بازدید 7207
۷
پنالتی مسجدسلیمان را نگرفت و روی قائدی هم اشتباففه بود

اشتباهات عجیب داور به‌نفع استقلال و علیه نفت

حمید حاج ملک در این فصل چهار مرتبه قضاوت کرده، سه مرتبه مرتکب اشتباه شده است اما باز هم کمیته داوران او را برای این بازی انتخاب می کند. این داور چرا و بر چه اساسی انتخاب شد؟
کد خبر: ۱۱۶۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ 07 February 2023

کارشناس باتجربه داوری فوتبال ایران قضاوت حمید حاج‌ملک برای بازی استقلال و نفت مسجدسلیمان را اشتباه دانست. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ حسین عسگری در ابتدا گفت: قبل از ارزیابی عملکرد داور، می خواهم از کمیته داوران انتقاد کنم. چرا همچین داوری برای این بازی انتخاب شد؟ حمید حاج ملک در این فصل چهار مرتبه قضاوت کرده، سه مرتبه مرتکب اشتباه شده است اما باز هم کمیته داوران او را برای این بازی انتخاب می کند. این داور چرا و بر چه اساسی انتخاب شد؟ حمید حاج ملک زمان قدیم داور خوبی بود اما پس از مصدومیت، مدتی از داوری دور بود و دیگر مثل قبل نشد.

کارشناس داوری در خصوص بهم خوردن تعادل حسین شنانی در محوطه جریمه استقلال گفت: این صحنه قطعا پنالتی بود. بازی تا دقیقه 9 یک بر صفر به سود استقلال دنبال می شد و اگر داور این پنالتی را به سود مسجد سلیمانی ها اعلام می کرد، ممکن بود روند بازی عوض شود.

اشتباهات عجیب داور به‌نفع استقلال و علیه نفت

حسین عسگری در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی برای نفت مسجد سلیمان در دقیقه 50 تایید کرد: این یک برخورد عادی در فوتبال بود. بازیکن استقلال تکل صحیحی رفت و ادامه بازی تصمیم درستی بود.

کارشناس داوری رسانه طرفداری افزود: داور مسابقه آگاهی درستی از قوانین نداشت. وقتی خطا با بی پروایی صورت می گیرد باید بازیکن اخطار بگیرد. اگر داور آوانتاژ می دهد، پس از توقف بازی باز هم باید به بازیکن خاطی کارت داده شود. در دقیقه 68 بازیکن نفت مسجد سلیمان با بی پروایی روی پای مهدی قائدی تکل رفت، آوانتاژ داور درست بود اما باید بازیکن نفت مسجد سلیمان پس از توقف بازی با کارت زرد جریمه می شد.

حسین عسگری ادامه داد: محمد محبی در یک صحنه پای بازیکن نفت مسجد سلیمان را زد، داور این صحنه را هم خطا نگرفت در صورتی که باید هم خطا اعلام می شد و هم بازیکن خاطی با کارت زرد جریمه می شد.

حسین عسگری در خصوص ضد حمله خطرناک استقلال در دقیقه 59 و اعلام آفساید از سوی کمک داور گفت: آفساید به درستی اعلام شد. مهدی قائدی مقداری از بازیکن تیم رقیب جلوتر بود. کمک داورهای این دیدار عملکرد خوبی داشتند و تصمیمات درستی گرفتند. آنها به درستی خطاها و آفساید ها را اعلام می کردند.

کارشناس داوری رسانه طرفداری در مورد پنالتی دقیقه 4+90 استقلال گفت: کمک داور در این صحنه به درستی اعلام آفساید نکرد اما در ادامه خطایی روی مهدی قائدی رخ نداد. در تصاویری که من دیدم، هیچ خطایی روی قائدی صورت نگرفت. اگر خطایی باشد، با تصاویر بهتر مشخص می شود اما در تصاویری که من دیدم خطایی روی بازیکن استقلال رخ نداد و او شبیه سازی کرد. پنالتی اعلام شده درست نبود اما به هر حال پنالتی استقلال باید تکرار می شد. دروازه بان نفت مسجد سلیمان از خط دروازه جلوتر بود و داور مسابقه باید دستور به تکرار ضربه می داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
تابناک ورزشی هم طبق معمول نظرات کارشناسان رو که خیلی خنثی یا به ضرر استقلال هست رو بولد میکنه
مشخصه بدجوری سوختی چون پنالتی روی قایدی را مصادره کردی به نفع خودت
چه اشتباهی!؟ داورها همگی به نفع دو تیم منفور پایتخت سوت می زنند و همه اینها عمدی است!
تابی لنگی بهتر نظر بقیه کارشناسان داوری رو هم بگذاری
خوب معلومه چرا داوری ها این فصل اینجوری شده....
هرکاری میکنند که پرسپولیس قهرمان نشه
آیانتیجه بازی عوض شدکارشناس به چه دردمی خورد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار