بازدید 2886
۱

دیدار رئیس کمیسیون امنیت ملی با امیرعبداللهیان

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روز یکشنبه در محل وزارت امور خارجه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۶۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵ 21 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روز یکشنبه در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با تشریح دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان به چین در ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی، در زمینه تحولات روابط کشورمان با همسایگان و همچنین دیدار و گفتگوهای انجام شده در خلال دیدار اخیر خود از چند کشور آمریکای لاتین مطالبی ارائه و بر اهمیت رایزنی‌های دوره‌ای موجود بین وزارت امور خارجه و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تشریح دیدگاه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خصوصاً اعضای کمیسیون سیاست خارجی در حوزه روابط و سیاست خارجی بر تداوم همفکری و تعامل نزدیک و مستمر بین دستگاه دیپلماسی و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
دلم برای کشور عزیزم ایران خونه

با عملکرد شما ایران منزوی ترین کشور شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست