بازدید 11916
۶

روایت رئیس اورژانس از مسمومیت های دانش آموزان

رئیس سازمان اورژانس کشور، در خصوص ماموریت های اورژانس در جریان مسمومیت های دانش آموزان، توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷ 05 March 2023

به گزارش «تابناک»، جعفر میعادفر، در گفتگو با مهر گفت: نیروهای اورژانس فقط در بحث خدمات رسانی و انتقال دانش آموزان به مراکز درمانی حضور دارند.

وی با اشاره به مأموریت معاون درمان وزارت بهداشت در موضوع پیگیری علل مسمومیت دانش آموزان، افزود: یک کمیته علمی با بهترین متخصصان سم شناسی و بالینی، مشغول کار هستند.

میعادفر در خصوص علائم مسمومیت‌هایی که دانش آموزان عنوان می‌کنند، گفت: موقعی که نیروهای اورژانس بر بالین دانش آموزان حاضر می‌شوند، یک مقدار زمان گذشته و آثاری از اظهارات آنها را نمی‌بینیم. در عین حال، با علائمی همچون تنگی نفس، مواجه می‌شویم.

رئیس سازمان اورژانس کشور در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون موارد حاد از مسمومیت‌ها را داشته‌ایم یا خیر، افزود: مورد خاصی نداشته‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۶
مورد خاصی نیست ولی حملات ادامه داره
اگه فردا کسی به فرزند آقایون مشت بزنه آقایون همینطور ساکت میشینن؟
چیزی نشده مورد خاصی نبوده با یه مشت هم که آقا زاده چیزیش نمیشه
دولتمردان بگن یهو چی شد که اینقدر از ما مردم فاصله گرفتن ، نکنه کار اشتباهی کردیم !!!!
معلومه که یه عده می‌خوان به اسم زن زندگی آزادی بازم مملکت و بهم بریزن اینبار آنقدر وقیحانه عمل میکنن که به بچه ها و دانش آموزای بی گناه هم رحم نمیکنن.چرا مدارس پسرانه خبری نیست معلومه دیگه باعث و بانی این کارا کدوم وطن فروشان بی دینی هستن.خدا لعنتشون کنه
اگر بچه خودش بود باز هم اینجوری میگفتن ایشون !!!! بس کنید مردم دیگه شما رو شناختن
متاسفم تا کی میخواهید ادامه بدید دروغ رو بسه بابا مردم چی فرض کردید 80روزه از قم شروع شده این مسوولیت ها و گازهای که به داخل مدارس پرتاب میشن فکر کنید یکی شعار نوشته رو در دیوار سه سوته اعدام می کنید . دیروز دخترم رو اجازه ندادم بره مدرسه خودشون کناریشون رو زدن کجایید بابا از بخور بخور بیرون بیاید یک کم هم راه برید .
آخ خدا ازشون نگذره ،،علاعمی نمیمونه الان ،بعدن خودشو نشون میده ،،دکتر های قم گفتن که این سم شیمیایی رحم دختران را میسوزونه که بچه دار نشدن بعدن ،هدفشون هم همینه ،،وگرنه الان بعد چند ساعت خوب میشن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار