بازدید 53532

روایت حسین الله‌کرم از عوامل مسمومیت دختران دانش‌آموز

حسین الله کرم به چهار روایت از جمهوری اسلامی، جریان انقلابی، غربگراها، آمریکا و ضدانقلاب در مسمومیت‌های اخیر اشاره کرد.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ 03 March 2023

به گزارش تابناک، حسین الله کرم مسمومیت‌های اخیر در برخی مدارس بویژه در قم، را در چارچوب طرح بی‌ثبات‌سازی و در تداوم اغتشاشات و تجزیه طلبی سه ماهه پاییز امسال و زنده نگه داشتن رمز مهسا قابل تفسیر دانست و برهمین اساس چهار دیدگاه را مطرح کرد.

حسین الله کرم  در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در این خصوص گفت: این دیدگاه آمریکا و گروه‌های ضدانقلاب را عامل مسموم کردن دختران مدارس در قم می‌داند. برخی دراین دیدگاه معتقدند منافقین، به منظور برتری بر دیگر گروه‌های هشت گانه اپوزوسیون، طرح مسمومیت در قم را بمثابه اتهامات فیلم عنکبوت مقدس درمشهد دنبال می‌کنند تا از این طریق با تداوم رمز مهسا اغتشاشات سه ماهه پاییز را مجددا در پایان سال اجرا یا حداقل آنرا زنده نگه داشته و یا انتقام ناکامی وشکست جنگ ترکیبی پاییز را از ملت ایران بگیرند.

الله‌کرم با اشاره به دیدگاه جریان انقلابی ادامه داد: آن‌ها گروه‌های غرب‌گرا را عامل اصلی مسمومیت‌های اخیر دانسته و معتقدند غربگرا‌ها تحت عنوان خرابکاری شرافتمندانه برای ورود به مجلس و بازگرداندن ریل کشور به غرب و پذیرش برجام دست به این اقدام زده اند تا با متهم کردن رقیب به اهداف خود برسند. جریان غربگرا در طول دهه نود بار‌ها از تاکتیک خرابکاری شرافتمندانه استفاده کرده است. به عنوان مثال آن‌ها با ترک فعل در ساخت مسکن، میوه گرانی اجاره مسکن را اکنون بدست آوردند، یا با تعطیلی امور تربیتی در آموزش و پرورش وبا اجرای سند ۲۰۳۰، میوه کشف حجاب را در مدارس چیدند. رشد تورم بی سابقه ناشی از هشت برابر کردن قیمت ارز و ده برابر کردن حجم نقدینگی، عدم قرار دادن بودجه مبارزه با اعتیاد؛ میوه‌های متعددی در آسیب‌های اجتماعی از جمله رشد اعتیاد، طلاق، بیکاری و مشکلات معیشتی تولید کردند تا رقیب را به ناکارآمدی متهم کنند.

این استاد دانشگاه درباره دیدگاه سوم یعنی غربگرایان افزود: این دیدگاه که توسط ماهواره‌ها و توان سایبری آمریکا و کشور‌های همسو حمایت می‌شود گروه‌های انقلابی را عامل اصلی مسمومیت‌سازی می‌دانند و معتقدند گروه‌های انقلابیِ مورد حمایت حکومت از ترک فعل دولت علیه بی‌حجابی به‌شدت ناراحتند و از طریق مسمومیت‌سازی می‌خواهند حداقل به انزجار و ترساندن بی حجابان رسیده و تابستانی باحجاب داسته باشند.

او درباره دیدگاه آمریکا وضدانقلاب در جریان این مسمومیت‌ها گفت: این دیدگاه که کاملا از حمایت سایبری و ماهواره‌ای غرب و کشور‌های همسو برخوردار هستند، حکومت ایران اسلامی را عامل اصلی مسمومیت‌ها می‌دانند و به دروغ سکوت روسای قوا را مجوز اجرای مسمومیت‌ها دانسته و آن را در راستای تفکر طالبانی و مقابله با کشف حجاب تفسیر می‌کنند، این درحالی‌ست که حضور زنان در همه عرصه‌ها از جمله عرصه‌های علمی از افتخارات نظام اسلامی است، ضمن این‌که دولت از طریق عوامل اطلاعاتی و امنیتی خود در کوشش برای مقابله با این جریان است.

الله کرم در ادامه گفت: با توجه به دیدگاه‌های چهارگانه درخصوص مسمومیت‌های مدارس دخترانه می‌توان تحلیل دقیق‌تری ارائه کرد، از آن‌جا که غرب درپی تاثیر جدید مدرنیته ناشی از اینترنت وماهواره‌ها بدنبال تثبیت فرهنگ متکثر (اسلامی - سکولار) در جامعه ایران است تا از این طریق به تجزیه طلبی دامن زند و همچنین از طرف دیگر جریان غربگرای داخلی با گفتمان تن‌مداری (اختیار برهنه سازی) با دادن آغوش باز به دیگران (ازدواج سفید) می‌خواهد به سرمایه اجتماعی مورد نیاز دست یابند، ازاینرو هر دو طرف آمریکا و غربگرای داخلی در استراتژی جامعه موازی و زیست مخالف با حاکمیت به توافق عملی رسیده‌اند وبا استفاده ابزاری از زنان، جوانان، تشکل‌های صنفی، مال باختگان و... می‌خواهند با تاکتیک مشاهده‌پذیر کردن زندگی غربی از طریق هنجار‌های غربی مثل شلوارپاره، همجنس‌گرایی، کشف حجاب، برهنگی و مانند این‌ها جامعه را به بی تفاوتی وعدم واکنش وادار کنند تا به اهداف خود برسند.

او افزود: از این رو جریان غربگرا و ضد انقلاب به رهبری آمریکا در فتنه مسمومیت، بالا بردن قیمت ارز و مانند این‌ها فعال است. اما به نظر می‌رسد از آنجا که استراتژی موازی‌سازی دشمن با تحریک زنان و طبقه محروم اجتماعی همراه با تاکتیک گفتمان تن‌مداری، تلاش در تولید فرهنگ متکثر (اسلامی - سکولار) دارند، به دو دلیل نظری و رفتاری (کنش اجتماعی) به نتیجه نخواهند رسید، زیرا بررسی دو عامل نظری و کنش اجتماعی، وجود فرهنگ متکثر را به هیچ وجه تایید نمی‌کند.

او اضافه کرد: کنش اجتماعی در گفتمان تن مداری نتوانست تئوری به صحنه آوردنِ ۳.۵ درصد از کل جمعیت ایران را به عنوان جمعیت معترض به اغتشاشات خیابانی بکشاند، این درحالی است که کنش اجتماعی گفتمان انقلابی در تشییع شهدا بویژه تشییع شهید علی وردی، شهید عجمیان و...، راهپیمایی کم نظیر ۱۳ آبان وراهپیمایی بی نظیر ۲۲ بهمن نشان داد که این دو گفتمان بهیچ وجه قابل مقایسه نیستند، بطوریکه می‌توان گفت گفتمان تن‌مداری فقط در شعار و دسته‌جات کوچک امکان شکل‌گیری داشت. از سوی دیگر عامل نظری بررسی گفتمان‌های فرهنگ متکثر (اسلامی - سکولار) نشان می‌دهد گفتمان تن‌مداری در ادامه به شعار‌هایی می‌پردازد که در گفتمان انقلابی بعنوان شعار اصلی مطرح است؛ مانند درخواست آزادی و عدالت، عدم وجود استبداد و دیکتاتوری، مخالفت با اختلاس، و حاکمیت شایسته‌سالاری و... است. برهمین اساس گفتمان انقلابی تنها گفتمان مورد پذیرش فرهنگ اسلامی مردم ایران است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۹
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۲۵
بحال ان دانشگاه ودانشجویی که استادش الله کرم باشد باید گریست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
نه چرا باید گریست؟ اینم یه نظر مث خیلی نظرات دیگه. خب بشنو، بخون اما میتونی قبول نداشته باشی.
عمو فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
چماقداران سابق ، دکتران فعلی
ایشان در دانشگاه چی تدریس میکنند؟؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
گفتمان انقلابی
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
راز بقا رو تفسیر میکنند برای دانشجویان در شرایط سخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
به گمانم شعار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عمو فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
اصول چماقداری
خدایا دشمنان اسلام رو نیست ونابودکن.مامنتظران مهدی همچنان منتظریم که بیایدوچشممان به نورش روشن شودوظالمان وفاسدان بوسیله حجت نابودشده ورهبرمان تا انقلاب مهدی نگهه داروفاسقان واغتشاشگران رانابودکن وامهایی که قابل هدایت ند هدایت کن وتوطیه توطیه گران بخودشون برگردان اللهم عجل لولیک فرج.
یعنی این یکی با این نظراتش نشون داد که چقدر آب داره سر بالا میره.
کی اوستای دانشگاه شدی
باور کردم
دیدگاه تندروهای مذهبی هم هستند الله کرم جان
چقدر ابکی میشه این تحلیل وقتی اثبات بشه عامل مسمومیتها یک تانکر تفت بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
به عنوان طنز مثبت دادم
یکجانبه گرایی، ارث پدر دانستن انقلاب، به حساب نیاوردن دیگران و ایده ماخوبیم بقیه بد نتیجه ای جز آنچه دارد اتفاق می افتد ندارد و نخواهد داشت. نمیشه انتظار داشت که شما همه چیز رو مال خودتون بدانید و بقیه هم ساکت وایسن تا شما بتازید
ایشون در ضمن سمت استاد دانشگاه رو هم دارند!!
داره سر نخ‌ها پیدا میشه
طفلک ایشون هر کاری میکنه مثل حسن عباسی خودشو مطرح کنه، عمرا نمیشه. از طرف دیگه، وقتی اینجوری حرف میزنه کاملا مطئن میشویم که رسما داره میگه کار خودمون بوده.
جالب است که الله کرم به هیچ وجه نگران وضعیت دختران مسموم شده یا احتمال مسمومیت تعداد بیشتری از دختران دانش آموز نیست. دغدغه هایش کاملا با مردم متفاوت است. او نگران «توطئه دشمن» است.
البته حق هم دارد که نگران نباشد. الله کرم همانی است که در دهه 60 و 70 با خشن ترین وجه با دختران بد حجاب برخورد فیزیکی می کرد. معلوم است که اون نگران حال دختران نیست. آنچه که برای او مهم است حفظ آبشخوری است که او را به درجه «استاد دانشگاه» رسانده است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
مرگ بر منافق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
دهه 60 اکبر گنجی روسری خانمهای کم حجاب رو میکشید جلو و با پونر تلاش میکرد اونا رو فیکس کنه.
استاد دانشگاه؟ خخخ
هر وقت مامورنماها که مال و اموال مردم رو غارت میکردن رو گرفتین و مجازات کردین و اون یارو که جلوی مدرسه اونجوری باناموس مردم برخورد می‌کرد رو گرفتین بعد بیاین حرف بزنین و توقع داشته باشین ما هم باور کنیم !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
مرگ بر منافق
تقریبا تمامی مدارس دوربین دارن چرا عوامل را شناسایی و برخورد نمی‌کنند.
روایت تاثیر گذاری بود
شعار مردم ایران در انقلاب نه شرقی و نه غربی بود لذا نوکران شرق و غرب هر دو عامل بیگانه و محکومند
عجب دیگاه خفنی نداشت الله کرم تحلیل‌ هات مثل خودت افتضاحه این حرفها دیگه نخ نما شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
اشتیاهی منفی دادم
وقتی تو تئوریسین واستاد دانشگاه مون باشی معلومه چه اشی پخته میشه .
عجب این چند وقت چه کسانی افتابی میشن از ثابتی تا الله کرم
چی میگی
یاکریم.می‌توان‌به‌جرات‌گفت‌که‌مردم‌متدین‌وبزرگوارایران‌اسلامی‌بااخلاقترین‌مردم‌جهان‌بوده.هستند.وخواهندبود.خداوندبزرگ‌اخلاق‌راجزء‌لاینفک‌قوم‌ایرانی‌قرارداده‌است.حال‌دشمنان‌‌این‌مرز‌وبوم‌هرچه‌درچنته‌دارندروکننداخرش‌شکست‌است.امریکا.اروپا.اپزیسیون.بیچارها‌کمترخودرابه‌درودیواربزنید‌خدابامااست.پاینده‌بادنظام‌مقدس‌اسلامی‌ایران‌مقتدر.یاحق.
چه دورانی بود
سالهای ۷۲ تا ۷۶ را نمیتوان فراموش کرد.
یک روز سخنرانی شخصیت ها را دانشگاه ها بهم می زدند.
یک روز کلاس درس استادهای به قول خودشان ‌« دگراندیش » را به هم می زدند.
یک روز سینما قدس را در میدان ولیعصر در هنگام اکران فیلم
«تحفه ی هند » بهم می‌ریختند و پرده را آتش می زدند ( در این سال‌ها صدا و سیمای جمهوری اسلامی چندین بار تحفه ی هند را پخش کرده است)
یک روز به کتاب فروشی ها و دفاتر مجلات و روزنامه ها حمله می کردند
یک روز...........

جناب دکتر حاج حسین الله کرم:
آن سال‌ها یادتان هست ؟؟
فراموش نکرده آید ؟؟
آن آدمها یادتان نرفته....!!!!؟؟؟؟
چه خبر از آن روزگار........

من را به تونل زمان بردید........‌!! ‌ ‌‌!‌‌!!!!!! ‌‌!‌
خوشبختانه درطی حدودچهل دوسال گذشته هرگزینه راچه داخلی وخارجی طرح کردن دوامی نیاوردوزودشکست خورد وهرباری افرانالیق داخلی افشاشدن انشاءالله به سرمنزل اصلی خواهیم رسید
این استاد دانشگاه یه مملکته..بعد یه عده انتظار دارند مملکت اصلاح شود!!!
ای بابا ! همین دیروز گفتن کار یه تانکر بوده که درش رو درست نبسته ! حالا شد کار غرب ؟
جناب اله کرمی همه تفاسیر شما کاملا درسته..اما موضوع برجام کاملا متفاوت و حتما باید اجرا بشه در راستای اقتصاد و معیشت قدرتمند مردم و کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
البته تفاسیرش هم غلط است.
الله کرم استاد دانشگاه؟؟
شما پشه رو با موشک رو هوا می زنی اونوقت بلدنیستی عامل مسمومبت ها رو‌پیدا کنی؟ خودتی حاجی.
پاسخ ها
رهجو
| France |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
پشه و موشک رو رو هوا میشه دید و زد ولی دیدن گاز سمی خیلی سخت تره ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
به همان اندازه که دستگاه اطلاعاتی ما قوی است، دستگاه اطلاعاتی کشورهای متخاصم هم قوی هستند
مگر شهید فخری زاده شهید شد توانستند تروریست ها را بگیرند؟
وقتی دشمنی و جنگ وجود دارد، لازم است تا شما هوشیار باشید
ایرانی که این آقا توش زندگی می‌کنه کجاست ؟؟
چقدر دشمنان کار درستی هم دارن لعنتی ها
پاسخ ها
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
عجب. استاد دانشگاه، لابد خیلی بچه درسخون و با تلاشی بوده که از ترک موتور تو خیابان از زمان خاتمی ناگهان به دکتر تبدیل شده! تخصص ایشون چی هست؟ چرا ایشون میترسه اندیشه ای غیر از خودش حاکم بشود؟ یه روزی ایشون هم باید پاسخگو باشد و نباید فکر بکند تا ابد قدرت در دست دارد.
درود بر این مرد بزرگ که در همه صحنه های مبارزه حاضر است
خنده دار بود!!
چرا ۳ ماهه طول کشیده و چرا این موضوع تعیین تکایف نشده؟ اینکه اینقدر موضوع طولانی شده معلوم هست که دستی پشت قضیه هست دستی که مثل اسیدپاشی اصفهان نگذاشت قضیه برملا شود.بعد هم این توهین به نیروهای امنیتی هست که نخواهید رو شود . بااین کارها میگویید که نیروهای امنیتی نتوانستند متهم را دستگیر کنند و این توهین به آنهاست
تو رو خدا تمام کنید فیلم ممنوعات آمریکا چرا باید بچه مدرسی را مسموم کند چرا شما که دم از آنست میزنید کجا رفت این مثله شوخی نیست که مدرسه حمل بشه و مسومم کنند شاید دنبال شما یک هستند ما قبول نمی کنیم حرفا دوریت نیست ما بهترین سرداران را داریم فقط بگید چرا وارد عمل نمیشن
با‌این‌حرفها‌نمیشود‌فقط‌باید‌دسگیر‌ورسوا‌شوند‌..ملاحضه‌چی‌را‌مکنید.تهمت‌زدن‌به‌هم‌دیگر‌فقط‌بی‌اعتمادی‌در‌جامعه‌افزایش‌میدهد.
برای رسوا سازی این چهار دیگاه مسبب اصلی بازداشت کنید
مگه شما نبودید که میگفتید با پهپاد کسایی که رو دیوار شعار می‌نويسن شناسایی میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
شناسایی شدند در مدرسه حضور دارند!
هر چی رو نتونن جمع کنند تو این مملکت نسبت میدن به غربی ها....
تابناک عزیز از ما گفتن شما خواستی پست رو بذار خواستی سانسور کن ولی رسالت رو انجام بده و حدافل به گوش اصل کاری ها برسون :
سیستم ما یک نگاه به ادم هایی که دورش جمع کرده از جمله این آقا با سوابق مشخص بندازه ، خودش تخلیل کنه از کجا به کجا رسیده و دور دست کی افتاده : در خانه اگر کسی هست یک حرف بس است !
خاک بر سر ما با این مسئولين
اولا این از کی استاد دانشگاه شد
دوم خیلی راحته همه مشکلات رو براندازی گردن دشمن
دلار طلاق فقر قتل و ....کار دشمنه
بابااینکاره نیستید تا دیر نشده فرمونو بدید دست یه کار بلد
باشه شما درست میگی،ما هم گاگولیم...
استاد دانشگاه!!!!؟؟؟؟؟؟!!!!!
هییییی چی بگم
آدم استاد دانشگاه باشه و با فرضیات کاملا غیر مستدل یک اتفاق را تحلیل کنه وای بحال دیگران
اگر اینطور بوده پس چرا در طی 3 ماه گذشته که اولین مورد رخ داد هیچکس موضع گیری نکرد نه مراجع قم نه امامان جمعه نه سپاه نه بسیج نه اطلاعات پس کجا بودند اینها
خدا انشاالله سلامتی بده
باور کنید چند بار خواندم باز هم متوجه منظور این آقا نشدم .
یا ما پرت هستیم یا این آقایان
به قول کاربری شماپشه راتوهواشناسایی میکنیدچطورمسمومیت نمیتونیدشناسایی کنیدحتمن بندازیدگردن کروناوداعش
این آدمی که به یک مادر مظلوم حمله کرد چی شد ؟
آقای کرم . از دشمن برای ما مار نسازید . با این اقتدار فکر نکنم بتونید کاخ سفید رو حسینیه کنید .
هر اتفاقی که تو این مملکت میافته تقصیر غرب و آمریکا و اسراییل و عربستان هست
بعد میگن آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه
بابا رسما مملکت دست آمریکاست یه نگاهی به مشکلات بوجود آمده توسط آمریکا بیاندازید میفهمید
مشکل گرانی ، مشکل ارز ، مشکل نابسامانی صنایع ، مشکل خودرو ، مشکل آلودگی هوا ، مشکل مسمومیت دانش آموزان و ...
بیزحمت بفرمایید شما دقیقا دارید چیکار میکنید
این بابا کی استاد دانشگاه شد البته زیاد داریم
کسی از چه نانوایی نون می‌خره متوجه میشید چطور عامل این جنایت هولناک را پیدا نمی کنید. سه ماهه دخترای ایران دارند مسموم و بستری میشند هنوزم به زور مشخص قضیه را قبول ندارید.
چرا اگر چنین است که شما میفرمایید عاملینش رابااشراف اطلاعاتی که داریددستگیر نمیکنید تاغاءله بخوابد نقشه دشمن نقش براب شود
این بنده خدا هم مجبور مثل بقیه دولتی ها و مجلسی ها،،حرفهای خنده دار سوزناک بزنه..
مامور ه و معذور...
از قیافه اش حرفی جز این بر نمی اومد
مثل اینکه مسمویت داشته باشیم داروی سرماخوردگی استفاده کنیم
سردار جان نسخه شما اشتباهه کمی به داخل بنگر
مسمویت دختران ایرانی کار همانهایی است که در جنگ تحمیلی به عراق بمب شیمیایی دادند تا مردان غیور ایرانی را از پای در اورد.
حسین الله کرم استاد دانشگاه شده خخخخ
باسلام خدمت شما جناب آقای الله کرم لطفامواظب باشید به فرموده حضرت آقا مدظله آب به آسیاب دشمن نریزید و نسنجیده سخن نگویید
سابقه مشمئز کننده این آقا نشون میده حرف هاش همش درسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حاجی خودتی!!!
آسمون ریسمون باف خوبی هست.
کاش شماکه این جور تفسیر میکنی راه حلی برای شب عید من کارگر با چهار نفر واجاره و.... وحقوق ۷ تومن میگفتی
اون نظریه سوم نزدبکتر است
تابستان با حجاب ، ترک فعل دولت ، ناراحتی از دولت
یکم دیگه ازین دیدگاه بگه خودش لو میده کار کیه
خدا به داد کشورمان برسه. به این حاجی بگین تو یافت اباد یا گود عربها با چند دونه ادم حرف بزنه ببینه اوضاع چقدر خرابه یک میلیون ادم تو تهران حتی ۸ درصد جمعتم نمی شه . اقا وضع خیلی خرابه هر کاری بلد ید باید عجله کنید . تحلیل محلیل برای بعد حالا فقط عمل. یا علی وضع اقتصادي مردم باید زود زود قابل تحمل بشه مردم دیگه طاقت این گرونی و تورم را ندارتد
بیچاره اون دانشگاهی که مجبور شده اینو زورکی استاد کنه
چی برسر دانشگاه اومده که اینا استاد شدند
واقعا معلومه اینبار توطئه ست. شما نگاه کن، اول انقلاب که ما کلی تندرو داشتیم این اتفاقا نیفتاد، خب معلومه که الآن وقتی بعد از تموم شدن اتفاقات مهسا امینی این اتفاق رخ میده و بعد تلاش میشه گردن مذهبی ها بیفته، دستای خارجی تو کاره
چطور از آذر تا حالا نتونستید کاری کنید ؟؟؟ اصلا چرا تا یکی دو هفته پیش دنبال پیدا کردنش هم نبودید ؟؟؟!!!!
کار فرقه ضاله م. و تندروهای مذهبی و همفکران ایمن الظواهری هست که به دین حداکثری معتقدند حال آنکه پیامبر اعظم آمد که رحمت برای عالمین باشد و اکراهی در دین نباشد و دین هر کسی متعلق به خودش باشد و سیطره جای تذکر را نگیرد و حکم کردن میان مردم بر اساس آنچه باشد که الله نازل کرده است و دینداران از کنار لغو با کرامت بگذرند و به جاهلان سلام گویند. در یک موضوع البته هیچ شکی نیست و آن اینکه اگر حکومت از کنار این ماجرا هم مانند اسیدپاشی های اصفهان و قتل های محفلی کرمان و صدها خطای دیگر با بی تفاوتی بگذرد، با سرنوشت خود بازی کرده است چون این تو بمیری مثل تو بمیری های قبلی نیست. پس فورا دستکیرشان کنید، شفاف محاکمه کنید و به اشد مجازات برسانید تا تروریسم بیش از این در جامعه گسترده نشود.
دشمن خيال كرده ما نوگل بهاريم هرهرهر خودتي داغون بدبخت
تابناک فقط نظرات طرفداران غرب و مخالفان نظام و اغتشاشگران را درج می کند.
پس چرا بعد از سه ماه شناسایی نمیشن بوسیله سربازان گمنام امام زمان؟!
ممد گاندو کجایی
حاج حسین تو هم دکترررررررر شدی؟
اصلا این مسمومیت ها صد درصد کار امریکا و اسرائیل و یزید و شمر و ....
شما این وسط چیکاره هستید؟ کاخ سفید رو میخواستید حسینه کنید الان تو تامین امنیت چهارتا مدرسه موندید؟

کل وقت و انرژیتونو رو صرف تولید موشک بالستیک کردید بدون اینکه نگاهی به داخل کنید
خوب خودتون به اون راه زدین،،ولی بالخره همه چیز مشخص میشه،ملت همه چیز آگاه خواهند شد،،گندش در میاد،،اون روز خدا به فریاد برسه.
کم بود جن و پری اینم از دیوار پرید.حسین ا...کرم بس کن.کارنامه تو وامثال تو و حسن عباسی و سعید عسگر و بقیه خودسر سیاه تر از این حرفاست که بتونی با چهارتا تحلیل آبکی وقلمبه سلمبه بافی جمعش کنی.نکنه الزایمر سیاسی گرفتی؟
خیلی جالبه که مسموم شدن بچه ها به نفع کیه!؟ آیا نظامی که صدها مشکل داره آیا واقعا اجازه میده یا حاضره خودشو درگیر یه موضوع مشکل دیگه کنه؟! آیا واقعا سخته یه خودکار فشنگی حاوی سم رو به یه دبیرستانی بدی تا اونو خالی کنه توفضای کلاس؟ خیلی کارسخت وپیچیده ای نیست وبابتش پول خوبی هم میتونن بگیرن، عمرا کسی هم متوجه نمیتونه بشه. پس نه کارسختی هست نه براحتی میشه عاملشو پیدا کرد.
مشخصه کار کار خودتونه
نام حسین الله کرم با سرکوب اعتراضات دانشجویی دانشگاه تهران در سال هفتاد و هشت عجین شده است.
پذيرش اين تحليل آقاي الله كرم به معناي پذيرفتن ناكارآمدي و ضعف و عدم توان امنيتي نظام است . اينكه دشمن 3 ماه دختران مدرسه اي را مسموم كند و سيستم امنيتي نظام هنوز دور خود بچرخد حزن انگيز است و براساس تحليل اقاي الله كرم بايد ضعف و شكست را پذيرفت .
حال سوالات ديگري نيز مطرح است كه گناه آن مادر نگران از جان فرزندش چه بود كه يك نيروي امنيتي مرد ( البته اگر مرد باشد شايدهم زن بوده ) دست در گيسوان آن مادر كرده بود و آن مادر را به چه جرمي اينطور كتك مي زد و آيا ناموس هم سرش مي شد يا نه ؟
نظام متاسفانه به هيچ يك از اين سوالات كه در ذهن مردم ايجاد شده پاسخ نمي دهد ...
فرض کنیم همه فرمایشات این استاد درست پس در اون صورت حرف زدن از اقتدار و اشرافیت اطلاعاتی و توانایی سربازان گم نام امام زمان غلط است
گرانی پراید و پیاز کار دشمنه
افت ارزش پول ملی کار دشمنه
قیمت های نجومی در لوازم خانگی ساخت کار دشمنه
مسمومیت دانش آموزان کار دشمنه
...
پس خودی ها در این بلایا و مصیبت ها چه نقش مثبتی داشته اند


آیا ما هم می توانیم در عرض یک ماه در آمریکا قیمت پیاز چند درصد بالا ببریم تا مردم از دولت آمریکا ناراضی شوند و یا یکباره قیمت خودرو دو برابر بشه؟
الله کرم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ استاد دانشگاه خخخخخخخخخخخخخخخخ فکر کنم درس عربده کشی و باطوم زدن و گاز اشک آور زدن تدریس میکنند
این همه از تورم طاقت فرسا گفته شد فوری در جواب مردم می گفتند بجای آن امنیت داریم حالا معلوم شد نه تنها اقتصاد ما نابود شده بلکه امنیت جانی هم نداریم
اکر کار دشمن باشه خو میاد شماهارو مسموم میکنه نه مردم عادی رو .
خیلی جالب شد بنده متولد ۱۳۵۷ هستم تا اونجایی که پیشینه و عکسهای پروفسور الله کرم رو یادمه ایشون رئیس گروه تندرو انصارحزب الله بودن و پشت موتور تدریس کتک زدن مردم با چوب و میله آهنی و چماق میکردن.....به کدام سو میره این مملکت که این آدمها بشن استاد دانشگاه؟؟؟؟ خدایا!!!!!
خوبه بهانه گرانی وتورم ودلارواین قبیل اتفاقات تا چندمدت برای انقلابیون ومسئوولین جورشد یا آمریکاه مقصر یا اعتراضات بحق ملت ،، پس منبعد هرکاری خواستند بکنند ملت خفقان میگیرند مبادا گرونی وتورم و.... اتفاق بیفته ... واقعآ ملت راچی فرض کردید پس یکی یه اقدامی کنه شبانه دستگیرمیشه الان این حجم جنایت وگستردگی هنوز حتی آزمایشات نشون نداره وکسی هم مشخص نشده که مقصره .
منبعد ملت درفقربمیرند ولی خدایی نکرده فقط اعتراض نکنید که گرانی تورم دلار۵۶ تومانی ومسمومیت دختران وخلاصه حالا حالا بهانه راجورکردیم براشون
نظرات و کامنت های این خبر خیلی جالب بود احتمالا نظرات زیادی دیگه ای هم وجود داشته و توسط تابناک سانسور شده. اقای الله کرم ها به فکر فردای خودتون هم باشید
قران ز. بر. بخوانی. با چهارده روایت
اگه تو راست میگی که گار معترضینه، پس چرا یکیشون تا حالا بازداشت نشده!!!!!!
آقا ما قبول كرديم اين آقاي چماقدار ( ببخشيد استاد دانشگاه ) راست ميگه!
خوب زودتر بگيريد عاملش را و اعدام كنيد تا باور كنيم!
اوسا
در عوض امنیت داریم
این حمله ها از مهر ماه شروع شده،،،ربطش به ابان و ۲۲بهمن چیه،،قدرت اول منطقه شیش ماهه تو خابه
تحلیل آبکی.از آدم بیسواد بیشتر از این نباید انتظار داشت
ایشون که اتفاقات اخیر را به غرب و عوامل آن ربط داده یعنی اینکه بچه های وزارت اطلاعات عاجز از برخورد هستند
البته عاقلان دانند
خدایا خداوندا مگه فقروبدبختی این مردم فلک زده رو نمیبی خدا؟
ازت میخام که فقط کمی به درد این مردم برس چون ازبنده که دیگه کاری برنمیاد خدایا نجاتمون بده
دانشگاهی که استادش این باشه تکلیف دانشجوهاش مشخصه
بلي كار منافقان است
البته در سايه بي عرضگي شما تونستن تا داخل مدارس پيش بروند
وامسیبتا کی استاد شدی شما که استاد سرکوب بودی درضمن نظراتت بسیا رعالی وطالبانی است احتمالا نسبتی با طالبان دارید؟
اقای الله کرم پای ثابت تمامی تجمعاتی بود که به خشونت کشیده میشد چگونه ایشان استاد دانشگاه شد در کدام دانشگاه و در چه رشته ای تحصیل کرد و در نهایت چه رشته ای تدریس میکند .اگر خروجی شاگردان ایشان به افکار ایشان پایبند باشند که باید فاتحه جامعه را خواند
ببین چه کشوری درست کردن فقط دشمن داره
شما فعلآ گریه
بس این دوربین‌های مدارس اسرائیل قطع کرده عجب شیطونیه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر