بازدید 2327
۲

انتقاد عضو کمیسیون صنایع از عرضه خودرو در بورس

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از سیاست‌های دولت در حوزه ارز و خودرو انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 22 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، لطف‌الله سیاهکلی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه)مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز شاهد مشکلاتی در بخش خودرو و در موضوع ارز هستیم. تا کی مردم باید خسارت کارنابلدی و ضعف مدیران را دهند؟ هم خودرو و هم ارز اثر روانی در جامعه بر جای می‌گذارد.

وی در ادامه اظهار کرد: خودرو را به بورس بردیم و اکنون شاهد هستیم که قیمت پژو به یک میلیارد تومان رسیده است، انتظار می‌رود که استیضاح وزیر را به جریان انداخته تا مردم بدانند مجلس شورای اسلامی حامی آنهاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
مردم خوب می دانند که هیچ کسی به فریاد آنها نمی رسد. فعلا دولت و مجلس انقلابی اجازه دهند رانت خواران و ویژه خواران به چپاول خود ادامه دهند.
علت افزایش قیمت خودرو این است که امثال شما مدام در زمینه عرضه خودرو در بورس سنگ اندازی می کنید. این سنگ اندازی که از حدود یک ماه قبل با اظهارات رییس شورای رقابت اغاز شد سبب شده که قیمت ها در بازار دوباره افزایشی شود. جالت است که این اظهاارت و مخالفت با عرضه خودرو در بورس درست در بهمن ماه یعنی اوج خرید و فروش خودرو که دلالان و محتکران خودرو می خواستند خودرو هایشان را عرضه کنند صورت گرفته و سبب شد که قیمت ها به سود دلالان بالا برود . اختاملا مق و حساب مخالفان عرضه خودر در بورس را هم دلالان داده اند. اقایان فقط مخالفت میکنند و هیچ راه حل درست و منطقی ارائه نمی دهند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی