بازدید 4153
۴

مسمومیت ۱۵ دانش‌آموز در گنبد

آمار و ارقام مربوط به بستری ها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی گلستان است اما براساس اطلاعات ما، ۱۵ نفر به بیمارستان اعزام شدند که از این تعداد ۱۲ نفر مرخص شده و سه نفر برای چکاب و بررسی بیشتر هنوز در بیمارستان بستری هستند.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ 05 March 2023

به گزارش تابناک براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان ۱۵ دانش‌آموز اهل گنبدکاووس به دلیل مسمومیت راهی بیمارستان شدند.
 
عباس توسن با اشاره به علل اعزام تعدادی از دانش‌آموزان گنبدی به بیمارستان در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: متأسفانه امروز تعدادی از دانش آموزان اهل گنبدکاووس به دلیل مسمومیت در بیمارستان بستری شدند.
 
وی افزود: آمار و ارقام مربوط به بستری ها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی گلستان است اما براساس اطلاعات ما، ۱۵ نفر به بیمارستان اعزام شدند که از این تعداد ۱۲ نفر مرخص شده و سه نفر برای چکاب و بررسی بیشتر هنوز در بیمارستان بستری هستند.
 
 رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش گلستان با اشاره به اینکه این اتفاقات برای ایجاد ترس و وحشت در بین مردم به ویژه دانش‌آموزان است، تصریح کرد: مسمومیت دانش آموزان گنبدکاووس را رد نمی‌کنیم اما اینکه ریشه این مسمومیت چه بوده و یا ارتباط آن با مسمومیت‌های سریالی بر عهده ما نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
گستردگی این عملیات نشان از سازماندهی و پشتیبانی خاص دارد هیچ گروهی توان چنین کاری در این حد از پراکندگی در کل کشور را ندارد .
البته یه بنده خدایی چند وقت پیش گفته بود که این نوجوونها و جوونها باید تنبیه بشن.
الان نزدیک عید هست ،در سالهای قبل هم این ایام در مدارس نیمه تعطیل بود و بیشتر جشنواره های مختلف برگزار میکردند و جدی نبود ،خب الان کل مدارس رو مجازی اعلام کنید و با خیالت راحت جستجو کنید و ببینید باید چه گلی به سرتون بگیرید.چه اصراری دارید که مدارس باز باشد و هر روز آبروتون برود .بحرحال توان ندارید،بی عرضه هستید ،حداقل با جان بچه های ۷ سال تا ۱۸ سال بازی نکنید.
تا زمانی که مسئولین صادقانه و بدون دروغ همه ابعاد این اتفاقها را توضیح ندهند، دخترم را به مدرسه نمیفرستم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست