بازدید 7997
۵

پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده‌تر شد

دختر ۱۸ ساله‌ای که در پی خودکشی دسته جمعی اعضای خانواده اش هنوز علایم حیاتی داشت و توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود در حالی عصر روز گذشته جان سپرد که برادر دیگر وی نیز به کما رفته است و اوضاع وخیمی دارد.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 22 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، دوشنبه گذشته بود که نیروهای کلانتری خواجه ربیع، ماجرای تکان دهنده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش دادند. حساسیت این خبر، بی درنگ قاضی دکتر صادق صفری را به خیابان شهید سلامی کشاند و بدین ترتیب تحقیقات قضایی درباره این حادثه هولناک در حالی آغاز شد که اجساد مادر و دو تن از دختران جوانش روی رختخواب های پهن شده در کف پذیرایی قرار داشتند. بررسی های اولیه حاکی از آن بود که یکی از پسران جوان این خانواده دو روز قبل خودکشی کرده و جان باخته است.

در همین حال مشخص شد دختر ۱۸ ساله و پسر ۲۲ ساله دیگر خانواده که هنوز علایم حیاتی داشتند توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده و به کما رفته اند اما 4 عضو این خانواده قربانی خودکشی گروهی شده و جان خود را از دست داده اند.

گزارش روزنامه خراسان حاکی است، ادامه  تحقیقات براساس دست نوشته ای که به تلویزیون منزل چسبانده شده بود، نشان داد که اعضای این خانواده با انگیزه ادعای ایجاد مزاحمت ناموسی توسط پرایدسوار جوانی به نام «ب» و بعد از خودکشی پسر جوان خانواده، تصمیم به خودکشی گروهی گرفته اند.

با انتقال اجساد «مریم- ع» (مادر «رویا- ه» (دختر متولد ۷۹) و مژگان – ه (دختر متولد ۷۶) به پزشکی قانونی، بررسی های قضایی توسط قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حالی ادامه یافت که انتظار می رفت پسر و دختری که علایم حیاتی داشتند از کما خارج شوند و راز خودکشی گروهی را فاش کنند اما متاسفانه عصر روز گذشته دختر ۱۸ ساله که زهرا نام داشت نیز در مرکز درمانی جان سپرد و تنها بازمانده این اقدام هولناک هم در کما به سر می برد و وضعیت بسیار وخیمی داردو بدین ترتیب پرونده مرگ مرموز اعضای این خانواده پیچیده تر شده است.

گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است، در عین حال مقام قضایی دستورات ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری مرد مرموزی صادر کرد که در دست نوشته اعضای این خانواده از وی نام برده شده است، درخور یادآوری است، اعضای خانواده رمز گوشی های تلفن خود را برای اثبات ادعاهایشان نوشته و آن ها را در کنار هم گذاشته بودند در همین حال وجود تعدادی بسته های خالی قرص حکایت از آن دارد که اعضای خانواده با مصرف تعداد زیادی قرص خودکشی کرده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
از فقر و نداری
فقر و بیکاری و نا امیدی از آینده
لعنت بر مردم آزار
خدایا خودت کمکمون کن عجب روزگاری شده فساد بیداد میکنه نامردی به اوج رسیده
از کجا مطمئنید خودکشی بوده!؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر