بازدید 3420

گفت‌وگوی تلفنی بن سلمان و نخست وزیر عراق

 محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و "محمد شیاع السودانی" نخست وزیر عراق دوشنبه شب درخصوص ادامه همکاری در زمینه مختلف و بخش‌های اقتصادی و سرمایه گذاری تلفنی گفت وگو کردند.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 28 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری "واع" عراق، دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری این کشور در بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر افزود که در این تماس تفنی روابط دوجانبه، راه‌های همکاری و شماری از مسائل منطقه‌ای و بین المللی مورد اهتمام مشترک دوکشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بن سلمان و السودانی در این گفت و گو بر ادامه همکاری متقابل در زمینه‌های مختلف و بخش‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در چارچوب شورای هماهنگی دو کشور تأکید شد، شورایی که در افزایش سطح همکاری‌ و تحقق منافع دو ملت و خواسته آنها برای ثبات و توسعه بیشتر نقش به سزایی دارد.

السودانی هفته گذشته با "ماجد القصبی" وزیر بازرگانی عربستان و هیأت همراه وی در بغداد دیدار کرد و از توسعه شراکت با عربستان در بخش‌های مختلف بویژه در در عرصه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کنار همکاری در زمینه انرژی، هماهنگی در مقابله با پیامدهای تغییرات آب و هوایی و تلاش‌های انجام شده برای جلوگیری از تأثیرات آن بر منطقه تأکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار