بازدید 4100
۵

گروه هفت: روسیه بی قید و شرط از اوکراین خارج شود

وزرای خارجه گروه هفت صرف نظر از اقدامات جنگ افروزانه خود در اوکراین، خواستار مجازات مقامات روس شدند.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳ 19 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از شبکه الجزیره، وزرای خارجه گروه هفت خواستار خروج بی قیدو شرط نیروهای روسیه از خاک اوکراین شدند.

وزرای خارجه گروه هفت امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کردند که ما متعهد به حفظ و تشدید تحریم‌ها علیه روسیه با هدف محدود کردن تلاش‌های جنگی این کشور هستیم.

در این بیانیه، بدون اشاره به جنگ افروزیهای کشورهای غربی در اوکراین، آمده است: از روسیه می‌خواهیم فوراً و بدون قید و شرط نیروها و تجهیزات نظامی خود را از اوکراین خارج کند.

وزرای خارجه گروه هفت در بیانیه خود تاکید کردند که این گروه تعهد خود را برای پاسخگو کردن همه مقامات روسیه از جمله پوتین برابر با قوانین بین‌المللی بار دیگر اعلام می‌کند.

وزرای خارجه گروه هفت با تاکید بر رویکرد تحریمی خود اعلام کردند: انتظار داریم دیگر کشورها به تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه پایبند بوده و آنها را تضعیف نکنند.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما قویاً هرگونه اقدام یکجانبه برای تغییر وضعیت فعلی در منطقه اقیانوس آرام و هند با توسل به زود را رد می‌کنیم.

در بیانیه ای وزرای خارجه گروه هفت، بندی نیز اشاره به پرتاب موشکی امروز کره شمالی درج شده که بر مبنای آن گروه هفت این اقدام کره شمالی را غیرمسئولانه دانسته و آن را محکوم می‌کند.

لازم به ذکر است که ارتش روسیه ۲۴ فوریه گذشته (۵ اسفند ۱۴۰۰) «عملیات نظامی ویژه» خود را در شرق اوکراین آغاز کرد.

آمریکا و کشورهای غربی برای مقابله با پیشروی ارتش روسیه در اوکراین، ضمن ارسال انواع تسلیحات پیشرفته به ارتش اوکراین، تاکنون تحریم‌های زیادی علیه روسیه اعمال کرده‌اند. از سوی دیگر «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه نیز گفته است هر گونه محموله و کاروانِ حامل تسلیحات نظامی برای اوکراین، هدفی مشروع برای نیروهای روسیه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
روسیه باید تمام املاک غصبی را تخلیه کند . از جمله شهر سنت پطرزبورگ که اصلا مال فنلاندیها بوده .. و خیلی جاها در اروپای شرقی و خاوردور و آسیای میانه را !!

حالا قفقاز را از ایران دزدیدند و الان واسه خودمون شاخ شده ... فکر نکنم برای خیلی ها مهم باشه !!! یعنی دیگه اینو کشش ندین ...
چشم این رو خودتون گفتین یا از کسی کمک گرفتین؟
گروه هفت: روسیه بی قید و شرط از اوکراین خارج شود
این گروه یا کور است و یا خودش را به کوری زده امریکا الان سال ها است بخشی از سوریه را اشکال کرده و هر روز میلیون ها بشکه نفت مردم مظلوم سوریه را میدزد کسی با هاش کاری ندارد ولی روسیه برای امنیت خودش بخش هایی از اوکراین نوکر امریکا را تصرف کرده حالا این گروه ناجی شده باید به این گروه گفت اول باید از امریکا بخواهی از سوریه خارج شود و بعد روسیه از کریمه و ... خارج کنید
همه دنیا فهمیدن روسیه کشور ضعیفی هست جز ایران ک فکر میکنه شوروی بهش جنگنده میده ...ایران برای روسیه رقیب هست و روس ها واسه همین شما رو وابسته ب خودش کرده
" وزرای خارجه گروه هفت صرف نظر از اقدامات جنگ افروزانه خود در اوکراین "

یعنی انتظار دارین کشورها به اوکراین هیچ کمکی نکنن تا کشور متجاوز کل خاکش رو بگیره ؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست