بازدید 2455
۴

خط و نشان‌های نتانیاهو برای گروه‌های مقاومت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تشکر از پلیس این رژیم بابت به شهادت رساندن محمد العصیبی، گروه‌های مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان را تهدید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 03 April 2023

به گزارش تابناک تر ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ابتدای جلسه هفتگی دولت کشتن "محمد العصیبی" در باب‌السلسله منتهی به مسجدالاقصی را ستود. نتانیاهو ضمن اعلام حمایت از اقدامات پلیس در این واقعه، گفت، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی از یک حمله در این منطقه ممانعت کردند.

وی درباره آنچه در کرانه باختری، حمله به سوریه و سایر مناطق می‌گذرد، گفت: ما با دشمنان به شدت و به دو طریق مقابله می‌کنیم؛ یک راه به صورت مستقیم و کشتن آنهاست، اتفاقی که در ماه‌های اخیر افتاد و راه دوم انجام حمله و گرفتن بهای سنگین از حامیان آنها (دشمنان) در خارج از مرزهایمان است.

وی هم‌چنین گروه‌های مقاومت فلسطین و حامیان آنها در منطقه به ویژه حزب‌الله لبنان را تهدید کرد که رژیم صهیونیستی را "امتحان نکنند و اشتباه نکنند" چرا که اختلافات داخلی به "قدرت و عزم" این رژیم برای اقدام علیه آنها "در همه جبهه‌ها، در هر زمان و هر کجا که باشند"، آسیبی وارد نمی‌کند.

نتانیاهو درباره وضعیت داخلی هم گفت که دولتش در حال انجام مذاکره است تا درباره طرح اصلاح دستگاه قضایی به توافقی گسترده برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نابودی سرنوشت اسرائیل است
نابودي اسراييل نزديك است
راحتي بشريت در حذف اين نام از صفحه روزگار است
کارت تمومه بی خودی دست و پا نزن آدم کش .
ایول
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست