بازدید 5807

مصرف بنزین کشور باز هم رکورد زد

مقدار مصرف بنزین کشور در فاصله روزهای ۲۰ تا ۲۷ اسفندماه امسال به‌طور میانگین ۱۱۷ میلیون لیتر در روز بوده است که این عدد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۱۳.۵ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ 20 March 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مصرف بنزین کشور در آستانه سال جدید با ثبت رکوردی تازه در روز یکشنبه (۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱)، به ۱۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر رسید.

بر اساس گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، رکورد پیشین مصرف بنزین در کشور مربوط به روز شنبه، ۲۷ فروردین‌ماه امسال با ثبت ۱۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مقدار مصرف بنزین کشور در فاصله روزهای ۲۰ تا ۲۷ اسفندماه امسال به‌طور میانگین ۱۱۷ میلیون لیتر در روز بوده است که این عدد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۱۳.۵ درصد افزایش یافته است.

مصرف بنزین کشور در طول امسال به‌طور میانگین روزانه ۱۰۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بوده که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن (۱۴۰۰)، ۲۰.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

علی‌اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش از این گفته بود: ذخیره‌سازی مناسب سوخت انجام و تمهیدهای ویژه در انبارهای نفت نیز به خوبی پیش‌بینی شده و عرضه سوخت نوروزی بدون توقف امکان‌پذیر است، اما با توجه به آمار افزایش مصرف بنزین، از مردم خواهش می‌کنیم با مدیریت بهینه مصرف، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را در ارائه خدمات مناسب به هموطنان یاری‌ کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
ماشین آشغال پر مصرف تولید نکنین، بنزین با کیفیت به مردم بدید، به پمپ بنزینا نظارت کنین که هوا قاطی بنزین به مردم نفروشن، مساله مصرف بنزین حل میشه.
پاسخ ها
سید هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
کشوری که پراید رو به قیمت مرسدس بنز می‌فروشد و هیچ کس حق حرف زدن ندارد.
چرا می پیچونید؟ چه تعدادماشین تولید شده و چه تعداد از رده خارج شده؟ قطعا تعداد خودروهای تولید شده چنین برابر بیشتر است.به همان نسبت هم مصرف سوخت بالا رفته. مشکل خودروسازی است.
مملکت گل و بلبل از این طرف با افتخار میگید تولید خودرو زیاد شد از این طرف میگید وامصیبتا مصرف بنزین رکورد زد
قیمت سوخت باید جهانی شود تمام
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
اشکال نداره به شرط این که ماشسن هم جهانی بشه نه این که پراید رو قالب کنین به قیمت بنز
فقط بلدین بگین مصرف بنزین چرا ازفقرو بدبختی وگرسنگی مردم چیزی نمیگید چرا ازسهام بی عدالتی چیزی نمیگید راست میگه کم مصرف کنید تا بدن به سوریه ولبنان
فرغون سازها هرسال چندهزار فرغون(خودرو)تحویل مردم میدهند انهم با بدترین کیفیت وانتظار دارید مصرف بنزین پایین بیاد؟؟
وقتی دولت برنامه ی اجرایی واقعی ندارد بهتر از این نخواهد شد. ماشین های زیاد و قدیمی البته ماشین های تولیدی صفر کیلومتر هم فرقی نمی کنه با مصرف بنزین بالا و بی کیفیت، باید هم هر روز در همه چیز رکورد بزنیم ....
پس گران کنید دیگه ما راضی نیستیم بهتون زور بیاد
مصرف بنزین رکورد زد؟ چه تیتر وقیحانه ای؟ مگر مردم ماشین با مصرف بالا تولید میکنند؟ ایا واردات ماشینهای برقی و هیبریدی در دستور کار است؟ همیشه مردم مقصر هستند
اخه مرا درکشوری هستیم که نفت نداره و ماشین هامون دارن خیلی کم میسوزونن واسه همین این مقدار مصرف زیاده.... یطوری میگن رکورد زد انگار داریم ماشین های کم مصرف استقاده میکنیم.... انتظارتون از پراید و سمند تکنولوژی ۵۰ سال پیش چیه!!!!
خودرو سازهایی که اینقدر بهشون بها میدین ماشین بی گیفیت دست مردم میدن که اینهمه بنزین بسوزونه تقصیر رو گردن مردم نندازید برید خودتونو اصلاح کنید کیفیت ماشینهای خداد تومنیتونو ببرید بالا که شده بلای جون مردم
بنزین سرمایه تک تک مردم عزیز ایران است و حقشان است هر مقدار که میخواهند استفاده کنند
بسمه تعالی ***** سه تا راهکار اساسی برا کاهش مصرف بنزین هست که در تمام جهان اعمال میشه..1_تمام خودرو ها و سواری ها و حتی کامیونها و تریلی و ها و اتوبوس های بین شهری برقی( الکتریکی) شدن و اصلا بنزین مصرف نمیکنند..مثل کشور آلمان که کارخانه بنز چندساله اصلا ماشین بنزین سوز چه سواری و چه باری نمیده بیرون 2_ حمل و نقل عمومی مترو و اتوبوس واحد درون شهری رو رایگان کردن 3_ به تمام ملت دوچرخه مجانی ساده شهری دادن و خیابان‌های وسط شهرها رو بستن و فقط پیاده یا با دوچرخه میشه تردد کرد و فرهنگ دوچرخه‌سواری و ورزش را هم صبح تا شام از تلویزیون و روزنامه ها و رسانه ها تبلیغات میکنند.. اگر این سه تا کار بالا انجام بشه من موافقم که بنزین رو بکنند اصلا لیتری 200 هزار تومن ولی اگر سه کار فوق انجام نشه هرچه بنزین گران شود بازهم مصرف بنزین رکورد میزند چون جایگزین برا مصرف بنزین مثل ماشین های برقی و حمل و نقل عمومی دوچرخه رایگان مسولان مملکت پیش بینی نکردن و‌ ملت مجبورن هی بنزین مصرف کنند..الان در برخی کشورهای غربی اصلا قانون تصويب شده که ماشین تک سوز بنزین سوز اصلا تولید نشه و همه خودروها چه سواری حتی کامیون الکتریکی باشند...
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی