بازدید 6441

دلیل نیمکت نشینی طارمی مقابل چاوز مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پورتو درباره دلایل نیمکت‌نشینی مهدی طارمی مقابل چاوز توضیح داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ 05 March 2023


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، تیم فوتبال پورتو در حالی شب گذشته در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر پرتغال، مقابل میزبانش چاوز با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت که مهدی طارمی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۸۳ به میدان رفت و پاس گل سوم تیمش را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی پورتو درباره دلایل نیمکت‌نشینی پپه (مدافع) و طارمی (مهاجم) گفت: ترکیب یازده نفره پورتو در بازی برابر چاوز بیشترین تضمین را برای ارائه یک نمایش کامل و در خور تحسین به من داد. سخت کار کردیم و کیفیت فردی بازیکنان نیز بسیار مفید بود. از عملکرد دو بازیکن خط حمله مان یعنی دانی و تونی که سخت تلاش کردند، راضی هستم.

وی تصریح کرد: همواره ترکیب اصلی تیمم را بر اساس کار هفتگی بازیکنان انتخاب می‌کنم. پپه در طول هفته تمرین نکرده بود و از ناحیه پا مشکل داشت. انتخاب ترکیب اصلی پورتو از سوی من بر اساس تضمینی است که بازیکنان به می‌دهند نه نام بازیکن. بازیکنان نیمکت‌نشین هم باید چیزی از خود نشان بدهند و این در بازی با چاوز رخ داد. بازیکنانی را برای این مسابقه انتخاب کردم که به نظرم می‌توانستند برای حریف مشکل ایجاد کنند و من از بازی آن‌ها خوشحالم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل