بازدید 8632

دیاز: فولاد را آنالیز کردم، دفاعی و فیزیکی بازی می‌کند

کد خبر: ۱۱۶۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ 22 February 2023

رامون دیاز در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال الهلال عربستان مقابل فولاد ایران که از ساعت 21:30 فردا (پنجشنبه) در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود، اظهار داشت: الهلال مرحله قبل در گلزنی موثر بود، اما از سطح فنی تیم رضایت نداشتیم. همه دیدارها دشوار هستند و فردا مقابل تیم خوب و پیچیده‌ای بازی داریم.

وی با تمجید از فولادمردان ایران تصریح کرد: مقابل تیمی که خوب پرس می‌کند و تدافعی بازی می‌کند، کار سختی خواهیم داشت. فولاد توانایی‌هایی عالی دارد و بازیکنان این تیم از قدرت فیزیکی برخوردار هستند، اما می‌توانیم بازی را کنترل کنیم و می‌خواهیم سطح خودمان را نشان بدهیم.

سرمربی الهلال با بیان اینکه بازیکنان تیمش آماده دیدار با فولاد هستند، خاطرنشان کرد: باید روی پیروزی و صعود به مرحله بعدی تمرکز کنیم. شیوه بازی خودمان را که بر پایه تسلط بر بازی است، تغییر نمی‌دهیم و می‌خواهیم به نیمه‌نهایی صعود کنیم. بازیکنان روحیه و تمرکز بسیار بالایی دارند و آماده پیروزی در این دیدار و صعود به مرحله بعدی هستند.

دیاز راجع به بازگشت آندره کاریو و گوستاوو کوئیار، دو بازیکن مصدوم الهلال به میادین گفت: پس از آنالیز حریف و اینکه مطمئن شویم همه بازیکنان آماده هستند، درباره ترکیب تیم تصمیم می‌گیریم. کاریو و کوئیار بازیکنان مهمی هستند و آمادگی آنها را بررسی می‌کنیم.

همچنین لوسیانو ویتو بازیکن آرژانتینی تیم الهلال در این نشست خبری عنوان کرد: سطح لیگ قهرمانان آسیا بالاست و با تلاش، به مراحل بعدی صعود می‌کنیم. حضور در جام جهانی باشگاه‌ها خوب و افتخارآمیز بود. باید تمرکز خوبی داشته باشیم تا با پیروزی در این مسابقه،‌ به دور نیمه‌نهایی برسیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل