بازدید 5632
۹

گل‌محمدی ادعای جنجالی‌اش را پس گرفت

کد خبر: ۱۱۶۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ 07 February 2023

گل‌محمدی در نشست خبری پیش ازبازی با نفت آبادان گفت: عصبانی بودم که گفتم با امید‌ها بازی می‌کنیم. فردا با ترکیب اصلی بازی می‌کنیم. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهمترین بخش‌های مصاحبه یحیی گل‌محمدی با خبرنگاران در آبادان را می‌خوانید:


بعد از جام‌جهانی 9 بازی انجام دادیم که با سند و فیلم ثابت می کنم که در آن 9 بازی اشتباهات داوری وجود داشت. در اینباره فدراسیون فوتبال، مسئولان باشگاه و مدیرعامل نامه می‌نویسند. با وجود مشکلاتی که داشتیم اما من همیشه می‌خواستم داور در آرامش باشد و شلوغ نکردم اما به بازیکنانم و مسئولان باشگاه هشدار می‌دادم.

بعد از بازی عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم و گفتم که با امیدها بازی می‌کنیم اما بازیکنان امید ما از بازیکنان بزرگسال کم ندارند و با حمایت بیشتر می‌توانند عملکرد خوب داشته باشند.

بعد از گذشت یکی دو روز به حرف‌هایی که زدم فکر کردم و دیدم که این‌ها یک بحث فوتبالی است و متاسفانه ما از داخل نهاد‌های فوتبالی به مشکل خوردیم. هر چند که از صحبت‌های من برداشت خوبی نشد و برداشت‌های غیرفوتبالی کردند اما ارکان فدراسیون فوتبال باید جوابگوی اتفاقات افتاده باشند.

پرسپولیس یک تیم معمولی نیست و این تیم 40-45 میلیون هوادار دارد و نباید اتفاقاتی رخ بدهد که احساسات آن‌ها جریحه‌دار شود و از فوتبال زده شوند. چرا که ما حق چنین کاری نداریم. از مسئولان امر می‌خواهم که تمرکز بیشتری روی این مسئله داشته باشند و اجازه ندهند که حق تیمی ضایع شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
نچایی با این ادعاهات
از همون اول هم نباید اون حرف هارو می زد.
اینها تعادل روانی ندارند.
خدا رسواتر کنه
دمت گرم .با قدرت بجنگ که قهرمانی از ان تیم توست .
بنده خدا داور یه لحظه یادش رفت شما مصونیت دارید، گلرتون رو اخراج کرد! حالا شما از گناهش بگذر
تا تو باشی توی عصبانیت حرف مفت نزنی ! برو یک لیوان آب سرد بخور ، یه چرخی بزن برگرد!
دورود بر فرشت!
ببخشی !٬ درود بر ترفش

وای خدا ! من چیم شده!
درورد بر رفتش. درود بر برگشتش!
تو فوتبال ما بیش از اینکه به بازی تکنیک و تاکتیک تیمها پرداخته میشه دعوا وجود داره . کافیه فقط حین بازی رفتار مربیان و عوامل با داور یا بعد از بازی مصاحبه ها رو ببینی ... همه با هم دعوا دارن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار