بازدید 3607
۳

دستگیری ضاربان شهروند سمنانی

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری ضاربانی که در یک نزاع با چاقو موجب مجروحیت یک شهروند در این شهرستان شده بودند خبر داد
کد خبر: ۱۱۶۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 28 February 2023

 

به گزارش تابناک از خبرآنلاین، سرهنگ " اسدالله ناکینی " در گفت وگویی در بیان جزئیات این خبراظهار داشت : در پی وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی در یکی از پارک های شهر سمنان که منجر به مجروحیت یکی از شهروندان شده بود ، دستگیری ضارب یا ضاربان در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ سمنان با همکاری عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ، با انجام اقدامات اطلاعاتی ضاربان را شناسایی و پس از هماهنگی قضانی ، طی یک عملیات منسجم و ضربتی در کمتر از ۱۲ ساعت آنها را دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تصریح کرد : متهمان در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند.

سرهنگ ناکینی در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان سابقه دار بوده و به دفعات مختلف با همین عنوان شرارت دستگیر شده اند خاطرنشان کرد : هر دو نفر ضارب پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
خودمقام انتظامی میگوید اینها بدفعات بدلیل شرارت وچاقوکشی دستگیرشده بودند. سئوال جدی که بین مردم مطرح است این است که چرا با این اشراربرخوردقاطع وبازدارنده صورت نمیگیرد؟؟ این مشکلی است که درتمام شهرهای کشوروجوددارد و علیرغم گفته های مقامات قضایی برخوردقاطع هم صورت نمیگیرد وهرکس توان بدنی قوی نداشته باشد خیابان که ملاعام ومثلا تحت حفاظت عمومی حکومت است برایش جای امنی نیست.
فقط اعدام وسلام
شما که این همه سرعت عمل دارید، پس چرا عوامل مسمومیت دختران مدارس قم و بروجرد را در یک ماه اخیر دستگیر نکردید؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی