بازدید 4079
۱

کابل خواستار رفع تحریم‌های بین‌المللی شد

معاون سیاسی نخست وزیر هیئت حاکمه افغانستان با درخواست رفع تحریم‌های بین‌المللی اظهارداشت تحریم‌ها مانع تفاهم کابل و جامعه بین‌المللی است.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ 31 March 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، «محمد عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست وزیر هیئت حاکمه افغانستان در دیدار با «روزا اوتونبایوا» رئیس هیئت نمایندگی سازمان ملل در افغانستان و هیئت همراهش دیدار کرد.

عبدالکبیر در این دیدار ضمن قدردانی از بشردوستانه سازمان ملل اظهارداشت این کمک‌ها نباید با موضوعات سیاسی مرتبط ساخته شود.

وی با اظهار اینکه کابل خواستار تعامل فعال با جامعه بین‌المللی است، از سازمان ملل خواست تا محدودیت‌ها و تحریم‌ها علیه افغانستان و هیئت حاکمه را رفع کند.

عبدالکبیر در ادامه تأکید کرد این محدودیت‌ها و تحریم‌ها جلو تفاهم با افغانستان را گرفته و بار دیگر خواستار به رسمیت شناخته شدن هیئت حاکمه افغانستان شد.

 

معاون سیاسی نخست وزیر هیئت حاکمه افغانستان همچنین اظهارداشت امارت اسلامی به نظام فراگیر باور دارد و می‌خواهد تعیین‌های مقامات و مسئولین را بر اساس تخصص انجام دهد.

وی با اشاره به وضعیت امنیتی در افغانستان نیز گفت داعش یک تهدید جهانی است، اما هیئت حاکمه ریشه‌های این گروه تروریستی را در افغانستان خشکانده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این تروریستها رفع تحریمها را نه بخاطر مردم افغانستان بلکه برای دسترسی بیشتر به تجهیزات آدمکشی و عیش و نوش خودشان می خواهند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس