بازدید 9450
۹

جنجال استقلال و گل‌گهر؛ داور با اسکورت از آزادی خارج شد

کد خبر: ۱۱۶۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴ 06 March 2023

حواشی بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان بعداز دقیقه ۹۰ تازه شروع شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از اینکه رضا میرزایی موفق شد گل تساوی را برای استقلال بزند نیمکت استقلال طوری خوشحالی کرد که باعث اعتراض نیمکت‌نشینان گل‌گهر شد. در ادامه اکبرمنادی دروازه‌بان گل‌گهر به نشانه مصدومیت روی زمین افتاد که هواداران علیه او شعار دادند.

جنجال استقلال و گل‌گهر؛ داور با اسکورت از آزادی خارج شد

* پس از اینکه داور خطای پنالتی روی میرزایی را گرفت بازیکنان گل‌گهر به سمت داور هجوم بردند و حتی او را لمس کرده و هل دادند. در ادامه بازیکنان دو تیم وارد درگیری شدند تا جو بازی متشنج شود.

* در شرایطی که اعتراض‌ها اجازه کار را به داور نمی‌داد، موعود بنیادی‌فر اریک بایناما را با کارت قرمز جریمه کرد.

* پس از سوت پایان بازی تمامی نیمکت‌نشینان استقلال به داخل زمین رفتند و به شادی پرداختند.

* رضا میرزایی هافبک استقلال که یک گل زد و یک پنالتی گرفت اشک شوق می‌ریخت که هواداران استقلال این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند.

* بازیکنان گل‌گهر که از نتیجه به دست آمده ناراحت بودند بار دیگر به سمت بنیادی‌فر هجوم بردند که عوامل ورزشگاه داوران را با اسکورت به بیرون بردند.

* ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان که در زمان پنالتی کوین یامگا در مسیر منتهی از سکو به داخل زمین بین هواداران گیر کرده بود به شکل جالبی پس از گل به شادی پرداخت.

* بازیکنان استقلال که مسرور از پیروزی برابر گل‌گهر بودند مقابل عکاسان ژست پیروزی گرفتند.

* هواداران استقلال بارها ساپینتو را فریاد زدند تا سرمربی آبی‌پوشان به سمت آنها برود و با سبک و سیاق خودش شادی‌اش را با آنها تقسیم کند.

* امیر قلعه‌نویی برخلاف تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان معترض تیم گل‌گهر اعتراض خاصی نکرد و در گوشه‌ای نظاره‌گر اتفاقات بازی بود. سرمربی گل‌گهر پس از سوت داور فقط به داور چهارم اعتراض کرد.

در درگیری‌های بازیکنان آرمین سهرابیان مدافع گل‌گهر با عارف غلامی درگیر شد و در ادامه آرش رضاوند به حمایت از غلامی به سهرابیان حمله‌ور شد.

جنجال استقلال و گل‌گهر؛ داور با اسکورت از آزادی خارج شد

سرآسیایی که در نشست بعد از بازی دیدار استقلال شرکت کرده بود، در میان خبرنگاران گفت حالم بد است و یکی از خبرنگاران به او آب داد.

در پایان مسابقه موعود بنیادی‌فر بار دیگر در حلقه بازیکنان عصبانی گل‌گهر گیر افتاد و به زحمت خودش را از چنگ آنها را کرد تا دوان دوان به تونل ورزشگاه رسیده و راهی رختکن و مسیر خروج شود.

پلیس و عوامل برگزاری مسابقه بنیادی‌فر و دستیارانش را در مسیر خروج از زمین اسکورت کردند!

جنجال استقلال و گل‌گهر؛ داور با اسکورت از آزادی خارج شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
هرکاری میکنند که مانع از قهرمانی پرسپولیس بشوند ولی موفق نخواهندشد
مافیای کثیف در فوتبال ایران.
آیا اینگونه بردن ها ارزشی هم دارد ؟
واقعا ظلم به دیگر داوران می کنند ، بعضی از داورها ، بعد انتظار دارید توی آسیا بازی بدهند ، واقعا چه بلایی سر داوری آمده
این بنیادی فر نابوده ،،،
سلام.چرا باید تیم های شهرستانی از ناداوری ها ضربه ببینند؟آخه چرا
ظاهرا افزایش قیمت دلار، تاثیر معکوس تو شرافت گذاشته، خیلی پایین کشیده!
یه محسن قهرمانی جدید داره متولد میشه
داوران برای پول شرافتشان را می فروشند حاضر به نابودی زحمات و امیدهای میلیون ها نفر می شوند
مهندسی لیگ واقعیتی که دیگر نیازی به مخفی کاری برای ان نمی بینند و بسیار واضح و اشکارا تیم های شهرستانی را فدا می کنند واقعا برای من مشخص نیست که چرا هر سال که این موارد بد تر اسال قبل تکرار می شود چرا تیم های شهرستانی دست به دست هم یک گروه هماهنگ برای مقابله با این دو تیم تشکیل نمی دهند و در مقابل این ناداوری ها و احکام عجیب و غریب کمیته انضباطی موضع یکسان و قدرتمندی داشته باشند برای نمونه برای کسب امتیاز پرسپولیس در بازی هفته قبل به صورت هماهنگ شده اول با احکام کمیته انضباطی چند بازیکن تاثیر گذار سپاهان را محروم کردند و در تکمیل فرایند مهندسی به کمک داور در بازی هوادار و سپاهان باقیمانده بازیکنان تاثیر گذار سپاهان را کارت باران کردند و دبا این کار سپاهان از پیش در مقابل پرسپولیس بازنده می باشد چون تیم ان قبل از بازی نابود شده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی