بازدید 4559

اعتراض شدید به اختلال گسترده در زیرساخت سایت‌ها

عادل طالبی، استراتژیست کسب و کارهای آنلاین، در توییتی به وضعیت نامطلوب اینترنت در آخرین روز سال واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ 21 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، عادل طالبی، استراتژیست کسب و کارهای آنلاین، در توییتی به وضعیت نامطلوب اینترنت در آخرین روز سال واکنش نشان داد و نوشت:« از حدود ساعت 1 صبح، اختلال گسترده در زیرساخت. سایت‌های مهم بسیاری در دسترس نیستند. از جمله سایت علی‌بابا و سایت‌ شخصی خود من! یعنی یه جوری روز آخر سال رو زهر مارمون می‌کنن و بعد هم می‌گن همه چی عادیه و وصله که ... .»

ماه‌ها است که وضعیت اینترنت ایران نامطلوب است و شاید همین حالا که این گزارش را می‌خوانید با کندی اینترنت مواجه باشید، بنابر آخرین گزارش اسپیدتست، جایگاه ایران در گزارش ماه فوریه، در هر دو فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل و ثابت با کاهش روبرو شده، در عین حال سرعت اینترنت هم در هر دو حوزه کاهش یافته، زیرا درحالی که در ژانویه میانه سرعت دانلود در ایران در حوزه اینترنت ثابت ۱۱.۴۴ مگابیت بر ثانیه بود اکنون به سرعت ۱۱.۲۷ رسیده و ایران با سقوط یک پله‌ای مواجه شده و در جایگاه ۱۴۷ قرار گرفته، در حوزه اینترنت موبایل هم در حالی که در ماه ژانویه، سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران ۳۵.۸۷ مگابیت بر ثانیه بود، این عدد در فوریه به ۳۵.۰۳ رسیده و ایران را به جایگاه ۶۱ رسانده است،

به گزارش «تابناک»، اختلال در اینترنت ایران به آغازین روز سال ۱۴۰۲ نیز گسترش یافته و در برخی ساعات قطع کامل دسترسی به اینترنت از سوی کاربران اینترنت موبایل گزارش شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
بیشتر شبیه تبلیغ سایت علی بابا بود
خودمون قطع هستیم چه رسد به اینترنت .آخه در کشور عقب افتاده انتظار سرعت بالای اینترنت دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
قطع نیستی تاخیر فاز داری
دولت مدام در حال راه رفتن روی اعصاب مردم است
اینترنت هست،ولی کم است.خیلی کم است،حالا صرفه جویی کنید .مثلا الان پیام تبریک بفرستید .سال بعد میرسه .اشکال نداره.
از اذیت کردن مردم دست بردارید که این صبر روزی لبریز میشه
از برکات

قطار پیشرفت

است دیگه...!!!!

دولت الکترونیک ,,,, زرشک
مسخره اینجاست که از مخابرات زنگ میزنن و میگن سلام فروش اینترنت پرسرعت ......
خلایق هر چه لایق .. سعادت دنیوی و اخروی میخاستیم و بهش رسیدیم
کلا فطعش کنین راحت شیم همه
نشد که یه روز یه خبر خوب ازتون بشنویم چقدر به مردم استرس میدین آخه تمام دنیا داره پیشرفت میکنه انوقت ما به اصافه طالبان باهم رقابت می کنیم
اروپا که نیست توی ایستگاه ها و مکان های عمومی هم اینترنت باشه زیاد توقع نداشته باشید
نحالا یا مردم دروغ میگن که اینترنت اوضاعش اسفناکه ....یا وزیر ارتباطات که سرعت اینترنت ایران را اگر بیشتر از کره جنوبی نمی دونه حداقلش برابر میدونه...من موندم این آمارها را چجوری بهش میدن..
یاد زمانی که صدا و سیما ۲ تا کانال داشت و برنامه سرگرمی درحد قطره ا ی و فیلم با سر و تهه قیجی شده و.... ماهواره اومد باهزاران کانال اونوقت صدا سیما با دستپاچگی کانالها را اضافه کرد حالا هی اینترنت قطع می کنند اینترنت ماهواره‌ای وقتی فرا گیر شد آنوقت دست از قطع اینترنت بر می دارن و داستان همین طور ادامه خواهد داشت.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر