بازدید 12022
در باب مدیریت حمید سجادی

سست ترین وزیر تاریخ ایران!

کد خبر: ۱۱۶۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ 03 April 2023

حالا که ماجرای پرداخت به موقع طلب استراماچونی هم دیگر به پایان (!) رسیده، جا دارد یک خسته نباشید ویژه هم به حمید سجادی بگوییم که با قدرت بسیار زیادی! موفق شده عنوان سست ترین وزیر  ورزش تاریخ را ازآن خودش کند یعنی مجموع تصمیم‌های اشتباه درهمه دوره های قبلی  وزارت ورزش با مجموع فاجعه های این دوران‌سیاه برابری نمی کنند.

حساب کنید که در این دوران  چندستاره در رشته‌های مختلف را از دست داده‌ایم ، معاونان وزیر با چند رئیس فدراسیون درگیر شده اند و تیم ملی فوتبال چند سرمربی عوض کرده است. اگر فراموش کرده‌اید ، باید به یادتان بیاوریم که همین جناب سجادی زمانی در استودیوی تلویزیونی نشسته بود از توانایی وزارت برای جذب زیدان و نشاندن او روی نیمکت تیم ملی حرف می‌زد درست همانطور که وعده داده بود وی.ای.آر ظرف سه ماه به لیگ برتر می رسد.

شاید شما از مجلس دو کارت زرد گرفته باشید آقای وزیر اما از نگاه هوادارن فوتبال شما یک اخراجی هستید. کسی که وقتی به اردوی تیم ملی رفت و بجای همه بازیکنان فقط با چند نفر جلسه خصوص گذاشت، چنان تفرقه ای در فضای تیم ایجاد کرد که عملا دیگر چیزی بنام اتحاد معنایش را در اردو ازدست داده بود.

حالا هم که جناب وزیر نشستند وحذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را تماشا کردند دست مریزاد آقای سجادی! به بار نشاندن این همه ویرانی در یک دوره مدیریتی حقیقتا دشوار است. مگر شما متولی استقلال و پرسپولیس نیستید؟ اگر نه، پس چرا این دو تیم را بدون قیدو شرط به فروش نمی رسانید و خیال همه را راحت نمی‌کنید ؟ اگر بله ، پس چرا در یک موقعیت بحرانی به کمک این تیم ها نمی‌آیید؟ فرق شما در نقش وزارت با یک مخاطب ساده فوتبال چیست؟! که هردو به یک اندازه در رفع بحران های مالی تأثیر دارید؟

هضم این همه تصمیم اشتباه از سوی شما سخت تر هم هست. ناسلامتی شما به عنوان یک مدیر ورزشی روی کار آمدید و این همه اشتباه کردید. ته‌مانده امید در جیب هواداران استقلال ، حالا دیگر تماما از دست رفته است. شاید هم اشتباه از ما بود که توقع داشتیم شما کاری انجام بدهید. نخیر؛ شما حتی استاندارد ظرفیت نشستن در هلیکوپتر را هم رعایت نمی کنید چه رسد به استانداردهایی که برای فوتبال در این کشور نیاز است!

اینستاگرام فرهیختگان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۵
بابا چیکارداریدش بنده خدا را ؟ شل و ول که بود با این آسیبی که در سانحه دیده دیگه حالی به احوال نداره این دو سه سال را هم اجازه بدید با آرامش صفا کند خدا را خوش نمی آید بخدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وزیرای الان دست اون وزیر سست رو از پشت بستن
در کنار سست ترین رئیس جمهور بعد از انقلاب
مشت نمونه خروار !
قشنگ معلومه نگارنده متن استقلاليه
و از اين كه اقاي سجادي از پول بيت المال طلب استراماچوني را نداده حيلي شاكيه
خیلی خوب این دوتا تیم هی گند بزنن بعد دولت پولی که حق من و امثال من هست رو بریزه تو کاسه گدایی اینها. مگر ادعا نمی کنید سی چهل میلیون هوادار دارید. خوب یک حساب بانکی باز کنید و از 40 میلیون هوادارتون بخواید نفری 100 هزار تومن بریزه تو حساب. طلب استراماچونی که هیچ، هزینه دو سه فصلتون در میاد. این دو تا تیم باید چند سالی تو لیگهای پایین باشند تا بتونن به دور از هیاهو خودشون رو بازسازی کنن. وسلام
طرفدار وزیر نیستم ولی تقریبا چرت و پرت و غرض و مرض دار نوشتید
به این دولت هم نشان سست ترین دولت را تقدیم نمایید
بزرگوار همه شون اینجوری هستند
بالاخره یک متن انتقادی برای وزیر ناکارامد نوشتید
از شروع متن کاملا مشخصه که نگارنده متن خبر یک استقلالی افراطی که چشمش رو حقایق کم کاری حاج فتل و اجرلو بسته و وزیر رو عاملش میدونه
همه وزیران این دولت بسیار ضعیف و سست هستند که در صدر اینها وزیر ورزش و اقتصاد قرار دارند . وزیر ارتباطات در رتبه سوم سست ترین وزیران تاریخ ایران هستند . همه اعضا این دولت بنا به صلاحدید عده ای خارج از دولت منصوب شدند و نتیجه انتصاباتشان دامن کل دولت را گرفته بطوری که صدای خودی هایشان را هم درآورده .
خوب کرد پول بیت المال رو حروم نکرد. اون همه بازیکن گرون خرید آخرش هم بین سه تیم مدعی چهارم شد جناب استقلال
سست ترین وزیر از آن سست ترین دولت
همشون همین هستن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار