بازدید 2380

دکتر قلابی با داروهای قاچاق در بندرعباس دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری دکتر قلابی که اقدام به وارد نمودن داروهای غیرمجاز قاچاق با ترکیب مخدر می کرد، خبرداد.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ 12 March 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سردار"غلامرضا جعفری" بیان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی دریافتند فردی که خود را به عنوان دکتر معرفی و دارای تعدد سفر به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می باشد اقدام به وارد نمودن داروهای غیرمجاز با ترکیب مخدر می نماید.

وی افزود:در این راستا با تحقیقات گسترده و میدانی محل فعالیت نامبرده شناسایی و مأمورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان بندرعباس با هماهنگی قضائی از محل مربوطه بازرسی به عمل آورده و تعداد 6هزار و 994 عدد انواع قرص و شربت خارجی غیرمجاز کشف و متهم را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه متهم در بازجویی به بزه انتسابی اقرار و عنوان داشت قرص های مکشوفه را از طریق سفر به کشورهای خارجه از جمله امارات وارد نموده است، تصریح کرد: پرونده به دادسرا ارسال و مشارالیه به اتهام قاچاق کالا و تهدید علیه بهداشت عمومی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که فروش داروی غیرمجاز سلامت جامعه را به خطر می اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تلفن110 به پلیس اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل