بازدید 4274

ترافیک سنگین در محور چالوس / هراز یکطرفه شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده‌های ماسال، انارک و هزارچم سنگین است.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ 02 April 2023

به گزارش «تابناک»، علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان البرز اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده‌های ماسال، انارک و هزارچم سنگین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران - شمال متذکر شد: دیگر محورهای استان فاقد مداخلات جوی هستند.

محور هراز از ساعت ۱۳ به سمت تهران یکطرفه شد

دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز از ساعت ۱۳ در مسیر شمال به جنوب یکطرفه شد.

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شاهد افزایش حجم ترافیک از بامداد یکشنبه در مسیرهای منتهی به تهران هستیم و در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه ترافیک پر حجم اما روان و بدون گره ترافیکی را داریم اما لحظه به لحظه بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.

وی گفت: محور هراز از ساعت ۱۳ یکشنبه در مسیر شمال به جنوب یکطرفه شد و این محدودیت تردد تا ساعت ۲۴ همان روز ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: همچنین تردد از تردد انواع موتورسیکلت و تریلرها و کامیونت‌ها به جز تریلرهای حامل سوخت و یا مواد فاسدشدنی در محورهای شمالی ممنوع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل