بازدید 3215

۳ کشته درپی برخورد تریلی با خودرو سواری در گیلانغرب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با یک خودرو سواری در داخل شهر گیلانغرب سه نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز مصدوم شد.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ 06 February 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، «محمدباقر محمدی» روز دوشنبه در گرفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مقارن ساعت یک بامداد امروز، با اطلاع مرکز اورژانس گزارشی مبنی بر برخورد پژو ۴۰۵ با تریلی در داخل شهر گیلانغرب به مرکز کنترل هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلانغرب با یک دستگاه خودرو آمبولانس و تجهیزات ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اضافه کرد: نیروهای امدادی این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات رهاسازی، با همکاری نیروهای آتش نشانی افراد متوفی را تحویل عوامل فوریت های پزشکی حاضر در محل حادثه دادند.

محمدی ادامه داد: متاسفانه سه نفر از سرنشینان به صورت دلخراشی در دم فوت شده و یک نفر مصدوم توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: علت این حادثه توسط پلیس راهور در حال بررسی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه این دومین حادثه رانندگی در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان گیلانغرب است که به وقوع می پیوندد یادآور شد: در یک حادثه رانندگی دیگر نیز که ظهر روز گذشته روی داد بر اثر برخورد ۲ دستگاه پیکان در جاده گیلانغرب به اسلام آباد غرب، ۶ نفر مصدوم شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

شهرستان گیلانغرب دارای ۵۱۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که ۱۹۰ کیلومتر آن در حوزه های برفگیر واقع شده است.

این شهرستان در غرب استان کرمانشاه واقع شده و بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل