خواستار همکاری طرفین برای گذراندن مراحل صدور روادید در سریع‌ترین زمان ممکن و در یک تا سه گروه کلی در یک وقت ویژه شد.

سابقه وزارت خارجه ایالات متحده و سفارتخانه‌های آمریکا در کارشکنی صدور ویزا برای تیم‌های ورزشی ایران، باعث ایجاد تردید و حساسیت نزد مدیران و رسانه‌های ورزشی در ایران شده است. برخی از تیم‌های رشته‌های مختلف طی چندسال اخیر پشت سد ویزای آمریکا ماندند یا به برخی از نفرات و همراهان ویزا تعلق نگرفت.

پس از پیگیری و انجام هماهنگی‌های لازم، اعضای تیم ملی والیبال ایران بر اساس لانگ لیست اولیه فردا چهارشنبه ۱۶ فروردین از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی ترکیه خواهند شد و روز پنجشنبه در یک گروه مجزا به سفارت آمریکا در آنکارا مراجعه کرده و برای دریافت روادید و حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها اقدام می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر