بازدید 61054

میزان افزایش حقوق بازنشستگان در ۱۴۰۲

علی اکبر عیوضی دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران می‌گوید: مستمری بازنشستگان به اندازه‌ی هزینه‌های زندگی زیاد شود؛ چرا خط فقر ۱۵ میلیون تومان، اما مزد و مستمری ۶ میلیون است؟
کد خبر: ۱۱۶۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ 16 March 2023


به گزارش تابناک از ایلنا، تعیین حداقل دستمزد در شورایعالی کار برای کارگران شاغل و بازنشسته‌ی کشور اهمیت بسیار دارد. برای حقوق بگیرانِ وابسته به قانون کار و سازمان تامین اجتماعی، روز تعیین حداقل دستمزد در اتاق‌های وزارت کار، روز سرنوشت است.

علی اکبر عیوضی (دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران) با اشاره به اینکه تعیین حداقل مزد کارگران شاغل برای ما بازنشستگان اهمیتی حیاتی دارد، گفت: حقوق و دریافتی بازنشستگان مستمری‌بگیر از نظر قانونی از مصوبه تعیین حداقل دستمزد شورایعالی کار تبعیت می‌کند. ماده ۱۱۱ تاکید دارد که افزایش حداقل مستمری «نباید» از افزایش حداقل مزد مصوب شورایعالی کار کمتر باشد.

بیشتر بخوانید 

وی افزود: در واقع ماده ۱۱۱ قانون تامین از ماده ۴۱ قانون کار تبعیت می‌کند و ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی نیز تکلیف افزایش مستمری بازنشستگان را به صراحت روشن کرده است. طبق این ماده، مستمری سالیانه باید براساس افزایش هزینه‌های زندگی افزایش یابد.

این فعال حقوق بازنشستگان تاکید کرد: بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی هیچ درآمدی جز همین مستمری حداقلی ندارند و به همین دلیل از مسئولانی که در پشت تریبون‌ها مدعی رسیدگی و ارتقاء وضع معیشت محرومان جامعه هستند، می‌خواهند که به وعده‌های خود عمل کنند. شعار‌ها و وعده‌هایی که رئیس مجلس در روز‌های اخیر داد و آنچه رئیس جمهور در پشت تریبون‌ها از معیشت مردم می‌گوید، در چه جایی قرار است به عمل برسد؟ مسئولان از کدام مردم صحبت می‌کنند؟ اگر درمورد ما افراد عادی صحبت می‌کنند، باید بگوییم که تدبیری درباره معیشت ما بازنشستگان اندیشیده نشده است.

دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران با بیان اینکه «قانون هرچه بگوید ما تبعیت می‌کنیم و بازنشستگان چیزی بیش از قانون نمی‌خواهند» گفت: قانون به صراحت می‌گوید ما باید براساس نرخ تورمی که بانک مرکزی اعلام می‌کند و رشد هزینه‌های زندگی، میزان افزایش حقوق را مشخص کنیم. بازنشستگان همین مطالبه مطابق مُّر قانون را خواستارند و بیشتر از آن نیز نمی‌خواهند.

وی اضافه کرد: تورم در اقتصاد توسط تصمیم‌سازان بالا برده شده و همان‌ها هم باید تاوان آن را بدهد. مردم عادی و فرودستان موظف به پرداخت هزینه‌های اشتباهات مسئولان و مدیران نیستند. پیام ما به مسئولان این است که اگر مردم فقیرتر شوند، انحرافات اجتماعی بسیار شدیدتر خواهد شد. اختلافات اجتماعی و خانوادگی باعث رشد مفاسد شده و درصورت عدم برخورداری مردم از نان شب، به‌طور طبیعی بدبینی نسبت به آینده کشور به وجود خواهد آمد.

این فعال صنفی بازنشستگان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مانند سال گذشته دولت با تبعیت کامل مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از مصوبه شورایعالی کار مخالفت کند، گفت: ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی در زمینه حداقل بگیران مستقیما از ماده ۴۱ قانون کار تبعیت می‌کند. اگر می‌گویند درباره سایر سطوح این تبعیت وجود ندارد، هیچ اشکالی ندارد و ما حرفی نداریم! اگر چنین می‌گویند، موظف هستند درباره سایر سطوح مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی نیز با استناد به نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی و هزینه‌های زندگی افزایش حقوق بدهند. اگر هزینه‌های زندگی ۱۰ درصد افزایش یافته است، ۱۰ درصد زیاد کنند و اگر بانک مرکزی می‌گوید که هزینه‌های زندگی ۱۰۰ درصد افزایش یافته است، باید ۱۰۰ درصد مستمری‌ها را افزایش دهند.

دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران افزود: خط فقر و سبد که دولت از طریق وزارت کار اعلام کرده است، نزدیک به ۱۵ میلیون تومان بود. این خیلی عجیب است که شما خط فقر را ۱۵ میلیون تومان اعلام کنید، اما حقوق افراد را حدود ۶ میلیون تومان تعیین کنید؛ نتیجه‌ی این نابربری این است که مردم فقیر و فقیرتر می‌شوند.

عیوضی با اشاره به نتایج برخورد سال گذشته دولتی‌ها با افزایش حقوق بازنشستگان گفت: در سالی که گذشت شاهد بودیم که دولت حدود پنج ماه بازنشستگان را سر افزایش مستمری‌ها معطل نگه داشت و باعث اعتراض بازنشستگان شد. اگر اتفاقی از این دست سال ۱۴۰۲ هم رخ دهد، بازهم اعتراضات بازنشستگان صورت خواهد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶۵
آقای رییسی ، کارهای خوبی که انجام دادید جای خود ،ولی افزایش حقوق ناچیز کم بگیرانی مانند بازنشستگان کشوری ظلم بزرگیست به قشری که خداوند فرموده خیلی از بلاها به خاطر این قشر پیر دفع میشود ... ظلم !!!جناب رییسی مراقب باشید سید بزرگوار!!! با 20 30 درصد افزایش اونم روی حقوق پایین میشه زندگی کرد؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
منفي دادم فقط به خاطر جمله اولت........كارهاي خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چند تا شو نام ببر؟
ناشناس
| Oman |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
واسه کارهای خوب منفی دادم.... میشه یک موردشو نام ببری؟
فرزانه جون
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
کارهای خوب ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
علی پاچه خوار کی بودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
کدام کار خوب ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
کار خوب ایشون کدام هست من در سویس زندگی می کنم نمی دانم
دولت رئیسی دولت ضد کارگری
حقوق کارمندان رو هم به اندازه حقوق کارگران و بازنشستگان افزایش دهید تا تبعیضی نباشد
پاسخ ها
عباس کردوانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
کدام کارمندی کنار کوره با 65درجه حرارت گرمایی کار میکنه کدام کارمندی در کنار دیگ مذاب فولاد و الومینیوم کار میکنه
کدام کارمندی در معادن و قبر های زیر زمینی مشغول تولیده وکدام کارمندی در سن چهل سالگی به هزار مرض ناشی از کار الوده و خانه اش تباه گریده ولی از نظر زبان کارمندان زبان بیشتری دارند کدام کارمندی
اقای علی .کدوم کار خوب ! مردم همه به فلاکت و بدبختی افتادند و نیل اینده سرخورده و نسل فعلی مستاصل
نخیر برادر من از این خبرا نیست،۱۰۰ درصد؟؟؟؟؟کم نباشه یه وقت؟فقط و فقط باید همون ۲۰ درصد بازنشستگان عزیز کشوری رو برای شما هم اضافه کنن نه یک ریال بیشتر.هی بزارن رو حقوق تامین اجتماعیا و به ما کشوریا که می رسه مسگن تورم زا هست افزایش حقوق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
حق بازنشستگی جنابعالی از جیب دولت و به عبارتی از بیت المال پرداخت میشه اما مال کارگران از جیب خودشون پرداخت میشه.فرقش اینه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
بازنشستگان کشوری یک عمرمفت خردن، الانم ازجیب بیت المال میخورن، کارگرا پولی که خودش داده طلبمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
شما کارمند دولت بوده ای و باید در پیشگاه سر به پوزش خواهی خم کنی نه این که طلبکار باشی
بازنشسته تامین اجتماعی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
اول برو تحقیق بکن بعد حرف بزن 75درصد بازنشستگان ومستمری بگیران بدبخت تامین اجتماعی حداقل بگیرن یعنی 5680مستمریشون هست 15درصد بین 6تا 8وفقط10درصدبالای9میلیون مستمری دارن آمار خود
دولت هست .دولت ومجلس هیچ خیری برای بازنشستگان تامین اجتماعی نداشتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
خبر از دل خون بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی نداری
پاسخگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
عمری حق بیمه دادیم و حقمونو میخوایم ولی مثل شماها باری بر دوش دولتها و مردم نبوده ایم .
بازنشسته تامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
عیب بزرگ مامردم ایران این است ودرهمه جامدشده درهمه مخیط ادرات وشرکتهای خصوصی شمابرای خودت چونه بزن انشالله به شمادادن به ماهم بدهند....پس حدخودراحفظ کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
بازنشستگان تامین اجتماعی ازجیب خودشون بیمه پرداخت کرده اند ولی کشوریها دولت براشون بیمه ریخته
آقای صندوق به اصطلاح حمایت و بازنشستگی آینده ساز ! سال 1401 به پایان رسید و سرانچام افزایش حقوق سایر سطوح مزدی بازنشستگان مظلوم این صندوق را اصلاح نکردید !
نه بابا برا باز نشسته ها تورم زا میشه !!!
حقوق بازنسستگان از محل صندوق بازنشستگی تامین می شود.افراد شاغل در زمان کارمندی ماهیانه بخشی از حقوقشان در این صندوق ذخیره می شود این صندوق موظف است با موجودی در صندوق سرمایه گذاری کند تا بتواند حقوق بازنشستگان را بپردازد این روشی است تا افراد بازنشسته در زمانی که دیگر نمی توانند کار کنند از اندوخته خودشان استفاده کنند. موضوع جالب اینجاست که همیشه دولت از این صندوق قرض می کند و به صندوق همیشه بدهکار است . هیچ بودجه ای برای پرداخت حقوق بازنشستگان از بیت المال وجود ندارد. شما خبرگزاری ات را عوض کن.
چندین سال است که نتوانستید عیدی کارمندی را کارگری کنید فقط حرفش را میزنید آخر سر هم دولت کار خودش را میکند با این حال میخواهید حقوق ها را با خط فقر که میگویید ۱۵ میلیون تومان است برابر کنید. پس شورایعالی کار به چه منظوری ایجاد شده وفتی که از پس گرفتن عیدی کارگری برای بازنشستگان بر نمییاید.
عدالت علی اینه ؟؟؟
پاسخ ها
محسن
| Canada |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
حقوقم همیشه ۲۲میریختن الان چندروزگذشته ولی خبری ازحقوق نیست،بابا چک ،داریم خرید دارم باید به کی بگیم دیگه این چندرغاز این همه معطلی داره
شما کشوری ها به اندازه یک دهم کارگران زحمت نکشیدین ادعای بیخود نکن تامین حق خودشو میخاد شماهااز کیسه تامین میخورین باز ناراحتین.
پاسخ ها
عزیز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
عزیزان چه کشور ی باشد چه لشگری چه تامین اجتماعی همه به نوبت خود آنها بصندوق وما اجتماعی ها به بیمه حق باز نشستگی پرداختکردیم آلان هم باید حقوقی را بگیریم که. حد اقلزندگی را بتوانیم داشته. باشیم متاسفانه دولت دولت سرمایداران هست با نام حکومت مستضعفین خانه مستضعفین را رو سرشان خراب می‌کند دولت اصلا بفکر باز نشستگان نیست
امیدوارم امسال هم مثل پارسال شاهد بازی حداقلی بگیر و میانه بگیر و حداکثری بگیر و تاخیر چند ماهه در پرداخت مابه التفاوت ها نباشیم
من یک حقوق بگیر هستم ولی با اضافه حقوق به شددت مخالفم ، زیرا این کار باعث تورم بیشتر میشود
متاسفانه چون مسئولین نظام فققط با مرگ بازنشسته می شوتد لذا هیچ درکی از شرایط سخت زندگی بازنشستگان ندارند !
شما فرض کنید یک یا دومیلیون به حقوق ما اضافه شود یعنی به تعبیری حقوق ما هشت میلیون شود شما را به خدا با این حقوق می شود زندگی کرد ما با چه زبانی از شما خواهش کنیم به خدا شرمنده اهل وعیال هستیم
وای به حال بازنشسته ای که کرایه نشین باشه خدا رحم کنه
باسلام . خواستم بگم آیا این مسولین بی کفایت خودشون با این حقوق ناچیز مستمری میتونند یه ماه زندگیشونو بچرخونن تا ما هم بچرخونیم ؟ تا کی ظلم و بدبختی ایران از جنگ دوم تاحالا چنین تورمی رو بخود ندیده بود که شما این بلا رو به سر این ملت آوردید
آیا اینه حکومت عدل علی ؟ آیا مستمری بگیران مستحق این زندگی هستند؟ جناب آقای رییس جمهور اون همه وعده که اوایل انتخابات داده بودید چی شد ؟
بنظر شما هیچ تورمی وجود نداره ؟ تا کی میخواهید دروغ بگید بخدا ما مستمری بگیران تامین اجتماعی شرمنده اهل وعیال هستیم خدا شما رو هم شرمنده کنه که نمیشه چون جیب دولت شمایید هروقت لازم شد برمیدارید و از حال ملت مظلوم و بدبخت خبر ندارید . آخه با 6 میلیون خرج یه نفر و میبینه که ما با چهار یا پنج نفر خرج زندگیمون بکنیم ؟؟؟؟؟؟ بسه از خدا بترسید
از ملت نمی ترسید لااقل از خدا بترسید اون دنیا جواب این همه مردم و چطوری پس میدهید ؟؟؟؟ آیا بقول شما که جهنم وبهشت وجود داره چرا خودتان نمی ترسید ؟؟؟؟؟
نگران نباشیم سید محرومان کلک همه محرومان که ما باشیم می‌کند
انصاف و عدالت در این کشور فقط وفقط شعار حاکمان است وبس
دوستان بنده با مدرک لیسانس مدت ۳۱ سال ریس شعبه بودم حالا کل دریافتی بنده ۸میلیون وهشتصد است که پس از کسر سه میلیون وسیصد هزار تومان تسهیلات وپرداخت حق بیمه تکمیلی ماهی ۴۰۰هزار برای من فقط ۵ میلیون تومان باقی می مانه
به نظرمن دولت جمهوری اسلامی فقط شعار می دهد ولی کاری ازش نمیاد بخودی خودتونا الاف نگنیدچون الان حدود ۴۰ سال این شعارا هرکه کاندید ریس جمهور می شود می دهد تا بتواند ری جمع کند وقتی خرش ازپل گوزشت دیکر همه چیز یادش می رود اولین
مردش باشند حرف اگر ازدهانشان درمیاد راجع حقوق بازنشستگان اگرشده برای رضای خدا انجام بدهند
سلام با 35سال سابقه کار به من دارد 5ملیون میدهد تامین اجتماعی زنده نمیشه موند
سلام،تمام،بانشتگان،بافقرزندگی،میکنن،ایا،میشه،باماهیی،پنج،ملیون،زندگی،کردپول،جیب،اقازادها،هم،نمیشه
اولآ ن به باره نه به دار فعلاکهبازنشستگان تامین اجتماعی چیزی نگرفتن دوم کشوریها چندنوبت پشت سرهم دولت براشون وام اعلام کرد درصورتیکه تامین اجتماعی هیچی ودرحال حاضرحقوق کشوریهابیشترازتامین اجتماعی هست تاجایی که یاددارم دوات هی داره توسرتامین اجتماعی میزنه.هیچ موقع حق به حقدارنمیرسه
ایران یک بام وچندهواست تامین اشتباهی همیشه مستمری بگیرانش همیشه خط فقر رالمس کردن وهیچ یک ازدولت مردان بفکر نیستن
حضرت‌ امام خمینی رحمه الله علیه فرمودند من یک موی کوخ نشین را به کاخ نشین نمی‌دهم الآن برعکس شده هزینه دارو درتوانم نیست با این حقوق حداقل چطوری باید زندگي کرد باز نشسته توان دعوت یک مهمان نداردانجام دهد من شرمنده خانواده خودم شدم چه برسد مهمان هم دعوت کنم
آقایان عیوضی و صادقی عزیز در جلسه هیات مدیره بانم تجارت هیات تصویب کرد مبلغ ۴۰۰ میلیون برای پاداش پایان سال تعیین کنند یک خانم که جزو هیات مدیره بود قبول نکرد گفت مبلغ کم است زیادش کنید اونا هم مالیات را نیز در نظر گرفتن تعیین کردن ۵۰۰ میلیون مملکت هر کس سی خوشه به قول ما لرها خدا به فریادمان برسد هر کس هر کس شده هر کی بر مسند مدیریت تکیه زده دلش میخواد هر کاری انجام میده کسی هم ازش بازخواست انجام نمیده چونکه بالاترها را نگاه میکنن با فراغ بال اینکارا را انجام میدن خدا مگر خودش به فریاد این ملت مظلوم از دست اینهمه دزد برسد
بابا بخدا خجالت اوره
چرا بیخودی تو سرهم میزنید بازنشسته بازنشسته است چه تامین اجتماعی وچه کشوری .ما باید باهم حقمان را از دولت بگیریم دولت پول صندوق تامین رانداده و بدهکار است و با مدیریت دولتی فاتحه صندوق کشوری راهم خوانده و در هر دو مورد مقصر است .مطمئن باشید اگر برای یکی چیزی اضافه شود دولت مجبور است به دیگری هم بدهدپس اگر اجتماعی به درخواست هر گدام بود باید دیگری هم شرکت کند.امسال تورم بالای ۱۰۰ درصد بوده برخلاف گفته های دولت حدود۱۰۷ درصد پس باید طبق قانون حقوق همه دوبرابر شود و گرنه باید هرروز طلبمان را فریاد بکشیم همین وبس .
اجراي قانون عين عدالت است ، قانون محترم است وحق اجراي ان است ،اكثر بازنشسته ها مريض وخواهان اجراي قانون نوشته شده هستند همسان سازي حقوق با هزينه زندگي .
با سلام
وزرای محترم و بزرگوار اگر در مورد اقتصاد و هزینه ۶ای زندگی اطلاعات کافی ندارید، اگه واقعا تصمیم گیری در مورد افزایش حقوق سخته ،کاری نداره دو تا چوپان، دو تا کارگر افغانی (با عرض پوزش از این دو قشر زحمت کس و بی ریا که به ارزش کار و کارگر واقفند)رندومی پیدا کنند بیاورند ، ببینند آنها چه می گویند آنوقت آقایان وزرا لطف نموده خجالت بکشند.
بازنشسته کشوری با ماهی ۶ تومن ،چطور زنده بمونه ،آقا نخواستیم رشد اقتصادی
سلام به مسعولان بازنشستگان بنده بازنشسته کارگری تامین اجتمایی هستم العان دخترم ازدواج کرده ولی بنده قادر به جهازیه دخترم نیستم چون با این گرانی قدرت خرید ندارم حتا برای بچه هام نتونستم دم عید لباس یا کفش بخرم ودر دو ماه هم نمیتونم یک کیلو قوشت قرمز بخرم العان موندم چه خاکی بر سرم بکنم ایا این انساف هست از یک طرف هم مریض هستم ایا کی به کمکم میاید خانواده ام میگویند برای دامادم عیدی ببرند ولی من توان مالی ندارم حالا موندم با این بدبختیها چکار کنم با تشکر
درود
خداوکیلی حقوق بازنشستهای تامین اجتماعی راحداقل40%
افزایش بدیدبشه نفس بکشیم
خیلی زندگی سخته
همش حرف مفت---همه چی برای رده بالا ها است مردم تحت فشار
دولت ضد کارمند وکارگر
سلام جناب وزیر و اقای ریسی شما گفتن که خط فقر ۱۵ میلیون است ولی حقوق باز نشته های تامین اجتمایی ۶ یا ۹ میلیون است ما بااین حقوق که بنده هم مستجر هستم و دوتا بچه که دانشجو دارم وبرای سال ۱۴۰۲ هم ۲۰ درصداعلام کردید ما چه خاکی برسرمان کنیم
با سلام پس ما چکار کنیم دوتا مجرد بی کار توی خانه هستیم پدرم بازنشسته است سکته کرد ه مادرم ناراحتی قلبی دار دوماه یک بار دار و میخاد با شش میلیون حقوق کی جواب مارا میده خدا کمکمون میکنه خدا را شکر میکنم
ببخت تراز کار گر خودشه چون کار مندان قبل از سال اضافه حقوقشان علم میشه کارگر چهار ما بعد از سال آن هم گدا بازی اصافه آن را 10ماطول می‌کشد کار مند ماه اول یک جا پرداخت میشه دلیر چون خودشان کارمند حساب میشند
خدا لعنت کنه کسانی را که باعث فقرجامعه وکوچک شدن سفره مردم شدن.البته خودمون منظور همه مردم هم مقصر اصلی هستیم.چرا که وقتی بهر دزدی رأی میدهیم باید دچار این همه‌ نابسامانیها بشیم
اگه حقوقها ماهی نه میلیون بشه روزانه سیصد هزار تومان میشه بااین پول درتهران فقط یک وعده غذا میشه خورد
ما نمی خواهیم دولت حقوق بازنشسته ها و حقوق بگیر را افزایش دهد فقط می خواهیم کم نکند
وقتی تورم را بر کشور حاکم می کنید ثابت بودن حقوق یعنی کاهش دریافتی
آیا تورم سال ۱۴۰۲ چقدر بود؟ ۵۰ درصد؟ پس حقوق بگیر باید ۵۰ درصد افزایش حقوق داشته باشد تا بگوییم حقوقش ثابت بوده و افزایش صفر درصدی داشته است

مسئولین واقعا در کدام مدرسه درس خوانده اند که چنین حساب و کتاب به این سادگی را بلد نیستند و با افزایش چند غاز حقوق دیگر نگویند ما افزایش حقوق انجام داده ایم
افزایش حقوق یعنی درصد افزایش بالاتر از نرخ تورم باشد که هیچگاه اتفاق نیفتاده است
همه چیز ۵۰درصد گران شد ۲۰درصد افزایش حقوق فکر نمی کنم اقایان خودشان گوشت یا برنج درکل خرید ماهیانه بگیرند اگر خرید میکردم متوجه می شدم با ۱۰میلیون نمی سه زندگی کرد
تورم را 100 درصد ایجاد میکنید و حقوق خودی ها را 70 درصد بالا میبرید و به ناخودیها که میرسه 20 درصد و بعد 10 درصد و بعد هم حالا نمیدیم از تیر و مرداد؟؟؟؟!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی