بازدید 5363

دو درس بزرگی که بایرن به دیگر تیم ها داد

بایرن مونیخ با پیروزی که برابر پاری سن ژرمن به دست آورد دو درس بزرگ به دیگر تیم ها داد .
کد خبر: ۱۱۶۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ 09 March 2023


به گزارش تابناک به نقل از شفقنا ،بایرن مونیخ که در دیدار رفت در پاریس با یک گل به پیروزی دست پیدا کرده بود در بازی برگشت هم با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد تا صعودی مقتدرانه به دور بعد داشته باشد.

بایرن مونیخ در نیمه نخست این بازی عملکرد خوبی نداشت اما در نیمه دوم کاملا تیم برتر میدان بود و دو گل به ثمر رساند و دو گل تیم هم مردود اعلام شد.

در نیمه دوم بایرن مونیخ از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 52 توسط مولر به گل رسید که داور آن را آفساید اعلام کرد.

10 دقیقه بعد بایرن مونیخ دوباره به گل رسید و این بار داور آن را تایید کرد. اشتباه بد وراتی باعث شد تا گورتزکا توپ را به چوبو موتینگ بدهد و او با یک بغل پا دروازه دوناروما را باز کند.

پاری سن ژرمن بعد از دریافت گل به بازی هجومی روی آورد و دو بار می‌توانست توسط راموس با ضربه سر به گل برسد اما هوشیاری سومر این اجازه را نداد.

بایرن مونیخ در دقیقه 88 این بار توسط گنابری بازیکن تعویضی خود به گل رسید تا کار پاری سن ژرمن تمام شود و در نهایت بازی با پیروزی دو بر صفر بایرن به پایان رسد و این تیم مقتدرانه راهی دور بعد شود.

بهترین دفاع حمله کردن است

دیدار بایرن مونیخ برابر پاری سن ژرمن مصداق کاملا این تاکتیک در فوتبال بود. بایرنی‌ها به خوبی می دانستند که اگر دفاع کنند و به ضد حمله روی آورند کار آنها با حضور مسی و ام باپه تمام است. شاگردان ناگلزمن در باد پیروزی یک بر صفر نخوابیدند و در نیمه دوم تیم سراسر هجومی شدند و اصلا اجازه ندادند که پاری سن ژرمن با مهره های سرشناس خود در خط حمله صاحب موقعیت شود.

بازی سراسر هجومی بایرن مونیخ اجازه مسی و ام باپه را به قول ناگلزمن کاملا از جریان بازی خارج کرد و همین باعث شد تا دروازه بایرن در دو بازی رفت و برگشت برابر بهترین و آماده ترین خط حمله جهان بسته ماند.

تیم بودن بهتر از ستاره بودن است

پاری سن ژرمن روی کاغذ ستاره های سرشناس تری در ترکیب خود داشت. تیمی که در خط حمله خود نیمار ، مسی و ام باپه را در اختیار دارد و در خط دروازه دوناروما و در خط دفاعی راموس و مارکینوش را دارد قطعا برابر هر تیمی شانس پیروزی دارد اما بایرن به هیچ ستاره ای متکی نبود و تیم آنها نقش ستاره را داشت.

دیدار بایرن مونیخ برابر پاری سن ژرمن ثابت کرد که برای موفقیت در فوتبال تنها خرید ستاره های بزرگ شرط نیست و تیم بودن و شخصیت و وجهه داشتن‌ مهم ترین شاخصه موفقیت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی