به آژانس اجازه ورود به مسائل غیرهسته‌ای را نمی‌دهیم

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری ما با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب قوانین و مقررات خواهد بود و ما به آژانس اجازه ورود به مسائل غیرهسته‌ای را نخواهیم داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳ 10 March 2023

به گزارش «تابناک»، «محمدصالح جوکار» در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران و بیانیه مشترک ایران و آژانس گفت: همکاری ما با آژانس بین المللی انرژی اتمی در چارچوب قوانین و مقررات و معاهدات بین المللی و پادمان خواهد بود.

وی افزود: ما چه در بحث بازدیدها و چه در مسائل دیگر هیچ‌گونه همکاری فراپادمانی و فراقانونی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نخواهیم داشت و ملاک و معیار ما برای همکاری با آژانس، قانون مصوب مجلس و معاهدات بین المللی است.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس درباره اظهارات متناقض «رافائل گروسی» پس از سفر به تهران نسبت به بیانیه صادر شده اظهار داشت: به‌طور معمول مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از انجام سفر مطالبات دیگری را مطرح می‌کند که این مطالبات برای ما ملاک عمل نیست.

وی در همین راستا تأکید کرد: همکاری ما با آژانس بین المللی انرژی اتمی در حوزه مسائل هسته‌ای و در چارچوب‌های اعلام شده است و ما هیچ‌گاه به آژانس اجازه ورود به مسائل دیگر همچون مسائل موشکی و پهپادها را نخواهیم داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها