بازدید 10951

آینده جذاب شیبا اینو برای سرمایه گذاران

میم کوین‌ها ارز‌های دیجیتالی هستند که معمولاً با هدف و کاربرد مشخصی عرضه نمی‌شوند و صرفاً در نام و نماد خود از میم و شوخی‌های اینترنتی الهام گرفته‌اند. در حالی که در نگاه اول این ارز‌های دیجیتال بی‌ارزش به نظر می‌رسند، اما امروزه میم کوین‌ها بسیار محبوب شده‌اند و دوج کوین و شیبا اینو موفق شده‌اند تا به عنوان ارز‌های دیجیتال برتر در بازار کریپتو فعالیت خود را ادامه دهند.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ 14 February 2023

خرید شیبا

با فضای رقابتی ایجاد شده در بازار میم کوین‌ها، شاهد رشد و گسترش این ارز‌ها هستیم و برخی از این میم کوین‌ها از جمله شیبا اینو امروزه اکوسیستم بزرگ و جذابی را به کاربران و طرفداران خود ارائه می‌دهند که آن‌ها را به ارزی فراتر از یک میم کوین ساده تبدیل کرده است. تا حدی که امروزه خرید شیبا طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

تیم توسعه و پشتیبان شیبا اینو از جمله فعال‌ترین تیم‌ها در بین میم کوین‌ها هستند و در رقابت برای تصاحب جایگاه دوج کوین به عنوان یکی از میم کوین‌های برتر بازار، شاهد عرضه و معرفی خدمات و ویژگی‌های جدیدی برای شیبا هستیم.

آشنایی با اکوسیستم شیبا اینو

شیبا طی سالیان گذشته به طور مداوم بزرگتر شده است و امروزه یک اکوسیستم بزرگ، جذاب و کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در ادامه مهم‌ترین بخش‌های این اکوسیستم را بررسی خواهیم کرد.

در حال حاضر در این اکوسیستم 3 توکن فعالیت دارند:

  • توکن SHIB: شیبا اینو یا SHIB توکن اصلی اکوسیستم است و این همان ارزی است که شما احتمالاً تا به امروز آن را دیده‌اید و یا خریداری کرده‌اید. این توکن مبتنی بر اتریوم در سال 2020 عرضه شد و در حال حاضر به صورت گسترده در سراسر جهان به عنوان یک روش پرداختی و همچنین در اکوسیستم شیبا استفاده می‌شود.

  • توکن LEASH: توکن بعدی در اکوسیستم شیبا LEASH نام دارد و عرضه کل این توکن به 107,646 واحد محدود شده است. هدف این توکن، ارائه امتیاز وفاداری به کاربران و حامیان پروژه است و دارندگان را قادر می‌سازد تا از امتیازات و دسترسی‌های انحصاری در اکوسیستم شیبا بهره‌مند شوند. از جمله امتیازاتی که تا به امروز با این توکن داده شده است، دسترسی انحصاری به مجموعه NFT شیبا و همچنین دسترسی زودهنگام به متاورس شیبا بوده است.

  • توکن BONE: شیبا اینو یک اکوسیستم جامعه محور است و تیم توسعه شیبا برای مشارکت حامیان و ارائه حق رأی، توکن BONE را منتشر کرده‌اند که عرضه کل آن محدود به 250,000,000 واحد است. دارندگان این توکن می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها حق رأی داشته باشند و پیرامون پیشنهاد‌های ارائه شده در سازمان دائو شیبا به نام Doggy DAO تصمیم بگیرند. علاوه بر ماهیت حاکمیتی، برنامه‌ریزی شده است تا از BONE در شبکه لایه 2 اختصاصی شیباریوم نیز استفاده شود.

لازم به ذکر است که شیبا اینو یک توکن دیگر نیز برای عرضه در نظر دارد که TREAT نام گرفته است. قرار است از این توکن برای پاداش به هولدر‌های شیبا استفاده شود، هرچند در حال حاضر زمان مشخصی برای عرضه آن در نظر گرفته نشده است.

از این توکن‌ها در بخش‌های مختلف اکوسیستم شیبا استفاده می‌شود و در ابتدا می‌توانیم به شیبا سواپ (SHIBASWAP) اشاره کنیم که یک صرافی غیرمتمرکز است و در آن از هر سه توکن SHIB، LEASH و BONE برای خدمات مختلفی از جمله خرید و فروش NFT، استیکینگ، سواپ ارز، سازمان غیرمتمرکز DOGGY DAO و دیگر بخش‌ها استفاده می‌شود.

با محبوبیت جهانی NFT‌ها، شیبا اینو نیز NFT خود را عرضه کرده است که به آن مجموعه Shiboshis گفته می‌شود. این مجموعه شامل 10 هزار توکن منحصر به فرد است که در شبکه اتریوم عرضه شده‌اند. عرضه این مجموعه در شبکه اتریوم با استقبال جامعه طرفدار شیبا اینو مواجه شد و ظرف 34 دقیقه این توکن‌ها به فروش رسیدند، این استقبال به میزانی بود که هزینه گس (کارمزد شبکه) اتریوم در طول انتشار این توکن‌ها افزایش پیدا کرد.

شیبوشی‌ها تنها یک NFT ساده نیستند و از این توکن‌ها در بازی بلاک چینی اختصاصی شیبا نیز می‌توان استفاده کرد که ارزش آن‌ها را در بلندمدت افزایش می‌دهد و می‌تواند سود خوبی را نصیب دارندگان قدیمی خود کند.

NFT‌ها تنها موضوع محبوب جهانی نبودند که توجه تیم شیبا را به خود جلب کردند و طی سال‌های گذشته با محبوبیت و گسترش پروژه‌های متاورسی، شیبا از متاورس اختصاصی خود نیز رونمایی کرده است. این متاورس که به نام SHIB: The Metaverse شناخته می‌شود، این امکان را به کاربران می‌دهد تا جهان مجازی شیبا اینو را کاوش کنند و با موارد مختلفی تعامل داشته باشند.

هدف تیم شیبا از توسعه این متاورس، ارائه راه‌های جدید و هیجان‌انگیز برای سرگرمی، کسب درآمد، جمع‌آوری آیتم‌ها و منابع درون بازی، پاداش به طرفداران و حتی یک فضای اختصاصی برای ساخت و مدیریت پروژه‌های اختصاصی کاربران است.

اخیراً فروش زمین‌های این متاورس انجام شد و همانند پروژه NFT، این فروش نیز با استقبال کاربران مواجه شد.

همانطور که گفته شد، شیبا دارای یک بازی اختصاصی نیز به نام Shiba Eternity است. این بازی در سبک کارتی است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با نژاد‌های مختلف از سگ شیبا که هرکدام ویژگی‌ها و قدرت‌های متفاوتی دارند به نبرد بپردازند. این بازی بیش از 500 کارت منحصر به فرد برای جمع‌آوری و بازی دارد.

در نهایت باید به مهم‌ترین تغییر و بخش این اکوسیستم، یعنی بلاک چین اختصاصی لایه 2 شیبا به نام شیباریوم اشاره کنیم. این بلاک چین هم اکنون در حال توسعه است و با راه‌اندازی، راه حل‌ها، نوآوری و امنیت بیشتری را برای فضای مالی غیرمتمرکز مقیاس‌پذیر شیبا اینو به ارمغان می‌آورد. پیش‌بینی می‌شود راه‌اندازی این شبکه تأثیر بسیار مثبتی در اکوسیستم و قیمت توکن شیبا داشته باشد.

با کلیک بر روی لینک روبرو در مورد ارزهای معتبر بازار بیشتر بخوانید.

خرید و فروش شیبا

شیبا، میم کوین پرپتانسیل بازار

به خوبی مشخص است که تیم توسعه شیبا فعال هستند و همواره در تلاش هستند تا این اکوسیستم را گسترش و بهبود دهند. موضوعی که می‌تواند نشانه بسیار خوبی برای علاقه مندان و سرمایه‌گذاران این میم کوین باشد و شیبا را به گزینه جذابی برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 تبدیل می‌کند. در صورتی که تحقیقات خود را کامل کرده‌اید می‌توانید با ثبتنام در یک صرافی ارز دیجیتال خرید خود را انجام دهید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

سلب مسئولیت: این محتوا تبلیغاتی است و تحریریه تابناک مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد. معامله در بازارهای مالی ریسک بالایی دارد و ممکن است برای همه‌ی افراد مناسب نباشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست