بازدید 2128

درخواست اولمرت از دولت‌ها برای تحریم کابینه نتانیاهو

«ایهود اولمرت» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی دوشنبه شب از دولت‌های جهان خواست تا کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر فعلی این رژیم را تحریم کنند.
کد خبر: ۱۱۶۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷ 04 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای عربی ۲۱، ایهود اولمرت گفت: از همه رؤسای دولت‌های جهان می‌خواهم که نخست وزیر اسرائیل را تحقیر کنند. زمانی که درباره نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل سخن می‌گوییم، منظور ما (رژیم) اسرائیل نیست.

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی افزود: کسی که به دنبال نابودی دموکراسی و ترکیب نژادی مردم آن است نمی‌تواند اسرائیل را نمایندگی کند.

وی با بیان اینکه تحریم باید متوجه کابینه رژیم صهیونیستی باشد، نه فقط شخص نتانیاهو، گفت: از نخست وزیر انگلیس می‌خواهم دیدار با نتانیاهو را لغو کند. من به خاطر عدم دعوت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو از وی سپاسگزارم.

پیش تر «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» با حمله به نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار ادامه تظاهرات صهیونیست‌ها علیه وی شد.

در هفته‌های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی بوده است.

این تظاهرات‌ها در سایه جدال شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی به ریاست نتانیاهو و جناح اپوزیسیون به ریاست «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست