بازدید 4677
۷

بیانیه استقلال در جواب گل‌گهر؛ کارشناس شیتیل بگیر!

کد خبر: ۱۲۱۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ 24 December 2023

رسانه باشگاه استقلال در این مورد نوشت: «باشگاه گل‌گهر سیرجان در اقدامی عجیب پیش از اتمام دیدار امروز مقابل استقلال، بیانیه‌ای منتشر کرد. باشگاه استقلال نیز در پاسخ به بیانیه این باشگاه جوابیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

در شرایطی که سازمان لیگ بیانیه‌نویسی را در ابتدای فصل ممنوع اعلام کرده بود، متأسفانه هر تیمی مقابل استقلال قرار می‌گیرد، دست به انتشار بیانیه می‌زند و خبری هم از برخورد با این جنجال‌آفرینی‌ها نیست. گویا مسئولان باشگاه محترم گل‌گهر با همان کارشناسان شیتیل بگیر مشورت کرده‌اند که اینگونه قبل از پایان مسابقه بیانیه داده‌اند و با نادیده گرفتن گل صد درصد آفساید خود، تلاش کرده‌اند تصمیم داور درباره پنالتی استقلال را زیر سؤال ببرند. فرار رو به جلوی این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای آماتورگونه و به دور از قوانین حرفه‌ای، ما را یاد فوتبال محلات می‌اندازد.

بدون شک کارشناسان متصل به این باشگاه که شیتیل را بر صداقت و حقیقت ترجیح می‌دهند، قصد خراب کردن وجهه گل‌گهر را دارند وگرنه کدام آدم عاقلی درباره گل آفساید خود لام تا کام حرفی نمی‌زند و سکوت می‌کند و فقط درباره پنالتی (که توپ به هر دو دست بازیکن‌شان برخورد کرد) نظر می‌دهد؟!

 باشگاه گل‌گهر به جای اینکه از گل آفساید خود خرسند باشد، دست به حربه فرار رو به جلو زده و مدعی شده در سیرجان فاجعه داوری رخ داده است. اگر قرار باشد باشگاهی از اشتباهات داوری گلایه کند، بی‌شک استقلال باید شاکی باشد. البته استقلال به این دشمنی‌های کورکورانه و بی‌منطق عادت کرده و انگار تا زمانی که این باشگاه در صدر جدول لیگ برتر باشد، این دشمنی‌های هدفمند ادامه خواهد داشت. باشگاه استقلال اما، بی‌توجه به این جریان سازی‌های تخریبی به مسیر موفقیت‌آمیز خود ادامه می‌دهد و احقاق حق خود را هم از مجرای قانونی پیگیری می‌کند».

 دیدار گل‌گهر - استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
اینهمه گستاخی ناشی از بی تفاوتی کمیته انضباطی به تخلفات متعدد مالی و اخلاقی استقلالی هاست
از نظر استقلالی ها هر گلی که استقلال دریافت میکند خطا و مردود است !
داوران باید چند نفر از بازیکنان تیم مقابل را اخراج کنند ، بازیکنان استقلال هر خطایی کردند زیر سبیلی رد کنند مربیان این تیم هر جنگولک بازی که درآوردند نباید از گل کمتر به آنها گفت در خارج از زمین هم از خلاف و جعل و زد و بند هر چه خواستند بکنند
ادا و اطوار مربی استقلال و باب کردن ادبیات لمپنی در ورزشگاهها متاسفانه در بیانیه این باشگاه هم رسوخ کرده و نمایان شده.باید به حال ورزش کشور گریست.دور شدن از اهداف و معیارهای اخلاقی هیچکسی را قهرمان نخواهد کرد.
چرا هیچکس جواب تهمت زنی های اشکار استقلالی ها رانمیدهد ؟!!!
دم مافیای کیسه زده بیرون
وقتی داوران شیتیل بگیر هستند که بازی را برایتان در آئورند کارشناسان چکاره هستند
تنها یک راه برای تیم های شهرستانی وجود دارد چون ترکیب اعضای کمیته انضباطی و فدراسیون و کمیته داوران و صدا وسیما قرمز و آبی است باید مجمع تیم های شهرستانی را تشکیل دهند و بصورت هماهنگ اجازه ندهند که نتایج بازیها جز در مستطیل سبز تعیین شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست