قیمت وانت کارا در بورس کالا

امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ حدود ۱۰۰۰ دستگاه کارا در بورس کالا عرضه شد که این عرضه‌ها زیر قیمت بازار آزاد معامله شدند.
کد خبر: ۱۱۶۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ 15 February 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بعد از حاشیه های فراوانی که شورای رقابت برای عرضه های خودرو در بورس کالا ایجاد کرد این عرضه ها دوباره از سر گرفته شد.

چه خودروهایی امروز عرضه شدند؟

امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ ۵۰۰ دستگاه کاراتک کابین با قیمت پایه ۲۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و با ۵۰ درصد پیش پرداخت و همچنین ۵۰۰ دستگاه کارا دوکابین با قیمت پایه ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با ۵۰ درصد پیش پرداخت در بورس کالا عرضه شد و قرار است ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال آینده تحویل داده شود.

چقدر تقاضا برای کارا وجود داشت؟ | قیمت کارا در بورس چند؟

بر این اساس، برای کاراتک کابین ۲۰۷۸ تقاضا شکل گرفت و قیمت میانگین این خودرو ۳۵۹ میلیون و ۶۱۲ هزار تومان بود درحالی که کاراتک کابین در بازار ۴۴۰ میلیون تومان قیمت دارد. البته قیمت نهایی این خودرو در بورس با احتساب مالیات، هزینه‌های جانبی حدود ۴۲۶ میلیون تومان است.

همچنین برای کارا دوکابین ۲۱۷۸ تقاضا شکل گرفت و میانگین قیمت این خودرو در بورس ۳۷۳ میلیون و ۱۸۲ هزار تومان بود که قیمت نهایی با احتساب مالیات و هزینه‌های جانبی حدود ۴۵۰ میلیون تومان است. این خودرو در بازار با قیمت ۴۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست